Tammiparketti, tummanharmaa sohva. Matto?
Minkävärinen matto yllämainittujen kanssa? Yksi pitkä seinä on valkoinen, toinen tummanpinkki/violetti (syklaami taisi olla nimeltään). Sohvan vieressä yksi lyhyt seinä tummanharmaa.
Kommentit (7)
Vaalean harmaa ( mahdollisimman harmaa), itse en enää noita viimakkaita ounaisia lisäisi muuta kuin helposti vaihdettaviin sisustustyynyihin - matto on aika paljon kalliimpi vaihtaa...
^
siis mahdollisimman vaalea piti lukea
Kiitos, hyviltä vaikuttavat molemmat ehdotukset. Omaan makuun osuu ehkä enemmän tuo munakoiso.
Minä vaihtaisin kiireesti ainakin yhden seinän värin, kolmella seinällä muuttuu väri, et oo tosissas?
Olen ihan tosissani, ja olohuoneen muodon, koon sekä muiden värivalintojen ansiosta näyttää todella hyvältä! Olen visuaalisella alalla, joten jotain näistä tajuan.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 13:25"]Olen ihan tosissani, ja olohuoneen muodon, koon sekä muiden värivalintojen ansiosta näyttää todella hyvältä! Olen visuaalisella alalla, joten jotain näistä tajuan.
[/quote]
No luota sitten omaan makuun matonkin valinnassa. Selvästi kuitenkin pidät valtavirrasta poikkeavista ja voimakkaista kokonaisuuksista. :)
Aubergine/munakoison värinen?