Miten reagoida kun miehen ostamat lahjat ei ihan osu nappiin?
Tiedän kyllä että ajatus on tärkein eikä suhdetta ole vielä takana kauaa joten voi olla ettei mies tunne vielä minua niin hyvin vaikka ihana ja kaikinpuolin minulle sopiva onkin muuten!
Mutta siis lahjoina on tullut vaatteista (tilattuja) liian pientä tai liian isoa kokoa ja tiedän että koon valitseminen on hankalaa koska nykyään riippuu ihan vaateketjusta mikä koko menee milloinkin, itselläkin yläosia välillä XS-M, en kehtaa oikein sanoa että se oli liian pieni enkä oikein voi käyttää tai se on vähän liian iso eikä oikein asetu päälle jne. Tai sitten joissain muissa jutuissa niin on useasta saman tuotekategorian tuotteesta valinnut just sen ei minun jutun ja mielessäni sitten harmittaa ihan tosi paljon kun samalla rahalla olisinkin voinut saada sen oikeasti tosi mieluisan jutun. En viitsi tätä esimerkkiä tarkemmin eritellä ettei minua tunnisteta.
Tiedän kyllä sen ihan omasta isästäni (miehistä ylipäätään) että hänelle esimerkiksi sinisen sävyjä on tasan kaksi, sininen ja vaaleansininen ja punaisia ehkä kolme, tumma, punainen ja vaaleanpunainen jne. Eli ongelma on siis tämän tyylinen. Turhamainen mutta silti jotenkin tosi ikävä.
En minä haluaisi alkaa arvostella yllätyksiä ja lahjoja mutta toisaalta haluaisin myös sitten oikeasti yllättyä iloisesti jos mies minua haluaa välillä jollain jutuilla ilahduttaa ja yllättää. Pelkään myös sitä että jos en sano niin saan jatkossa aina sitten jotain ei minun tyyliä olevaa 😩 ja näistä muutamista yllätyksistä olenkin ajatuksena ollut tosi ilahtunut koska aiemmissa suhteissa en sellaisia ole kokenut joten en tiennyt että tämäkin voi olla ongelma ja jopa ärsyttää.
Kommentit (6)
Mies voisi ostaa sinulle muutaman pilkun ja pari pistettä.
Aika vaarallista ostaa toiselle randomina vaatteita. Pitäähän sun sanoa asiasta muuten se jatkuu aina vaan. Sano, että voisit itse valita tai kokeilla kuun koot vaihtelee niin paljon merkistä riippuen.
Munkin mies ostaa mulle vaatteita tai kenkiä joskus harvoin mutta hän tulee mukaan vaan maksajaksi. Yhtäkkiä kaupungilla sanoo, että mennääs katsomaan, oisko täällä jotain kivaa sulle.
Vierailija kirjoitti:
Mies voisi ostaa sinulle muutaman pilkun ja pari pistettä.
😂 Totta, oli ehkä vähän vaikealukuista tekstiä, kun luin tuon nyt uudelleen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Aika vaarallista ostaa toiselle randomina vaatteita. Pitäähän sun sanoa asiasta muuten se jatkuu aina vaan. Sano, että voisit itse valita tai kokeilla kuun koot vaihtelee niin paljon merkistä riippuen.
Munkin mies ostaa mulle vaatteita tai kenkiä joskus harvoin mutta hän tulee mukaan vaan maksajaksi. Yhtäkkiä kaupungilla sanoo, että mennääs katsomaan, oisko täällä jotain kivaa sulle.
Niin mutta miten sanoa niistä jo ostetuista? En millään haluaisi tuottaa pettymystä tai harmitusta toiselle asiasta, jolla tarkoitti vain hyvää. Ap
Ainahan vääränkokoiset vaatteet voi vaihtaa oikean kokoiseen. Ja ei se mies voi oppia olla ostamatta vaatteita jos sä et sitä kerro. Mieshän voi pahastua, kun sä et vaatteita käytä ja ei tiedä syytä. Aina voi myös miehelle sanoa ettet tarvitse vaatteita, toki jos muutenkin shoppailet, niin sitten siinä on ristiriita, että et juuri hänen ostamiaan kelpuuta.
Niin, no entä jos ehdotat hänelle että jos haluaa yllättää/ostaa lahjan sinulle saisit lahjakortin siihen tiettyyn liikkeeseen? Tällöin voit ostaa omaa kokoasi varmasti. Voit perustella että kokoja on kaikkien vaikea valita toiselle oikein, joten tämä helpottaisi asiaa