Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä hätänä vauvalla?

Vierailija
08.05.2014 |

Vajaan kuukauden ikäinen vauvani on ollut tähän asti hyvin vähäitkuinen. Tänään yhtäkkiä on itkenyt kurkkusuorana paljon, suoraan kun herää aloittaa huutamisen. Rauhoittuu tissillä ja mahallaan vähän mutta esim. Vaippaa vaihtaessa huutaa kuin syötävä. Kuumetta ei ole mutta onko syytä huoleen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatulehdus? Masuvaivoja? Oletkö syöttänyt vauvalle jotain uutta (eri merkkinen korvike, d-vitamiinitipat) tai oletko itse syönyt jotain tavallisesta ruokavaliostasi poikkeavaa: runsaasti kahvia, rasvaista grillimakkaraa, suklaa, kaali, sipulia runsaasti, paljon tuoretta ruisleipää, hernekeittoa, kalaa tai kananmunaa tms. närästävää tai pierettävää tai allergiaa aiheuttavaa? Koska vauva on viimeksi kakannut? Ummetuskin voi aiheuttaa pahat mahakivut.

Vierailija
2/4 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusavottomuus taas huipussaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmavaivoja on ollut mutta ei ole niiden takia aikaisemmin huutanut näin. Olen jo karsinut ruokavaliostani sipulin, ruisleivän, suklaan ym. onhan ne tietysti silti voineet pahentua. Kakkaa on kyllä tullut tänään.

Ja kyllä olen varmasti uusavuton. Uusi juttu tämä äitiys ja olen muutenkin huolissani about kaikesta mitä vauva tekee tai ei tee.

Vierailija
4/4 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paheneeko itkut makuullaan? Vetääkö vartaloalaan kaarelle? Meillä alkoi kk.n iässä pojalla refluksitauti, en meinannut uskoa koko juttua kun ei mielettömästi pulautellut, muut oireet sen sijaan täsmäs ja saatiin hoito tautiin. Se on tosi raskasta, voimia olipa kyseessä mitä vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi