Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko löytänyt suomalaista järkevällä tavalla machoa miestä?

Vierailija
30.04.2014 |

Mistä? Miten? Saisi olla pohjimmiltaan kiltti, tietenkin komea ja vailla suurempia henkilökohtaisia ongelmia. Sellainen, joka osaa viedä jalat alta, on mies, mutta kuuntelee naista.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta varasin sen itselleni. Harvassahan nuo tuntuvat olevan.

Vierailija
2/13 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 10:35"]

Mistä? Miten? Saisi olla pohjimmiltaan kiltti, tietenkin komea ja vailla suurempia henkilökohtaisia ongelmia. Sellainen, joka osaa viedä jalat alta, on mies, mutta kuuntelee naista.

[/quote]

Mitä annettavaa sulla itsellä on tosimiehelle paitsi nämä lapselliset unelmat? Mitä ajattelit löytämisen ja pitämisen eteen tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla rakkauden ja himon kohteena. Olla aktiivisena osapuolena. Molempia siis. Rengastaa miehen, perustaa perheen ja tehdä pari lasta.

ap

Vierailija
4/13 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yökerhosta löytyi. Suojeleva, ihana mies, mutta silti arvostava ja kunnioittava.

Vierailija
5/13 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevä ja samalla macho? No jopas. Taitaa sellainen kaveri olla työhullun romanin ja huumorintajuisen feministin ystäviä.

Vierailija
6/13 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on järkevällä tavalla macho mies, mutta enpäs anna sitä pois on se niin hyvä saalis!

Vierailija
7/13 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole löytänyt. Siksi mulla onkin balkanilainen mies.

Vierailija
8/13 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Machous ja järkevyys on melko subjektiivisia määreitä. Yhden macho voi olla toisen vässykkä ja kolmannen juntti.

Vierailija
9/13 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on...oma ihana, välittävä, järkevä, kiltti ja komea mies. Aluksi ajattelin että taas joku machomies, enkä heti lämmennyt, mutta paljastui onneksi pian kultakimpaleeksi:) 

Vierailija
10/13 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas kaikki, miten miehenne machous ilmenee. Luulen, että vastauksia tulee yhtä monta erilasta kuin on kirjoittajia.

Vierailija
11/13 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Machosta tulee minulle mieleen sellainen joka esittää kovempaa mitä on, kävelee korostetun miehekkäästi pullistellen jne...! Eli riippuu ihan ihmisestä mitä macholla tarkoittaa.

sopivasti miehekkään suomalaisen miehen olen löytänyt, hän on fyysisesti miehekäs, pitkä, sopivan lihaksikas, seksikäs sänki...! Psyykkisistä ominaisuuksista jämäkkyys, terve itsetunto, luotettavuus ja se että mies tietää mitä tahtoo eikä ole mikään tuuliviiri. Mieheni osaa olla myös myös pehmo, romanttinen ja hänellä on esteettistä silmää.

Vierailija
12/13 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies on aika nössykkä, vaikea löytää sopivasti machoa miestä.

Vierailija
13/13 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Machoilu ei nyt ehkä ole oikea sana vaan voimakas ja jämäkkä mielummin. Kotoa löytyy:) Parasta tuossa miehessä on se "machoilemattomuus" eli ei koskaan tarvitse uhota ja päteä kenellekään, ei karjua naama punaisena eikä näyttää nyrkkiä.

Arvostan miestä joka sanoo mitä aikoo, tekee mitä lupaa ja seisoo sanojensa ja tekojensa takana- aina. Jolle vaimo ja perhe on kaikkein tärkeimmät ja myös ylpeyden aihe. Tunnollinen ja lojaali niin työssään kuin kotonakin, rakastava ja arvostava. Ei menetä "muniaan" vaikka hoitaakin lapsiaan ja laittaa ruokaa vaimon rinnalla. Tietty se että on pitkä ja raamikas on etu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan