Olen juuri juonut pullon viiniä,syöyt kolme jättituuttia. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (20)
Söitkö lasten lauantaijääteöt, kurja?
juu, olen matkalla hyvää vauhtia lihavaksi. Aion yrjötä. Ja joo, söin lasten jäätelöt...
Ja on pms myös! Hikoilutti ja turvti jo päivällä... Ja puutteessakin, vitsit te tiedätte kaiken...
Mitä aiot juoda/syödä nyt seuraavaksi? :)
Otin vielä lasin punaviiniä... Oksensin jo tässä välissä...
En mä kysy mitään. Mä join eilen viiniä ja ahmin herkkuja kun menkat just alkoi. Tänään on sellainen puhdistusfiilis, valun verta ja olo on ihanan raukea. Lasi viiniä vain ja kuuma suihku. Nämä on varmaan ekat kunnon menkat synnytyksen jälkeen kun olen vuotanut ihan kunnolla. Uskomattoman puhdistavaa. Miten ihmisellä on voikin olla ikävä kuukautisia ja sitä kun kroppa tyhjenee kaikesta paskasta.
"12/12 Otin vielä lasin punaviiniä... Oksensin jo tässä välissä"
Hyvä meininki, eksä oli samanlainen...
...vai oleksä se? No temppiä, menen nyt unille.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 22:56"]
En mä kysy mitään. Mä join eilen viiniä ja ahmin herkkuja kun menkat just alkoi. Tänään on sellainen puhdistusfiilis, valun verta ja olo on ihanan raukea. Lasi viiniä vain ja kuuma suihku. Nämä on varmaan ekat kunnon menkat synnytyksen jälkeen kun olen vuotanut ihan kunnolla. Uskomattoman puhdistavaa. Miten ihmisellä on voikin olla ikävä kuukautisia ja sitä kun kroppa tyhjenee kaikesta paskasta.
[/quote]
Miksi alapeukkuja? Mun vauva vauva on jo 1v. Ja nämä on ensimmäiset kunnon menkat synnytyksen jälkeen. Mä en ole juonut pullollista viiniä kuten ap.
En usko. Mä,en pysty noin kännissä tuollaiseen koherenssiin ja virheettömään näpyttelyyn.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 23:00"]Eksä, oliks sun eksä nainen?
[/quote]
Kyllä miehetkin kirjoittaa tänne :D
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 23:08"]
En usko. Mä,en pysty noin kännissä tuollaiseen koherenssiin ja virheettömään näpyttelyyn.
[/quote]
No mä en ole ap, mutta mä kyllä pystyn! Mä pystyn kirjoittamaan virheettömää tekstiä vaikka pienissä häissä. Mulla on sellainen aivokemia että jopa keskityn paremmin jos saan jotain stimulanttia vaikka sitten alkoholia.
Mäkin pystyn kirjottamaan selvästi vaikka olisin muuten aivan pihalla kuin lumiukko. Yleensä oikeen siristän ääliön näköisenä toista silmää kieli poskella, että näkisin kirjoittaa alkoholista sumentuneilla silmilläni. Selvää tekstiä tulee vaikka en pystyssä pysyis.
Juu, taitaa olla