Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylläpito, miksi tavutusta ei saada kuntoon?

Vierailija
09.05.2014 |

Pitkiä tekstejä on haastava lukea.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä laitteilla lukiessa näitä tavutusongelmia on? Itse luen tietokoneella ja puhelimella, eikä mitään tavutuksia ole missään.

Vierailija
2/14 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="BadRequest" time="09.05.2014 klo 15:38"]

Vaihda selainta. Chromella ainakin tavuttaa ihan normaalisti.

[/quote]

Ihan totta? Pitääpä kokeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei myöskään ole mitään tavutusongelmaa. Luen tabletilla tai puhelimella, safari käytössä.

Vierailija
4/14 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tavutusongelmia ja luen firefoxilla pöytätietokoneella. Eli sanat katkeavat rivin loppuessa aivan miten sattuu.

Vierailija
5/14 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firefoxilla ei toimi.

Vierailija
6/14 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on kyse tavutuksesta vaan enemmän jostain style sheet yms. ongelmasta. Jos minulle maksettaisiin tarpeeksi niin voisin haxoroitua palstalle ja korjata sen kuntoon itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 09:53"]

Kuka näitä koodaa?

[/quote]

Koodarit eli ylläpitäjät on Latviassa. Sanoma on ulkoistanut kaikkien keskustelupalstojensa ylläpidon latvialaisfirmalle, joka ylläpitää varmaan tuhansia muitakin sivuja. Sivujen käytettävyyden perusteella paskafirma, mutta hei, säästö on säästö.

 

Moderointi taas on sitten suomalaista ja ihan eri juttu. Moderointi seuraa parhaansa mukaan palstoja ja moderoi. Saattaa ehkä paraassa tapauksessa laittaa näitä ylläpito-huuteluita eteen päin jos jaksaa ja muistaa ja jos tähdet on oikeassa kulmassa Jupiteriin nähden.

 

Eli näillä mennään. Tavutus on ollut paskana nyt vissiin viikon? Ja jos oikein näppäriä ovat niin saattaahan tämä parin viikon päästä korjaantua. Mutta ei kannata laskea sen varaan. Tuskin on latvialaisfirman työlistalla kovin korkealla kiireellisyydessä tämä...

8/14 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda selainta. Chromella ainakin tavuttaa ihan normaalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko koskaan nähnyt, että ylläpito vastaisi näihin aloituksiin, joissa lukee "ylläpito"?

 

Palaute-linkistä voit lähettää ylläpidolle palautetta sähköisellä lomakkeella, ja jos laitat mukaan sähköpostiosoitteen, saat vastauksenkin.

Vierailija
10/14 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en ole, enkä oletakaan että vastaavat. Palautettakin olen usein käyttänyt. Mutta oletan että he lukevat kuitenkin tätä palstaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 08:53"]

Juu en ole, enkä oletakaan että vastaavat. Palautettakin olen usein käyttänyt. Mutta oletan että he lukevat kuitenkin tätä palstaa.

[/quote]

Älä oleta, viestien poistot tehdään ilmoitusten perusteella.

 

Vierailija
12/14 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ikinä en ole saanut vastautsa palautteenkaan kautta.

 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei laiteta edes sellaista asetusta, että rivi loppuisi välilyöntiin tai välimerkkiin, kun tavutuksen laittaminen on näköjään liian vaativa?

Ei minua häiritse sanojen pituus vaan se, että ne katkeavat niin hankalasti luettavasti, kun yksi kirjain saattaa olla eri rivillä.

Vierailija
14/14 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei palsta toimi Nokian Lumialla? Usein tulee viesti, että kommentin lähetys ei onnistu ja siihen auttaa vaan puhelimen uudelleen käynnistys. Jos klikkaa vastaa-kuvaketta, siirtyy vaan takaisin kaikkien viestien listaukseen. Kuka näitä koodaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi