Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko lapselle pakko pakata vaihtotaatteet mukaan

Vierailija
09.05.2014 |

Tilanne on siis se että lapsi käy etävanhemmalla joka toinen viikonloppu. Etä tekee joka asiasta kiusaa. Viimeisin on vaatteista valittaminen. Lapsella on aina ollu pakattuna siistit, säänmukaiset, puhtaat vaatteet. Nyt exä on ruvennut vatittamaan vaatteista ihan sen takia että hän tietää että mä loukkaannun siitä. Hän väittää että esim että joku vaate on liian pieni, rikkinäinen tai että on liian vähän vaatteita mukana.

Ihme kyllä vaatteet on minun kotona sopivan kokoiset. En pysty vannomaan ettei ole joku sukka joskus ollut reikä. Liian vähän vaatteita ei ole mukana koska ikinä ei ole kaikkia edes käytetty. Kerran on mennyt yöpuku pissaan siellä ja heti valitus kun ei ollut kahta yöpukua mukana. Mun mielestä ei tarvii pakata kaksi kun on vaam kaksi yötä siellä ja hos käy pissavahinko sen yöpuvun pitäisi muutenkin pestä....

Eli pitkä vuodatus kun ottaa päähän. Onko pakko antaa vaihtovaatteet mukaan kun lapsi käy etävanhemmalla vai voiko sanoa että hommaa sinne lapselle omat vaihtovaatteet sinne ?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etällä pitää olla omat vaatteet siellä kotonaan. Eli laitat lapsen matkaan ns. säänmukaisissa vaatteissa, etä hankkii kitoonsa ns. vaihtovaatteet. Noita vaatteita sen mukaan paljonko lapsi siellä viettää aikaa, jos yhden yön kerran viikossa niin muutama vaate riittää, jos asuu vuoroviikoin niin silloin etällä pitää olla vaatekaapillinen vaatteita siellä.

Vierailija
2/5 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne mukaan pakatut kuitenkin palutuu sulle samalla kuin lapsikin, eli se etä ei niitä myy kirpparilla, niin mä pakkaisin riittävästi mukaan.

Älkää unohtako lapsen etua ja voi kyllä sanoa etälle että hänkin saa tarpeen vaatiessa käydä vaatekaupassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 13:22"]Jos ne mukaan pakatut kuitenkin palutuu sulle samalla kuin lapsikin, eli se etä ei niitä myy kirpparilla, niin mä pakkaisin riittävästi mukaan.

Älkää unohtako lapsen etua ja voi kyllä sanoa etälle että hänkin saa tarpeen vaatiessa käydä vaatekaupassa.

[/quote]

Vaatteet kyllä palautuu likaisina. Joskus ollu myös märkiä eli luultavasti pissassa. Etä on ilmaissut että koska hän maksaa elatusmaksua niin mun on pakko pakata mukaan ne vaatteet mitä hän käskee. Mä rupean vaan olemaan nyy niin väsynyt siihen että niistä vaatteista valitetaan. Lapsella on siis mukana parhaimmat vaatteet etälle ja silti on muka jotain vikaa niissä. Mä nyt mietin voinko pyytää että exä hommaa omat vaihtovaatteet niin mun ei tarvitse kunnella enään sen valituksia viikosta toiseen...

Vierailija
4/5 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai siellä toisessa kodissa on myös lapselle leluja valmiina,miks ei sitten vaatteitakin? Kotoisammaksi tuntisi olonsa myös etäällä,jos sielä on oma kaappi,missä omia juttuja.

Vierailija
5/5 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään ole tietoa/kokemusta?