Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mua niin suututtaa tuo mies

Vierailija
10.05.2014 |

Tietokoneella vaan pelaa koko ajan. Vaipan se saattaa vaihtaa vauvalle mut sit taas tyrkkää sen mulle. En oo kerenny suihkuun moneen päivään taas eikä kotitöitäkään kerkeä tekemään ku vauva koko ajan sylissä. Ei viittis vauvaakaan huudattaa niin kauaa että imurois tai tiskais, ei vaan tuo mies kehtaa tehdä mitään, muuta ku koneella istua.

Ja sit jos se sattuu pitämään vauvaa vähänki aikaa sylissä ja se itkee niin vähän ajan päästä se jo hermostuu siihen niin että alkaa lohduttaan sitä niin kovakouraisin liikkein että mun on pakko taas itse ottaa se kun en ilkeä katsoa sitä touhua.

Mua itkettää kun olen niin väsynyt tähän, olen vauvassa kiinni koko ajan.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

PUHU sille miehellesi. Anna se syliin, lähde suihkuun äläkä ota sitä vauvaa takaisin. Kirjoita kirje jos ei auta. Mitä tossukoita te naiset oikein olette?!! Puhukaa nämä asiat jo ennen ku vauva on syntynyt!

Vierailija
2/30 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja kaiken huipuks se haluaa vielä toisenki vauvan tähän. Hyvähän se hällä on niitä haluta.

Ja ihan niinku sanoin jo, ärsyttää kun se kohtelee niin kovasti vauvaa kun se itkee

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä, lohduttaa kovakouraisesti..! Ymmärsinkö oikein että mies satuttaa lasta ja sun on pakko puuttua siihen? Teidän ongelma on ihan jossain muualla kuin siinä että mies ei osallistu.

Vierailija
4/30 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko provo. Olet äiti! Suojele lastasi! Ja sanot miehelle ehdot ja säännöt ja jos ei käy ja kohtelee vauvaa kovakouraisesti niin lähdet pois sen luota! Mikä naisia vaivaa että laittavat ukon edun ja mukavuuden lapsen ja vauvan edelle? 

Vierailija
5/30 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja kaiken huipuks.. Arggg. pistää niin vihaksi te säälittävät maalaislumput jotka ette osaa edes lastanne suojella.

Vierailija
6/30 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siihen varmaan satu mutta se vaan näyttää niin ilkeältä kun se hyssyttää sitä kovasti. Tai sit oon ihan hermoraunio jo ja kuvittelen omiani

ap

Vierailija
7/30 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vähän tarkemmin, mikä on kovasti hyssyttämistä?

Vierailija
8/30 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo

tästä nyt vissiin sai jotenki ihan väärän käsityksen..

ap

Vierailija
9/30 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa se lapsi huostaan niin ei tarvitse siitä välittää! Voitte olla molemmat koneella ja nauttia laatuajasta. Ei se ärsyttävä kersa häiritse.

Vierailija
10/30 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun se pitää lasta sylissä niin se tekee sen niin nopeaa sen liikkeen, jotenki niin raivoisasti

ap

Vierailija
11/30 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 01:39"]Antakaa se lapsi huostaan niin ei tarvitse siitä välittää! Voitte olla molemmat koneella ja nauttia laatuajasta. Ei se ärsyttävä kersa häiritse.

[/quote]

no hohhoijaa.. koneelle en halua, olisi vain kiva käydä suihkussa välistä ja tehdä kotonakin jotain siisteyden eteen kun ei tuo mies sitä tee. Ja ei ole ärsyttävä kersa vaan aivan ihana ja toivottu lapsi mutta olen vain niin väsynyt

Ap

Vierailija
12/30 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti nytkin istut koneella. Ja kuule ei se sun vauva kuole siihen, että käyt nopeasti suihkussa, ei siellä tarvitse tunti tolkulla olla. 

Vierailija
13/30 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 01:47"]Ja silti nytkin istut koneella. Ja kuule ei se sun vauva kuole siihen, että käyt nopeasti suihkussa, ei siellä tarvitse tunti tolkulla olla. 

[/quote]

Itseasiassa en istu. Vaan lapsi sylissä ja kännyllä aaveellä. Kyllä se siltä kuulostaa että kuolee. Ja siellä suihkussakin kun menee se 15 min.

ap

Vierailija
14/30 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla pikkuisen yksinkertainen...

Vierailija
15/30 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeahan tuosta on tietää, oletko itse yliherkkä vai mies aliherkkä vai missä mennään. Mutta oli miten oli, koko asetelma on päin seiniä nyt. Tarkoitus on se, että mies ja nainen tasapainottaa toistensa ominaisuuksia. Jos mies on liian kovakourainen tai huolimaton käsittelemään tuonikäistä lasta etenkin ärsyynnyttyään (ihan mahdollista), älä laita häntä silloin lasta pitelemään muulloin kuin silloin, kun molemmat ovat hyvällä tuulella tai lapsi nukkuu.

Mutta se tarkoittaa, että hänen on nyt heitettävä tietokone niin pitkäksi aikaa syrjään, että oppii tekemään sinunkin osuutesi kotitöistä. Kun vauva nukahtaa, mies vahtii ja sinä menet virkistämään itseäsi siksi aikaa.

Ette voi hankkia toista lasta, jos yksikin vie miehen vähät isänkyvyt äärirajoille. Ja sinä olet liian alistuva, jotta kykenisit huolehtimaan lapsesi olosuhteista. Tyttövuosina hihitellään ja miellytetään miehiä, nyt tehtäväsi on turvata lastesi elämä, ja vahtia, että heidän isänsä kasvaa isyyteensä, tai hakea apua siihen, jos et itse kykene.

Jos mies ei ota vastuuta, kysy haluaako hän palauttaa tämän ainoankin lapsensa. Jos mies on peliriippuvainen, siihen saa hoitoa. Isäksi tuleminen on kriisi, ja jos on rauhoittanut hermojaan pelaamalla tähän asti, nyt tekee sitä sitten myös.

Vierailija
16/30 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 01:52"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 01:47"]Ja silti nytkin istut koneella. Ja kuule ei se sun vauva kuole siihen, että käyt nopeasti suihkussa, ei siellä tarvitse tunti tolkulla olla. 

[/quote]

Itseasiassa en istu. Vaan lapsi sylissä ja kännyllä aaveellä. Kyllä se siltä kuulostaa että kuolee. Ja siellä suihkussakin kun menee se 15 min.

ap

[/quote]

Ja esimerkiksi  lapses ei nuku missään välissä yli varttia putkeen? 

Vierailija
17/30 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 01:57"]Vaikeahan tuosta on tietää, oletko itse yliherkkä vai mies aliherkkä vai missä mennään. Mutta oli miten oli, koko asetelma on päin seiniä nyt. Tarkoitus on se, että mies ja nainen tasapainottaa toistensa ominaisuuksia. Jos mies on liian kovakourainen tai huolimaton käsittelemään tuonikäistä lasta etenkin ärsyynnyttyään (ihan mahdollista), älä laita häntä silloin lasta pitelemään muulloin kuin silloin, kun molemmat ovat hyvällä tuulella tai lapsi nukkuu.

Mutta se tarkoittaa, että hänen on nyt heitettävä tietokone niin pitkäksi aikaa syrjään, että oppii tekemään sinunkin osuutesi kotitöistä. Kun vauva nukahtaa, mies vahtii ja sinä menet virkistämään itseäsi siksi aikaa.

Ette voi hankkia toista lasta, jos yksikin vie miehen vähät isänkyvyt äärirajoille. Ja sinä olet liian alistuva, jotta kykenisit huolehtimaan lapsesi olosuhteista. Tyttövuosina hihitellään ja miellytetään miehiä, nyt tehtäväsi on turvata lastesi elämä, ja vahtia, että heidän isänsä kasvaa isyyteensä, tai hakea apua siihen, jos et itse kykene.

Jos mies ei ota vastuuta, kysy haluaako hän palauttaa tämän ainoankin lapsensa. Jos mies on peliriippuvainen, siihen saa hoitoa. Isäksi tuleminen on kriisi, ja jos on rauhoittanut hermojaan pelaamalla tähän asti, nyt tekee sitä sitten myös.

[/quote]

kiitos vastauksesta, taidat olla ainoa järjissään oleva tällä palstalla

Ap

Vierailija
18/30 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen vauva?

Oletko kokeillut kantoliinaa tai reppua? Voit tehdä kotihommia paremmin eikä tarvitse kantaa vauvaa käsillä?

Laita vauva suihkun eteen lattialle lelujen kanssa siksi aikaa kun käyt suihkussa. Totuta pikkuhiljaa viihtymään hetki yksin lattialla. Olet kuitenkin näköetäisyydellä. Itkeehän se, mutta sellaista se on. Kun se alkaa ryömiä, niin laita suihkussa käyntisi ajaksi rattaisiin valjailla kiinni, niin ei vaeltele ympäriinsä. Rattaat siihen kylpyhuoneen eteen niin, että näkee sinut...

Vierailija
19/30 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 01:59"][quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 01:52"]

[/quote]

ap

[/quote]

Ja esimerkiksi  lapses ei nuku missään välissä yli varttia putkeen? 

[/quote]

välistä tuntuu kyllä siltä ettei nuku.. aina pitäisi olla sylissä tai vieressä. Yöllä nukkuu pitemmän jakson omassa sängyssä mut eipä sitä yöllä viitsi suihkuun lähteä kerrostalossa

ap

Vierailija
20/30 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 02:02"]Minkä ikäinen vauva?

Oletko kokeillut kantoliinaa tai reppua? Voit tehdä kotihommia paremmin eikä tarvitse kantaa vauvaa käsillä?

Laita vauva suihkun eteen lattialle lelujen kanssa siksi aikaa kun käyt suihkussa. Totuta pikkuhiljaa viihtymään hetki yksin lattialla. Olet kuitenkin näköetäisyydellä. Itkeehän se, mutta sellaista se on. Kun se alkaa ryömiä, niin laita suihkussa käyntisi ajaksi rattaisiin valjailla kiinni, niin ei vaeltele ympäriinsä. Rattaat siihen kylpyhuoneen eteen niin, että näkee sinut...

[/quote]

vauvalla ikää 1kk. En ole kokeillut kantoliinaa, voisi olla kyllä aika varteenotettava kapine

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi