Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö pitkiä hiuksia vaikeahoitoisina?

Vierailija
08.05.2014 |

Mä en muuten, mutta latvojen kampaus on aina suihkun jälkee ihan hirveetä, ku ne on ihan takussa. :-/ Kraaps kraaps vaan...

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Lyhyet on paljon vaikeammat.

Vierailija
2/39 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet on vaikeammat ja kasvavat ulos mallista koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, lyhyet hankalammat.

Ap, aloita selvittely latvoista etene kohti päänähkaa!

Vierailija
4/39 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä siili on aika helppo, kokeilkaapas joskus. Mikä tunne suihkussakin...

Vierailija
5/39 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile hiusöljyä ja tangle teezeriä :) Mulla loppu ongelmat siihen!

Vierailija
6/39 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät, paksut ja luonnonkiharat hiukset on ainakin olleet niin törkeän helpot, etten helpompia osaa kuvitella. Kampaaminen kerran viikossa riittää, pesun jälkeen hoitosuihke riittää selvittämiseen ja kivoja kampauksia saa nopeasti.

Vierailija
7/39 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän molempia. Molemissa hyvät ja huonot puolet, tasaveroisesti.

Niin, minulla on ollut hiusten pituus kaikkea välillä kuusi senttiä ja ristiselkään asti ulottuva.

Hiusten harjauksen osalta sanoisin vaikeimmaksi nuo pitkät hiukset. Siksi meillä mies harjaa hiukseni aina :D  Omat kädet väsyvät aina jo puolessa välissä.

Vierailija
8/39 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 23:51"]En, lyhyet hankalammat.

Ap, aloita selvittely latvoista etene kohti päänähkaa!

[/quote]

Niin mä teenkin. Otan latvat käteen ja selvitän ne. Sitten harjaan vasta koko pituudelta.

Jos illalla jää suihkun jälkeen hiukset jostain syystä harjaamatta, niin seuraavana päivänä ne vasta takkukasa onkin. ;-)

Ap

Vierailija
9/39 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpot nämä on, vähän vaan harjaa aamulla ja sit ponnarille tai nutturalle. Vähän harmittaa kun ei tule auki enää pidettyä kun on pieniä lapsia.

Vierailija
10/39 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmaa hoidon suhteen, mulla on paksut hiukset, hiuksia on paljon, ja ne yksittäiset hiukset on paksuja ns. lasimaisia. Hiukset ei pysy takussa kovin hyvin, varsinkaan puhtaana. Tosin mun hiukset ei pysy mitenkään miten itse ne haluaisi laittaa, niillä on täysin oma tahto. Mulla kun on lyhyet hiukset, olleet jo vuosia, ihmiset, jopa kampaajat, luulevat että olen föönannut hiukseni kuohkeaksi, mutta en tee niille koskaan mitään, hyvä jos kampaan pesun jälkeen.

Hiustyypistä riippuu onko helppohoitoiset vai ei.

Vierailija
11/39 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Hiusten kuivuminen kestää pidempään, eikä muutenkaan raaskisi pestä hiuksia joka päivä, mikä on aika ikävää kesällä tai jos on esim. liikkunut ja hikoillut.

Vierailija
12/39 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Useimpina päivinä laitan ponnarin, letin tai nutturan aikaa menee ehkä puoli minuuttia. En harjaa luonnonkiharia hiuksiani kuin ehkä kerran viikossa.

Vierailija
13/39 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden äiti-ihmisen jolla luonnonkiharat... :D 

:D 

Vierailija
14/39 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 00:31"]

Tiedän yhden äiti-ihmisen jolla luonnonkiharat... :D 

:D 

[/quote]

Kiehtova tieto. Sinulla on ainakin halvat huvit.

Vierailija
15/39 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Näiden voi vaan antaa olla. Lyhyitä hiuksia taas saisi koko ajan olla laittamassa ja hoitamassa, kun ne menisivät kunnon afroksi luonnonkiharoiden takia.

Vierailija
16/39 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset on huonossa kunnossa, jos niitä on vaikea kammata suoriksi suihkun jälkeen. En pidä pikiä hiuksia vaikeahoitoisina. Päinvastoin. Pitkät hiukset tarvitsee vain pestä ja harjata. Lyhyitä hiuksia pitää leikellä vähän väliä, muotoilla ja stailata joka päivä. T. Persuksiin asti penskasta pitäen.

Vierailija
17/39 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Vierailija
18/39 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan pidä. SIksi kasvatan parhaaillaan pitkää tukkaa, kun se lyhyt jonka pari vuotta sitten leikkasin, oli niin jumalattoman työläs. Jokapäiväistä suoristusraudan, hiusvahan, lakan tms kanssa pelaamista. Pitkän tukan voi vaan harjata läpi ja jättää auki, tai sitten vetää ponnarille tai nutturalle nopeasti.

Vierailija
19/39 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä on peppuun asti hiukset ja ei ne ole vaikeahoitoiset.Takut selviää glissin hiusöljyllä ja harjalla. Ja joskus pistän miehen harjaamaan suihkun jälkeen.

Vierailija
20/39 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan omista ulkonäkökriteereistä ja hiuslaadusta.

Mulla on pitkät hiukset ja pidän näitä tosi helppohoitoisina. Pesu illalla, hiukset märkänä nukkumaan, aamulla kampaus (mun hiukset ei juurikaan takkuunnu huonokuntoisinakaan, joten ei vie kauaa) ja se sama tylsä niskaponnari päivästä toiseen. Hiukseni ovat ohuet ja huonokuntoiset lirut, joten ei nämä varsinaisesti minua kaunista kuitenkaan - jos tahtoisin että ne näyttävät kuohkeilta ja kauniilta, saisin varmaan käyttää tunnin joka päivä hiusten laittamiseen ja käydä kampaajalla huomattavasti useammin.

Toisaalta voisin mä kulkea lyhyissäkin hiuksissa pese ja pidä -tyyliin ja olla välittämättä leikkauksen lievästä ylikasvamisesta ja siitä, että luultavasti hiukset olisivat jostain kohtaa ihan pystyssä, jostain taas kuin lehmän nuolemat. Jos on laiska tekemään mitään hiuksille, pitkät hiukset ehkä näyttävät vähän vähemmän epäsiisteiltä.

Helpoin kampaus olis varmaan itse koneella vedetty siili. Kerran kuussa jotain 5 min suristelisi. Kaljussa taas on jo enemmän työtä. Valitettavasti siilitukka on sukupuolesta riippumatta ehkä rumin kampaus, jota voin keksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä