Onko noloa? nuoren kasvatuksesta
Mun poika on ollut huostassa sijaisperheessä 10 vuotta. 3 vuotta haettiin siirtoa kotiin ja sainkin pojan takaisin 2 vuotta sitten. Nyt pojalla on kai ihan normaalia teiniangstia, mutta en jaksa ainaista tappelua ja meillä oli mahdollisuus saada poika vastaanottokotiin. Kysyn vielä teidän mielipidettä, onko siis noloa viedä poika sinne kun en jaksa häntä? Mulla on uusi perhe , kaksi pientä lasta, niin mitä sossut ajattelee kokonaisuudesta. Huomenna poika lähtee ja todennäköisesti kuukauden siellä ja käy sieltä koulua. Voi tätä elämisen vaikeutta.
Kommentit (24)
Lapsihan menee vain vähäksi aikaa pois, tulee takaisin kotiin kun tilanne rauhoittuu.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 23:39"]
Lapsihan menee vain vähäksi aikaa pois, tulee takaisin kotiin kun tilanne rauhoittuu.
[/quote]
Tarkoitatko kun lapsi rauhoittuu. Kyllä se aika kamalalta tuntuu ajatella miltä siitä lapsesta tuntuu, kun tietää että kotona saa asua vain jos on kiltti ja vaivaton. Semmoinen perusturvallisuus olisi lapselle tärkeää, tietoisuus siitä että vanhemmat on tukena vaikka mikä olisi, eivätkä ainakaan hylkää jos kiukuttelen tai uhmaan. Sehän on rajojen hakemista, ja te nyt ette niitä rajoja laita kun lähetätte lapsen kotoa pois.
Lapset ei oo mitään leikkikaluja, jotka voi hylätä kun siltä tuntuu. Paska äiti olet. Varmaan hylkäät pienetkin kun kasvavat isoiksi ja hankaliksi.
Olen lastenkotilapsi ja en tiedä mitä sanoisin..ihan järkyttävää!!! Olisit antanut lapsen olla sijaisperheessä, ei tosiaankaan tee hänelle hyvää taas heittää kotoa pois!!