Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon teidän 12-vuotiaat lapset ovat kavereiden kanssa?

Vierailija
17.05.2014 |

Meillä 12 v. poika, jolla olisi kavereita, mutta ei halua olla koulun jälkeen heidän kanssaan. Mites teillä muilla on?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin, koulupäivät on pitkiä, ja tytöt alkaa olla jo aika pissiksiä. Vahditaan mitä toisten vaatteet ja matkat maksaa. Meidän tyttö ulkoiluttaa koiria ja käy hoitamassa eläimiä Falkullassa. Tykkää muutenkin olla yksin ja lukea.

Vierailija
2/6 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6lk poika ja ei se vapaa-aikana pahemmin kavereittensa kanssa heilu, koulussa kyllä ja 1x/vkossa urheiluharrastuksensa parissa.

Tosin tällä hetkellä on erään ystävänsä mökillä, läksi eilen ja tulee huomisiltana, mulla on sitä ikävä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 11v olisi kavereiden kanssa 100 % vapaa-ajastaan. Jos ei voi olla fyysisesti, pelaisi netin välityksellä näiden samojen kavereiden kanssa.

Vierailija
4/6 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samanikäinen tyttö ja on kyllä todella paljon kavereiden kanssa, niin paljon kun annamme olla oikeastaan. Paras kaveri asuu lähes naapurissa niin kyllä ne kouluhommat hoidettuaan ovat yhdessä koko illan oikeastaan, syömässä käy ja tulee kotiin sillon kun sovittu. Tai jos ei muista niin soitellaan perään.. Jokusen kerran kuukaudessa sitten huomaa että tarvitsee omaakin aikaa ja ovat päivän-pari enemmän kotona, sitten taas niinku oisivat narulla kii toisissaan. 

Mutta lapset on erilaisia, ei se huolestuttavaa minusta ole jos lapsi ei halua vapaa-ajalla olla kavereiden kanssa. Jos itseä huolestuttaa niin kysele vähän miksi ei halua olla kavereiden kanssa jne

Vierailija
5/6 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa kuukaudessa.

Vierailija
6/6 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 12. Olen joka viikko yhden kaverini kanssa, mutta en juurikaan muiden kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä