mua niin suututtaa tuo mies
Tietokoneella vaan pelaa koko ajan. Vaipan se saattaa vaihtaa vauvalle mut sit taas tyrkkää sen mulle. En oo kerenny suihkuun moneen päivään taas eikä kotitöitäkään kerkeä tekemään ku vauva koko ajan sylissä. Ei viittis vauvaakaan huudattaa niin kauaa että imurois tai tiskais, ei vaan tuo mies kehtaa tehdä mitään, muuta ku koneella istua.
Ja sit jos se sattuu pitämään vauvaa vähänki aikaa sylissä ja se itkee niin vähän ajan päästä se jo hermostuu siihen niin että alkaa lohduttaan sitä niin kovakouraisin liikkein että mun on pakko taas itse ottaa se kun en ilkeä katsoa sitä touhua.
Mua itkettää kun olen niin väsynyt tähän, olen vauvassa kiinni koko ajan.
Kommentit (30)
Minäkin asun kerrostalossa. Käyn suihkussa milloin haluan. Ihmettelen kovasti jos jollain on jotain sanomista asiaan varsinkin kun sinulla on pieni vauva.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 01:52"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 01:47"]Ja silti nytkin istut koneella. Ja kuule ei se sun vauva kuole siihen, että käyt nopeasti suihkussa, ei siellä tarvitse tunti tolkulla olla.
[/quote]
Itseasiassa en istu. Vaan lapsi sylissä ja kännyllä aaveellä. Kyllä se siltä kuulostaa että kuolee. Ja siellä suihkussakin kun menee se 15 min.
ap
[/quote]
Jos sä haluat nopeasti käydä suihkussa, niin se kyllä onnistuu alle vartissakin.
Kannattaako niitä kakaroita tehdä jos ei jumalauta osaa ees suihkussa käydä yksin sen jälkeen. Eiköhän niitä oo maailma väärällään naisia jotka ovat yksinhuoltajia ja sinä reppana murehdit jotain miehen koneella istumista. Ota siitä ukosta ero jos vituttaa ja kääri muhevat elatusmaksut. Jopa tekee höpöä kun minimituloinenkin Hermanni Kikkelinkastaja maksaa sen 18 vuoden aikana yli 40 tuhatta euroa sulle kipurahoja, osta vaikka poreamme niin tulee kainalot ja varpaat pestyä.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 02:20"]Kannattaako niitä kakaroita tehdä jos ei jumalauta osaa ees suihkussa käydä yksin sen jälkeen. Eiköhän niitä oo maailma väärällään naisia jotka ovat yksinhuoltajia ja sinä reppana murehdit jotain miehen koneella istumista. Ota siitä ukosta ero jos vituttaa ja kääri muhevat elatusmaksut. Jopa tekee höpöä kun minimituloinenkin Hermanni Kikkelinkastaja maksaa sen 18 vuoden aikana yli 40 tuhatta euroa sulle kipurahoja, osta vaikka poreamme niin tulee kainalot ja varpaat pestyä.
[/quote]
mikäs sut on noin katkeraksi tehnyt?
Ap
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 02:23"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 02:20"]Kannattaako niitä kakaroita tehdä jos ei jumalauta osaa ees suihkussa käydä yksin sen jälkeen. Eiköhän niitä oo maailma väärällään naisia jotka ovat yksinhuoltajia ja sinä reppana murehdit jotain miehen koneella istumista. Ota siitä ukosta ero jos vituttaa ja kääri muhevat elatusmaksut. Jopa tekee höpöä kun minimituloinenkin Hermanni Kikkelinkastaja maksaa sen 18 vuoden aikana yli 40 tuhatta euroa sulle kipurahoja, osta vaikka poreamme niin tulee kainalot ja varpaat pestyä.
[/quote]
mikäs sut on noin katkeraksi tehnyt?
Ap
[/quote]
Oli joku laittanut pikaliimaa näppikselle, ja nainen luuli, että se tahallaan siinä nököttää vaan, vaikka toinen tarvitsisi apua vauvan kanssa. Potkaisi sitten ukkelin pihalle niin lennokkaasti, että näppis kalahti otsaan ja sormiin sattui, kun jäivät väliin.
mitä mies tekee koneella?
Minkä ikäinen?
Istuta keittiön pöydän ääreen ja kerro missä mennään. Jos ei onnistu niin ero.
Joskus miehey kasvaa tosi hitaasti isäksi ja vaatii vähän ohjausta.
Voimia!
Tajuan tilanteen. Kun on hyvin pieni vauva ja vielä synnytyksestä vähän aikaa ei jaksa taistella. Nyt vain keskitytään siihen, että vauva on turvassa. Suihkussa voi käydä ovi auki niin että vauva viltillä näkösällä turvallisesti. Älä anna isälle kun on vihainen,
Pelaamiseen pakeneminen ja sinut yksin vastuuta kantamaan jättäminen on otettava puheeksi kun jaksat.
Väsyneenä kaikesta tulee helposti tappelua.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 01:56"]Taidat olla pikkuisen yksinkertainen...
[/quote]
ehkä sitten olenkin
ap