Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tammiparketti, tummanharmaa sohva. Matto?

Vierailija
10.05.2014 |

Minkävärinen matto yllämainittujen kanssa? Yksi pitkä seinä on valkoinen, toinen tummanpinkki/violetti (syklaami taisi olla nimeltään). Sohvan vieressä yksi lyhyt seinä tummanharmaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aubergine/munakoison värinen?

Vierailija
2/7 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalean harmaa ( mahdollisimman harmaa), itse en enää noita viimakkaita ounaisia lisäisi muuta kuin helposti vaihdettaviin sisustustyynyihin - matto on aika paljon kalliimpi vaihtaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

siis mahdollisimman vaalea piti lukea

Vierailija
4/7 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, hyviltä vaikuttavat molemmat ehdotukset. Omaan makuun osuu ehkä enemmän tuo munakoiso.

Vierailija
5/7 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaihtaisin kiireesti ainakin yhden seinän värin, kolmella seinällä muuttuu väri, et oo tosissas?

Vierailija
6/7 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan tosissani, ja olohuoneen muodon, koon sekä muiden värivalintojen ansiosta näyttää todella hyvältä! Olen visuaalisella alalla, joten jotain näistä tajuan.

Vierailija
7/7 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 13:25"]Olen ihan tosissani, ja olohuoneen muodon, koon sekä muiden värivalintojen ansiosta näyttää todella hyvältä! Olen visuaalisella alalla, joten jotain näistä tajuan.

[/quote]

No luota sitten omaan makuun matonkin valinnassa. Selvästi kuitenkin pidät valtavirrasta poikkeavista ja voimakkaista kokonaisuuksista. :)