Mitä mieltä Katri Helenasta? Oletteko koskaan kuunnelleet hänen vanhoja kappaleitaan?
Kommentit (63)
Mulloli älppärikin, sellastahan se on suomi-iskelmää.
Minulla on sellainen monen cd:n kokoelmalevyjuttu hänen kappaleitaan kautta aikojen. Ostin konsertista. ap
Sitä mieltä että ei ole koko kansan Katri Helena. Ei kestä perustelut julkituloa.
En tykkää siitä tekopirteästä äänestä sitten niin ollenkaan.
En ole koskaan kestänyt hänen ääntään.
Joskus pitää jännittää hänen puolestaan, kun hän laulaa.
Ainoa oikea versio Joulumaasta mulle on Katri Helenan versio.
Enempää en ole tuotantoonsa perehtynyt.
n30
Esimerkiksi nämä saavat aina itsenikin laulamaan mukaan
Vasten auringon siltaa
Lintu ja lapsi
On elämä laulu
Katson autiota hiekkarantaa
Minne tuuli kuljettaa
Me teimme sen
Tykkään todella paljon tästä kappaleesta. Jo nuoruudessani edesmennyt äitini kuunteli paljon Katri Helenaa ja sitä kautta opin jonkin verran kuuntelemaan. Jotkut kappaleet tuovat mukavia tilannemuistoja minun ja äitini väliltä lapsuudestani :)
M34
En tykkää. Ihmeellistä kyllä, teennäisyyden (tai sen tekopirteyden, joka yllä mainittu) saa äänestäkin kuulumaan. Yleltä tuli muutama päivä sitten konserttitaltiointi ja mietin miten laiska artisti onkaan. Saa puolestani lopettaa nuokin toistot kanavilta.
En ole koskaan tykännyt teennäisestä ja metallisesta äänestä.
Hänen tietyt laulut kuuluvat suomalaisuuteen, niissä on nostalgiaa.
Mutta välillä tämä kutri hulina juttelee ihan pehmeitä mm keskustelee edesmenneen isoäitinsä ja muiden henkimaailmojen tyyppien kanssa?
Joillakin on myös meedion lahjat eikä Katri Helena ole siinä ainoa
Letkajenkka aikaan ääni oli hyvä, sen jälkeen vaan huonontunut, en tykkää laulajana
Puhelinlangat kaulaan on paras. Muistettakoon myös se, että Danny hoiteli sitä.
Nuoruus on seikkailu ja Kesän lapsì ovat ainoat, joista tykkään.
Sopivat Katrin äänelle hyvin.
Olen nähnyt muutaman pätkän hänen jostain esiintymisistä ja ihmetellyt miksi hän laulaa- ja esiintyy kuin pienille lapsille, sellai eteenpäin kumartuneena. Jotenkin teennäistä siinä esiintymisessä on, samaten laulamisessa.
Suomen iskelmälaulukuningatar on Paula.
En kerro kun et sinäkään.