Suomi on maailman 11. paras maa asua
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Suomessa keskustelupalstat ovat paljon negatiivisia ihmisiä ja paljon tulee rikoksia ja itsemurhia
M27
Myötistä. Ensinnäkin Liettuassa tehdään koko maailmassa eniten itsemurhia. Toisekseen yleinen negatiivisuus korostuu Liettuan kulttuurissa enemmän kuin Suomessa, vaikka sinä olisit asunut siellä seudulla missä tapasit harmittomia iloisia juoppoja.
Olen keskustellut kahden liettualaisen kanssa ja molemmat kuvailivat maatansa paskalääväksi josta jokainen liettualainen pyrkii pois toiseen maahan.
Maan korruptio on myös äärimmäistä mutta jos sinä pidät Liettuaa Suomea parempana maana kukaan ei estä muuttamasta sinne
Vierailija kirjoitti:
Nytt suomi torille ja kaivetaaan kari tapio haudasta.
se olisi mieleenpainuva esitys kun hän vetäisis "olen suomalainen"
Mutta huomatkaa, Tanska ja Suomi ovat naisiin kohdistuvassa väkivallassa Euroopan huipulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa keskustelupalstat ovat paljon negatiivisia ihmisiä ja paljon tulee rikoksia ja itsemurhia
M27
Myötistä. Ensinnäkin Liettuassa tehdään koko maailmassa eniten itsemurhia. Toisekseen yleinen negatiivisuus korostuu Liettuan kulttuurissa enemmän kuin Suomessa, vaikka sinä olisit asunut siellä seudulla missä tapasit harmittomia iloisia juoppoja.
Olen keskustellut kahden liettualaisen kanssa ja molemmat kuvailivat maatansa paskalääväksi josta jokainen liettualainen pyrkii pois toiseen maahan.
Maan korruptio on myös äärimmäistä mutta jos sinä pidät Liettuaa Suomea parempana maana kukaan ei estä muuttamasta sinne
Totta Itselläni oli ihan kivaa siellä.
En sano todellakaan että on parempi kuin Suomi en vaan ymmärrä millä perusteella aina noita mitataan missä on paras asua. Kaikille on joku maa. Joku tykkää Norjasta jne
M27
Pohjois-Koreakin taitaa nykyään olla parempi paikka kun Suomi.