Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisilla on yllättävän vilkasta seksielämää

Vierailija
17.12.2020 |

"Kolmekymppinen nainen, jolla on ollut 50 seksikumppania, ei ole enää poikkeus.

– Kun kysyn kolmekymppiseltä naiselta, paljonko hänellä on ollut eri seksikumppaneita, yleensä nainen alkaa laskea ja kun pääsee 30:een, ei jaksa enää laskea pitemmälle, naistentautien ja synnytysten erikoislääkäri, LKT Anneli Kivijärvi kertoo."

http://www.turkulainen.fi/artikkeli/258227-naisilla-on-yllattavan-vilka…

Kommentit (946)

Vierailija
201/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän usein miesten kanssa. 

Mitä sitten?

Jokaisella heteroseksikerralla mukana on myös mies. = Miehillä on yllättävän vilkasta seksielämää.

Luitko edes kommenttia numero 7? Täällä vielä joku toinenkin teeskentelee tyhmää kuin sinä. Kyllä te oikeasti tiedätte, että seksi jakautuu hyvin epätasaisesti miesten kesken. Itse olen ollut vain neljän naisen kanssa ja olen kohta 32-vuotias. Tuo aloituksen esinerkkinainen menee heittämällä ohi minusta...

Voivoi sentään. Jonkun olisi varmaan pitänyt aikanaan kertoa, että seksi liittyy ihmissuhteisiin, ei sitä jaella kuin kansalaispalkkaa, saati siihen ole oikeutusta vain palliperusteella, vain koska joku on mies.

Liittyykö se ihmissuhteisiin niillä naisilla, joilla on ollut yli 50 kumppania? Eikö seksiä ole ollut tarjolla heille niin kuin kansalaispalkkaa? En oikein tajua, miksi et ymmärrä tätä sukupuolten välistä epäsuhtaa. Pitääkö se vääntää sinulle rautalangasta?

Ei sitä ole jaeltu heille kun kansalaispalkkaa, koska heille on löytynyt vapaaehtoisia kumppaneita. Te palstamiehet taas haluaisitte, että naiset pakotettaisiin harrastamaan seksiä teidän kanssanne vaikka eivät haluaisi.

Meinaatko oikeasti, että joku palstamies haluaisi pakottaa naisia tuolla lailla? Jos täällä on sellaisia palstamiehiä niin tuokaa mielipiteenne esille, itse kun en ole ainakaan teihin törmännyt...?

Vierailija
202/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä37185 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä37185 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se on. se on sekä hyvä, että huono juttu. Hyvä siinä mielessä, että muuten moni olisi jäänyt paljon enemmän ilman, huono siinä mielessä ettei noiden kanssa enää edes harkitse mitään vakavia.

Kenen noiden? Minulta ei ole yksikään mies ikinä kysynyt aikaisemmasta seksielämästäni, jos tarkoitit sitä, että seksuaalisesti aktiivisten naisten kanssa miehet eivät enää edes harkitse mitään vakavia. Kyllä harkitsee, usko pois.

Kaikki miehet joiden kanssa olen harrastanut seksiä, ovat alkaneet suhteeseen kanssani eikä kukaan ole kysynyt aiemmasta seksielämästäni. Koska miehet ovat olleet yhtä helppoja kuin minäkin, emme ole heitelleet moraalisia tuomioita suuntaan tai toiseen parisuhteen piristykseksi.

Eivät vain oiekasti halua tietää ja elävät mieluummin valheessa kuin märehtiä karua todellisuutta. Miehillä ei ole vara valita hirveän suurilla kriteereillä.

No ainakaan eivät olleet synkkiä ankeuttajia kuten sinä, vaan reippaita ja iloluonteisia, seksipositiivisia miehiä.

Helppo olla alfana seksipositiivinen mies. Koko saa prkele naista. Ei paljon naurata lyhyenä betana kun ei edes pidetä miehenä. Voi hlvetti tämän elämän epäreiluutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten?

Jokaisella heteroseksikerralla mukana on myös mies. = Miehillä on yllättävän vilkasta seksielämää.

Luitko edes kommenttia numero 7? Täällä vielä joku toinenkin teeskentelee tyhmää kuin sinä. Kyllä te oikeasti tiedätte, että seksi jakautuu hyvin epätasaisesti miesten kesken. Itse olen ollut vain neljän naisen kanssa ja olen kohta 32-vuotias. Tuo aloituksen esinerkkinainen menee heittämällä ohi minusta...

Voivoi sentään. Jonkun olisi varmaan pitänyt aikanaan kertoa, että seksi liittyy ihmissuhteisiin, ei sitä jaella kuin kansalaispalkkaa, saati siihen ole oikeutusta vain palliperusteella, vain koska joku on mies.

No jaetaan sitä seksieliitille.

Vierailija
204/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten?

Liittyykö se ihmissuhteisiin niillä naisilla, joilla on ollut yli 50 kumppania? Eikö seksiä ole ollut tarjolla heille niin kuin kansalaispalkkaa? En oikein tajua, miksi et ymmärrä tätä sukupuolten välistä epäsuhtaa. Pitääkö se vääntää sinulle rautalangasta?

Ei sitä ole jaeltu heille kun kansalaispalkkaa, koska heille on löytynyt vapaaehtoisia kumppaneita. Te palstamiehet taas haluaisitte, että naiset pakotettaisiin harrastamaan seksiä teidän kanssanne vaikka eivät haluaisi.

Meinaatko oikeasti, että joku palstamies haluaisi pakottaa naisia tuolla lailla? Jos täällä on sellaisia palstamiehiä niin tuokaa mielipiteenne esille, itse kun en ole ainakaan teihin törmännyt...?

Sitähän tuossa selvästi toivotaan kun raivotaan ja vihataan naisia siksi, että itse ei ole saanut niin paljon seksiä kuin haluaisi/sellaisten naisten kanssa joita eniten haluaisi. Näiden mielestähän se on vääryys joka pitäisi korjata, että joku saa enemmän seksiä kun toinen.

Vierailija
205/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten?

No eikö se ole hyvä miehille jos saavat seksiä? Vai miten olisi toteutettavissa se miesten haavemaailma jossa naiset ovat siveitä neitsyitä mutta miehille kaikille tarjolla yllin kyllin seksiä? Joko naiset siis haluavat seksiä paljonkin ja miehet saavat sitä sitä kautta tai sitten ei. Mutta ei se oikein muuten vain toimi.

Ei siitä hyödy kuin naisten suosikit elib10% miehistä. Loput sitten joutuu ottamaan näitä naisia alfojen jäljiltä. Siinä onkin nykyaikaisen parisuhteen dynamiikka kun naisella on 100 kumppania ja miehellä 1

Nämä jätkät kyllä pelkäävät seksiä todella paljon. Ihan turhaan. Harjoitus tekee mestarin.

Vierailija
206/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se on. se on sekä hyvä, että huono juttu. Hyvä siinä mielessä, että muuten moni olisi jäänyt paljon enemmän ilman, huono siinä mielessä ettei noiden kanssa enää edes harkitse mitään vakavia.

Kenen noiden? Minulta ei ole yksikään mies ikinä kysynyt aikaisemmasta seksielämästäni, jos tarkoitit sitä, että seksuaalisesti aktiivisten naisten kanssa miehet eivät enää edes harkitse mitään vakavia. Kyllä harkitsee, usko pois.

Meitä on toki moneksi, ja olen itsekin joskus seurustellut kylän polkupyörien kanssa - tosin ei enää ikinä(vannomatta paras!).

Eikä noita tarvitse suoraan kysellä, ihmisillä on tapana luoda käsityksiään muuta tietä. Toisaalta ihmiset ovat myös melkoisen nihilistisiä, eivätkä ota parisuhteita aina niin vakavasti, että moisista välittäisivät nostaa haloota - eivät edes ne kaikkien epätoivoisimmat tapaukset. Heille kun taas menee mikä vaan mihin sattuu olemaan edes mahdollisuus - ja heitä on paljon. Mies kun on keskimäärin melko arvoton otus parisuhdemarkkinoilla.

Olen eri, mutta se on jännä miten erilaisessa todellisuudessa jotkut meistä elää. Ylivoimaisesti useimmat minun tuntemani parit koostuvat vapaamielisistä ihmisistä, jotka ovat sinkkuna harrastaneet irtoseksiä ja parisuhteessakin seksi on tullut nopeasti kuvioihin. Monet pitkät suhteet ovat lähteneetkin yhden yön jutusta. Silti tällä palstalla tiedetään, ettei irtoseksiä tipu kuin alfamiehille, ja toisaalta ettei käytettyä naista huoli kukaan muu kuin ne kaikkein epätoivoisimmat luuserit jotka ei saaneet ketään muuta.

Olisi kiva saada palstan kilttiksiltä lopullinen vastaus tähän mieltäni suuresti askarruttaneeseen kysymykseen. Kaksi irtosuhteita silloin tällöin harrastavaa ihmistä, joilla on molemmilla takana kymmeniä seksissuhteita plus muutama seurustelu tapaa toisensa kaupungin yössä, päätyy jatkoille, harrastaa yhteisymmärryksessä villiä seksiä, vaihtavat numeroita, tapaavat uudelleen ja rakastuvat ja lopulta ajelehtivat avioliiton satamaan ja hankkivat talon ja Volvon ja liudan pellavapäisiä lapsia. Onko tämän skenaarion mies se uljas panopukki alfa vai säälittävä aisuri beeta? Koska tämä on se omassa tuttavapiirissäni ylivoimaisesti yleisin pariutumiskuvio.

kaikki vapaamieliset eigvät suinkaan ole niin vapaamielisiä kuin ehkä kuvittelet - usko pois, kyllä raja tulee vastaan useimmilla jossain kohtaa. Ja siinä vapaamielisyydessä kun mennään tarpeeksi pitkälle niin vastaan tulee nihilistinen välinpitämättömyys ja teflonsuhteet - mikä ei tartu, se ei myöskään satuta.

Yhdenyönjutuista moni suhde on lähtenyt, se on totta. Ja se valitsee, jolla on vara valita, sekin on totta - eikä tarvitse olla edes mikään beta-mies ollakseen sellainen, jolla ei ole suuremmin vara valita erityisemmällä haarukalla. "Käytetty nainenkin" voi olla hoteinta hottia jos vain muita avuja löytyy, epätoivon kauppaa ne useimpien miesten lemmenleikit kun ovat.

Luulenpa, että sinun näkemyksesi on se epärealistisempi, kuten yltiöpositiiviset maalailut useimiten aina ovat.

Esittämässäsi skenaariossa joko kaksi epätoivoista ympäriinsä heikon itsetunnon takia paneskelevaa tai sitten kaksi erittäin hyväosaista ihmistä tapaa toisensa, mutta useiten tuollainen pukkimies ei lopeta sitä pukkeiluaan jos on kovinkin hyväosainen ja löytyy hurjasti suosiota. Ainoastaan mikäli se tapaamansa nainen on todellinen löytö - ja etenkin sen heikompi-itsetuntoisen kohdalla se voikin hyvinkin mennä näin, koska ne aiemmin panemansa naiset ovat olleet yleensä sarjaa "kännissä menee nippa nappa".

Näin siis nähtynä ja koettuna, kaikkina miehen osapuolina.

No onpa pessimistinen maailmankuva. Kaikki on aina onnettomia ja kaikilla on kurjaa. Ja kertoo aika paljon omasta ajatusmaailmastasi, että tästä puuttuu täysin se vaihtoehto, että tavalliset ihmiset tykkäisivät harrastaa keskenään seksiä. Joko kyseessä on huonosta itsetunnosta kärsivät luuserit tai jotkut hyväosaiset superihmiset. Mitään välimuotoahan ei tietysti voi olla. Perus kivannäköiset mukavat ihmiset ei voi mitenkään tykätä hui kamalasta seksistä ja ryhtyä parisuhteisiin.

Siitä olen kyllä samaa mieltä, että toki vapaamielisyydellä on useimmille rajansa. Ymmärsin, että tämä keskustelu koskee aloituksen mukaisesti muutaman kymmenen seksikumppanin suuruusluokkaa. Harvat tuntemani 100 tai useamman seksikumppanin ihmiset ovat omastakin mielestäni enemmän tai vähemmän sekaisin. Sen sijaan muutaman kymmenen kumppanin jälkeen on moni perustanut vielä vuosikymmenten parisuhteita ja perheitä.

Vierailija
207/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä37185 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet joiden kanssa olen harrastanut seksiä, ovat alkaneet suhteeseen kanssani eikä kukaan ole kysynyt aiemmasta seksielämästäni. Koska miehet ovat olleet yhtä helppoja kuin minäkin, emme ole heitelleet moraalisia tuomioita suuntaan tai toiseen parisuhteen piristykseksi.

Eivät vain oiekasti halua tietää ja elävät mieluummin valheessa kuin märehtiä karua todellisuutta. Miehillä ei ole vara valita hirveän suurilla kriteereillä.

Olen eri, mutta mikä tuossa on ongelma? Jos ei itsekään pidä mitään seulaa vaan lähtee jokaisen ehdottelijan matkaan, niin ei ole varaa moraloisoida muita samasta käytöksestä. Ei edes niitä, joille tarjouksia tulee enemmän.

Ei siinä olekaan mitään ongelmaa kunhan unikuba ei vain säry jostain syystä. Tai toisaalta ongelma voi olla välinpitämättömyys suhteessa, mutta nähdäkseni iso osa ihmisistä on kaikin puolin niin passiivisia ettei sekään ole oikeasti mikään ongelma. Ovat siis näitä herkempien ihmisten ongelmia kaiketi lopulta jos ovat.

Mikä ihmeen unikuva? Kaksi ihmistä tapaa toisensa ja tykkää seksistä ja toisistaan. Mikä ihmeen ongelma se on ja kenelle?

Vierailija
208/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasiassa vasta 80-luvulla syntyneet naiset ovat voineet harrastaa suht huoletonta seksiä koko elämänsä. Esimerkiksi jälkiehkäisypilleri tuli reseptivapaaksi vasta 2000-luvulla. Raskauden pelko on ollut merkittävä ehkäisykeino seksin harrastamiselle. Miehillä tätä pelkoa ei ole koskaan ollut, koska ongelma on loppuviimein jäänyt naiselle.

Vierailija
209/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten?

Sitähän tuossa selvästi toivotaan kun raivotaan ja vihataan naisia siksi, että itse ei ole saanut niin paljon seksiä kuin haluaisi/sellaisten naisten kanssa joita eniten haluaisi. Näiden mielestähän se on vääryys joka pitäisi korjata, että joku saa enemmän seksiä kun toinen.

Taitaa olla vain sellainen tahallinen väärinymmärrys, joka sattuu ajamaan sinun agendaasi ja tukemaan tunne-elämääsi. En ole kyllä moiseen nimittäin törmännyt.

Vierailija
210/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten?

Niin paitsi jos se oli kullekin miehelle ensimmäinen ja ainoa kerta. Mene tiedä.

Aika vieraantunut todellisuudesta täytyy olla, jos uskoo, että se tavallinen tilanne, että ihminen harrastaa seksiä yhden kerran elämässään. Suurin osa ihmisistä molemmissa sukupuolissa on joskus elämässään parisuhteessakin, joten aika harvinaista se on, että kerran harrastaa seksiä ja siinä se.

Vierailija
211/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä on toki moneksi, ja olen itsekin joskus seurustellut kylän polkupyörien kanssa - tosin ei enää ikinä(vannomatta paras!).

Eikä noita tarvitse suoraan kysellä, ihmisillä on tapana luoda käsityksiään muuta tietä. Toisaalta ihmiset ovat myös melkoisen nihilistisiä, eivätkä ota parisuhteita aina niin vakavasti, että moisista välittäisivät nostaa haloota - eivät edes ne kaikkien epätoivoisimmat tapaukset. Heille kun taas menee mikä vaan mihin sattuu olemaan edes mahdollisuus - ja heitä on paljon. Mies kun on keskimäärin melko arvoton otus parisuhdemarkkinoilla.

Olen eri, mutta se on jännä miten erilaisessa todellisuudessa jotkut meistä elää. Ylivoimaisesti useimmat minun tuntemani parit koostuvat vapaamielisistä ihmisistä, jotka ovat sinkkuna harrastaneet irtoseksiä ja parisuhteessakin seksi on tullut nopeasti kuvioihin. Monet pitkät suhteet ovat lähteneetkin yhden yön jutusta. Silti tällä palstalla tiedetään, ettei irtoseksiä tipu kuin alfamiehille, ja toisaalta ettei käytettyä naista huoli kukaan muu kuin ne kaikkein epätoivoisimmat luuserit jotka ei saaneet ketään muuta.

Olisi kiva saada palstan kilttiksiltä lopullinen vastaus tähän mieltäni suuresti askarruttaneeseen kysymykseen. Kaksi irtosuhteita silloin tällöin harrastavaa ihmistä, joilla on molemmilla takana kymmeniä seksissuhteita plus muutama seurustelu tapaa toisensa kaupungin yössä, päätyy jatkoille, harrastaa yhteisymmärryksessä villiä seksiä, vaihtavat numeroita, tapaavat uudelleen ja rakastuvat ja lopulta ajelehtivat avioliiton satamaan ja hankkivat talon ja Volvon ja liudan pellavapäisiä lapsia. Onko tämän skenaarion mies se uljas panopukki alfa vai säälittävä aisuri beeta? Koska tämä on se omassa tuttavapiirissäni ylivoimaisesti yleisin pariutumiskuvio.

kaikki vapaamieliset eigvät suinkaan ole niin vapaamielisiä kuin ehkä kuvittelet - usko pois, kyllä raja tulee vastaan useimmilla jossain kohtaa. Ja siinä vapaamielisyydessä kun mennään tarpeeksi pitkälle niin vastaan tulee nihilistinen välinpitämättömyys ja teflonsuhteet - mikä ei tartu, se ei myöskään satuta.

Yhdenyönjutuista moni suhde on lähtenyt, se on totta. Ja se valitsee, jolla on vara valita, sekin on totta - eikä tarvitse olla edes mikään beta-mies ollakseen sellainen, jolla ei ole suuremmin vara valita erityisemmällä haarukalla. "Käytetty nainenkin" voi olla hoteinta hottia jos vain muita avuja löytyy, epätoivon kauppaa ne useimpien miesten lemmenleikit kun ovat.

Luulenpa, että sinun näkemyksesi on se epärealistisempi, kuten yltiöpositiiviset maalailut useimiten aina ovat.

Esittämässäsi skenaariossa joko kaksi epätoivoista ympäriinsä heikon itsetunnon takia paneskelevaa tai sitten kaksi erittäin hyväosaista ihmistä tapaa toisensa, mutta useiten tuollainen pukkimies ei lopeta sitä pukkeiluaan jos on kovinkin hyväosainen ja löytyy hurjasti suosiota. Ainoastaan mikäli se tapaamansa nainen on todellinen löytö - ja etenkin sen heikompi-itsetuntoisen kohdalla se voikin hyvinkin mennä näin, koska ne aiemmin panemansa naiset ovat olleet yleensä sarjaa "kännissä menee nippa nappa".

Näin siis nähtynä ja koettuna, kaikkina miehen osapuolina.

No onpa pessimistinen maailmankuva. Kaikki on aina onnettomia ja kaikilla on kurjaa. Ja kertoo aika paljon omasta ajatusmaailmastasi, että tästä puuttuu täysin se vaihtoehto, että tavalliset ihmiset tykkäisivät harrastaa keskenään seksiä. Joko kyseessä on huonosta itsetunnosta kärsivät luuserit tai jotkut hyväosaiset superihmiset. Mitään välimuotoahan ei tietysti voi olla. Perus kivannäköiset mukavat ihmiset ei voi mitenkään tykätä hui kamalasta seksistä ja ryhtyä parisuhteisiin.

Siitä olen kyllä samaa mieltä, että toki vapaamielisyydellä on useimmille rajansa. Ymmärsin, että tämä keskustelu koskee aloituksen mukaisesti muutaman kymmenen seksikumppanin suuruusluokkaa. Harvat tuntemani 100 tai useamman seksikumppanin ihmiset ovat omastakin mielestäni enemmän tai vähemmän sekaisin. Sen sijaan muutaman kymmenen kumppanin jälkeen on moni perustanut vielä vuosikymmenten parisuhteita ja perheitä.

Tietysti kärjistän hieman, toivoen, että ääripäät kuvaisivat siinä samalla sitä millaisten säännönmukaisuuksien mukaan mennään siinä keskelläkin. Enemmän tai vähemmän.

Tuossa teet itse sitä mistä saarnaat muille - asetat rajoja sille ihanan  seksin harrastamisen vapaamielisyydelle. Mutta joo, ei se parikymmentä panokaveria ole mitään nykypäivänä. Onko sillä merkitystä ja kenelle ja miten paljon, se taas riippuu hyvinkin monista asioista. Todeten, että kai se on parasta, että samanlaiset ihmiset arvostuksineen ja kokemuksineen löytäisivät toisensa.

Vierailija
212/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä37185 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta mikä tuossa on ongelma? Jos ei itsekään pidä mitään seulaa vaan lähtee jokaisen ehdottelijan matkaan, niin ei ole varaa moraloisoida muita samasta käytöksestä. Ei edes niitä, joille tarjouksia tulee enemmän.

Ei siinä olekaan mitään ongelmaa kunhan unikuba ei vain säry jostain syystä. Tai toisaalta ongelma voi olla välinpitämättömyys suhteessa, mutta nähdäkseni iso osa ihmisistä on kaikin puolin niin passiivisia ettei sekään ole oikeasti mikään ongelma. Ovat siis näitä herkempien ihmisten ongelmia kaiketi lopulta jos ovat.

Mikä ihmeen unikuva? Kaksi ihmistä tapaa toisensa ja tykkää seksistä ja toisistaan. Mikä ihmeen ongelma se on ja kenelle?

Jos kaksi samanlaista kohtaa toisensa, ei mitään ongelmaa ole, kun unikuvat vastaavat toisiaan. Ongelmia syntyy silloin kun ne eivät vastaa, silloin kun ei asioista puhuta vaan ne haudataan piiloon.

Vierailija
213/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivijärvi on kunnon misogynisti. Äkkiväärä ja kovakourainen gynekologi, joka puhuu rumia.

Vierailija
214/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivijärvi on kunnon misogynisti. Äkkiväärä ja kovakourainen gynekologi, joka puhuu rumia.

Kohulääkäri, jonka mielestä seksiä pitäisi harrastaa myös silloin, kun ei haluta.

https://kotiliesi.fi/terveys/parisuhde-ja-seksi/gynekologi-anneli-kivij…

Vierailija
215/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20% miehistä panee 80% naisista kanssa. Alfat vie.

On niillä alfoilla sitten kiirettä. Mahtavatko ehtiä töissäkään käymään ja kestääkö sydänkään sitä tauotonta panemista?

Vierailija
216/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset parit harvemmin elävät onnellisina...tai ehkä oikeammin sanottuna monogamisesti yhdessä. Todennäköisesti kumpikin käy aina välillä vieraissa salaa tai luvan kanssa. Siitä on tutkimuksia joissa ihmiset joilla on paljon seksikumppaneita pettävät ja eroavat paljon helpommin kuin ne joilla on vähän seksikumppaneita.

Vierailija
217/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset parit harvemmin elävät onnellisina...tai ehkä oikeammin sanottuna monogamisesti yhdessä. Todennäköisesti kumpikin käy aina välillä vieraissa salaa tai luvan kanssa. Siitä on tutkimuksia joissa ihmiset joilla on paljon seksikumppaneita pettävät ja eroavat paljon helpommin kuin ne joilla on vähän seksikumppaneita.

LInkität varmaan tähän muutaman, kiitos jo etukäteen. Ja nimenomaan sellaisia, joissa osoitetaan, että pettäminen johtuu useista seksikumppaneista eikä jostakin taustatekijästä (vrt. jäätelönsyönti ja hukkumiskuolemat).

218/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne, jotka eivät pääse edes ensimmäiseenkään pitkään parisuhteeseen, päätyvät katkerana seuraamaan muiden onnea samalla toivoen pariskunnille eroa.

Vierailija
219/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyitkö?

t. puuma, joka saalistaa yksin

Vierailija
220/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisille on niin vaikeaa myöntää mikä hirvittävä epätasa-arvo vallitsee miesten ja naisten seksinsaantimahdollisuuksissa?