Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mineraalimeikit, kokemuksia eri merkeistä?

Vierailija
08.05.2014 |

Mikä näistä on kokemuksenne mukaan paras?

Bareminerals

Everyday Minerals

Lily Lolo

Bellapierre

ja jos osaatte suositella muita merkkejä vielä niin antaa palaa! Hyvä mineraalimeikki hakusessa :)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään Lily lolosta. Myös everyday mineralsia ja signature mineralsia olen kokeillut, mutta lily lolo jäi käyttöön. En tiedä onko niillä hirveän suurta eroa tosin. Lähinnä käytän lily loloa koska sitä saa tilattua suoraan briteistä, eikä tarvitse miettiä alv-rajoja ja tullin kanssa pelaamista. em ja sm on amerikkalaisia, joten tilaukset pitäisi pitää pieninä ettei tarvitse maksaa alveja.

Vierailija
2/21 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Everyday Minerals on mulla suosikki, johtuen jo siitä että mulla on rasvoittuva sekaiho ja couperosaa ja EM:lla on valittavana eri peittävyyksiä ja pohja myös rasvoittuvalle iholle. Muut eivät ole peittäneet tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju on jo melkein muutaman kuukauden vanha, mutta ajattelin tuoda keskusteluun mukaan Faerie Organics -sarjan meikit (USA:lainen merkki). http://www.faerieorganic.com/

Etsin itse raskausajalle sopivia mineraalimeikkejä, joissa ei tosiaan ole "mitään ylimääräistä". Lisäksi minulla on hyvin herkästi allergisoivat silmät ja epäpuhdas iho, johon nousee aika-ajoin erittäin ikäviä paukamia. Törmäsin netissä kyseiseen merkkiin, ja ajattelin tilata edulliset näytepakkaukset meikkipuuterista ja peiteaineesta. Toimivat kuin unelma! Ainoa ero edellisiin meikkeihin on se, että mineraalimeikki kannattaa työstää ihoon huolellisesti, joka vie ehkä hieman enemmän aikaa mutta joka takaa meikin pysyvyyden koko päivän ajan. Itselläni on todella rasvainen iho, mutta mielestäni meikkipuuteri pysyy kasvoilla uskomattoman hyvin. Oma suosikkini on kuitenkin peiteaine (concealer), jollaiseen en ole ennen törmännyt. Vaikka täytyy myöntää, että olin ensi alkuun skeptinen mineraalimeikkien peittävyydestä, Faerie Organics ei pettänyt. Nyt olen käyttänyt meikkejä yhtäjaksoisesti kuukauden puolitoista, eikä meikit ole allergisoineet millään lailla. Mielestäni meikit ovat lisäksi melko edullisia, vaikka tilauksiin lisätäänkin toimitus- ja tullimaksut(?). Jos saa esimerkiksi tuttaviakin innostumaan merkistä, niin voi jakaa postimaksut ja muut.

Suosittelen lämpimästi! :)

Vierailija
4/21 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista Lily Lolo, mutta mustana hevosena listan ulkopuolelta kotimainen Flow-Kosmetiikka. Kannattaa tutustua!

Vierailija
5/21 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaset sävyt niillä on? tosi vaikea netissä arvioida mikä sopis omaan naamaan...

Vierailija
6/21 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän kans Everyday Mineralsia, ollut käytössä jo vuosia ja en vaihda! Sivuilta saa kans tilattua näytteitä et löydät omaan ihon sävyyn sopivan. Bare Minerals on tosi samanlainen mut mun mielestä peittävyys ei ole yhtä hyvä ja hinta taitaa olla tuplasti enemmän. BM:ltä mulla on vain "aurinkopuuteri" jatkuvassa käytössä. Lily Loloa kans aikoinaan kokeilin mutta en löytänyt oikeaa sävyä ja koostumus ei ollut mun mielestä yhtä hyvä kun EM:llä.  Bellapierrestä ei mitään kokemuksia. Ehdottomasti Everyday Minerals! 

Vierailija
7/21 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tilaatte sitä? Kun iho on kans ihan kauhee menee hermo. Ongelmaa jos mitä ja heti sekoaa jos öljypohjaista laittaa.

Vierailija
8/21 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.lilylolo.co.uk/ Mä tilaan lily loloni suoraan tuolta. Myös em:n tilasin suoraan niiden kaupasta http://www.everydayminerals.com/store/

Vierailija
9/21 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EDM on täälläkin käytössä ja sitä ennen oli Lily Lolo.

Kummastakaan ei pahaa sanottavaa, sopivat vain mielestäni erilaiselle iholle.

EDM peittää paljon paremmin kuin Lily Lolo, joten huonolle/peittävyyttä kaipaavalle iholle on EDM parempi. Sitten taas Lily Lolo sopii paremmin hyväkuntoiselle iholle, joka kaipaa vain pientä peittoa ja siistiä, tasasävyistä pintaa. Sävyjä on molemmissa tosi hyvin tarjolla, helppo löytää oikea kun saa tilattua niitä näytepakkauksia.

Ainiin, piti vielä sanoa että EDM:n meikkipohjalle käytettävät siveltimet ovat ihan huippulaatuisia ja kannattaa tarkistaa aina tämän hetken voimassa olevat kamppikset, aina saa tilauksen mukana jotain ilmaista ihanaa.

Vierailija
10/21 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

wonderful! Thanks ladies <3

Vierailija
11/21 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääköhän sitä kokeilla taas pitkän tauon jälkeen tuota EM:ää kun sitä hehkutetaan täällä. :D Iho kyllä tarvitsisi nykyään enemmän peittoa. Taidan laittaa testerit tilaukseen.

-2

Vierailija
12/21 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli Bare Mineralsin, mutta ne purkit on jotenkin aivan hanurista, se puuteri leviää kaikkialle kun yrittää kaataa sieltä sirottimesta, eikä levittyvyys oo kovin hyvä. Tällä hetkellä käytössä MACin mineraalimeikki josta tykkään tosi paljon ja saman sarjan CC-voide, joka tasoittaa ihon sävyä (eri sävyjä valittavissa) ja toimii vähännniinkuin primerina. Suosittelisin kokeilemaan tota MACin puuteria.

Vierailija
13/21 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jane Iredale on paras, mutta kallis. Varmaan pitäisi pitkästä aikaa kokeilla EM:ia taas, peittävyys ja pysyvyys ei ihan samaa luokkaa, mut kyllä sillä hinnalla ihan ok.

Vierailija
14/21 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kokeillut erittäin monta mineraalipohjaa, näytteinä. EDM jäi käyttöön ihan vaan  helpon tilattavuuden takia, mutta parhaimmiksi koin Faerie Organicsin ja Signature Mineralsin. Molemmilla huikeat viimeistelypuuterit jotkaa toimii ns. kypsemmällä iholla. Ongelmaksi koin PayPalin. Molemmat toimii niillä ja en enää suurin surminkaan käytä, koska korttitietoni vietiin PayPalin kautta. Tuotteet oikeasti loistavia, peittävät, nuorentavat ja kaunistavat. Sitähän kaikki nykyään tahtoo.

Vierailija
15/21 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju on vanha, mutta itse rakastuin Mineralissiman meikkeihin. Auttoi akneen ja couperosaan. Lily lolo alkoi kutiamaan naamallani eikä peittänyt tarpeeksi.

Vierailija
16/21 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen flow on mun mieleen. Luomua ja ainakin se mineraalipuuteri on mun käytössä ollut todella riittoisa :) eli hinta-laatu -suhde kohdillaan!

Vierailija
17/21 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flow ja Jane Iredale. Molemmissa peittävyys hyvä ja sopivat herkälle iholle.

Vierailija
18/21 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mission imposible löytää tuolta EM:stä itselle oikea sävy :( Matte basea varmaan useimmat käyttää pohjana....?

Vierailija
19/21 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 00:07"]millaset sävyt niillä on? tosi vaikea netissä arvioida mikä sopis omaan naamaan...
[/quote]

Sävy pitää kyllä mennä just eikä melkeen, talvella näyttää spookyltä jos laitat ruskettuneen ihon mukaan valkatyua naamaan.käy testailees vaik kicksissä, kyl ne esittelee

Vierailija
20/21 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras mineraalipuuteri on ehdotttomasti Eco Minerals! Olen jo vuosia niitä käyttänyt. Ne on täydelliset iholla, hyvä värivalokoima, kestävät jopa saunomista ja plussana hyvä aurinkosuoja sekä 100% puhtaat vegaaniset koostumukset! www.ecominerals.shop

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan