Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomessa vihataan lapsia?

Vierailija
17.12.2020 |

Miksi??

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihataan lapsia? - Kuten tarjoamalla maksuton perusopetus, sisältäen maksuttoman lounaan... Antamalla lapsien vanhemmille mahdollisuuden pitää yhteensä useia kuukausia kestävä vanhempien vapaa ja säilytäen oikeuden palata töihin sen jälkeen. Jokaisessa Suomen kunnassa löytyy leikkipuistoja ja alueita, joissa lapset voivat maksutta leikkiä. Varmaan lähes jokaisessa Suomen kunnassa on julkisvaroin yllpidettyjä kirjastoja, jotka tapaavat olla aarreaittoja kaiken ikäisille...

Yliopisto-opiskelija

Kun yhteiskunta pitää huolen niin yksityiset ihmiset eivät koe tarpeelliseksi pitää lapsista. Sääli kyllä. Ei ole lapsen syy jos vanhemmat eivät kasvata käyttäytymään ihmisten ilmoilla. Tosin jonkun random lapsen huono käytös, huutaminen, itkeminen jne. julkisella paikalla ei ainakaan minun päivääni ja rauhaani häiritse. Seinänaapurina saattaisi olla eri tilanne, mutta tuskinpa se vaikuttaisi suhtautumiseeni lapsiin yleisesti.

Vierailija
22/26 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut lastenhoitaja 7.v ja en enää pidä lapsista. Nykyään muksuilla ei ole mitään käytöstapoja. Saatetaan vastata luokassa röhkimällä tai haistattaa vitut opettajalle. Päiväkodissa on lapsia jotka ovat hyvin aggressiivisia, voivat purra jne. Se kauhea huuto ja kun eivät osaa odottaa mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tästä ole tehty jo aiemminkin keskusteluja.. 🙄

En oo huomannut.

Vierailija
24/26 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei joka paikassa vihata. Mä muutin yli 10 vuotta sitten pienelle paikkakunnalle ja sain täällä lapset. Täällä ihan tuntemattomat ihmiset juttelevat lapsille ja esim. onnittelevat vauvasta.

Ja muu on lapsivihamielisyyttä?

Todellakaan ei kannata mennä juttelemaan tuntemattomille lapsille. Siinähän voi saada kimppuunsa tiikeriäidin joka syyttää pedofiiliksi.

Vierailija
25/26 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota. En vihaa lapsia mutten voi sietää sellaisia kakaroita joilla ei ole mitään käytöstapoja. Viimeksi kaupassa törmäsin 5-6v poikaan joka rääkyi naama punaisena äidilleen "anna vi*un huo ra mun puhelin tänne läski huo ra puhelin tänne läski huo ra puhelin tänne" ja tätä jatkui ehkä 5 minuuttia. Äiti lässytti "voi Luca kulta pieni etkö muista että se puhelin on nyt takavarikossa, jaksa vielä hetki kulta pieni" Ja kun lähdin kaupasta niin se poika istui penkillä räpläämässä puhelintaan. Eli selvästi opetettu että kun tarpeeksi rumasti ja pitkään räyhää, niin saa haluamansa.

Vierailija
26/26 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan