Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äh, työhaastattelun jälkeen päätös viipyy.

Vierailija
09.05.2014 |

Kävin eräässä yrityksessä työhaastattelussa kaksi viikkoa sitten ja rekrytoija lupasi ilmoittaa tuloksista seuraavan viikon perjantaihin mennessä. Mitään ei kuulunut, joten maanantaina soitin ja kysyin rekrytoinnin tilanteesta ja onko päätöstä tehty. Kuulemman tiistaina oli joku vielä tulossa haastatteluun ja keskiviikkona tekevät päätöksen ja ilmoittavat tuloksesta joka tapauksessa. Minulle tarjottiin toista työtä ja olen luvannut ilmoittaa maanantaihin mennessä otanko työn vastaan. Tämä toinen työ, josta vastausta odottelen, on uunelmaduunini, ja se toinen on ihan ok vaihtoehto.

En tiedä kehtaanko enää soittaa ja kysyä tuloksien perään. Luulen, että se antaisi minusta vain ärsyttävän kuvan. Jos maanantaihin mennessä ei mitään kuulu, niin pakkohan se on ottaa tuo toinen työ vastaan...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä odottelu, edes tarkkaa päivää en saanut :/

Vierailija
22/25 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista tämä on. Tervetuloa tämän päivän työelämään. Edes haastattelussa käyneille ei ilmoiteta mitään, ei välttämättä edes vaikka erikseen luvataan ilmoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan huhtikuussa eräällä isolla firmalla. 6.2. ilmoitettiin että pääsin ryhmähaastatteluun, joka pidettiin 10.2.

16.2. ilmoitettiin että pääsin jatkoon, mutta heti perään piti tehdä psykologiset testit, 20.2. oli Teams-palaveri jossa tulokset käytiin läpi. 22.2. ilmoitettiin että huumetesti pitää tehdä, 28.2 pääsin tekemään testin. 10.3. rekryfirmasta ilmoitettiin että sain työpaikan ja nyt tehdään työsopimus... Itse työpaikalta vielä ei oo kuulut yhtään mitään, toivotaan että sieltä nyt ilmoitetaan edes mihin aikaan työ alkaa huhtikuussa!

Vierailija
24/25 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle luvattiin ilmoittaa viikon päästä, mutta meni yli kuukausi. Soitinkin pari kertaa.

Kärsivällisyys palkittiin sillä sain todellisen unelmaduunin!

Vierailija
25/25 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitan huhtikuussa eräällä isolla firmalla. 6.2. ilmoitettiin että pääsin ryhmähaastatteluun, joka pidettiin 10.2.

16.2. ilmoitettiin että pääsin jatkoon, mutta heti perään piti tehdä psykologiset testit, 20.2. oli Teams-palaveri jossa tulokset käytiin läpi. 22.2. ilmoitettiin että huumetesti pitää tehdä, 28.2 pääsin tekemään testin. 10.3. rekryfirmasta ilmoitettiin että sain työpaikan ja nyt tehdään työsopimus... Itse työpaikalta vielä ei oo kuulut yhtään mitään, toivotaan että sieltä nyt ilmoitetaan edes mihin aikaan työ alkaa huhtikuussa!

Ei kai huumetestiä saa lain mukaan vaatia ennen kuin on työsopimus tehty?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän