Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajoin vahingossa siilin päälle ja se kuoli. Itkettää!

Vierailija
08.05.2014 |

Yritin kyllä väistää parhaani mukaan autolla, mutta osui silti johonkin. Mietin nyt, että tapoinko jonkun lasten äidin tai isän? Mitä jos se siili olikin perheellinen siili ja lapset jäi odottamaan ruokaansa? ;´(

Lohduttakaa mua, on niin syyllinen olo, vaikka tiedänkin, että se oli vahinko!

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin kyllä väistää parhaani mukaan autolla, mutta osui silti johonkin. Mietin nyt, että tapoinko jonkun lasten äidin tai isän? Mitä jos se siili olikin perheellinen siili ja lapset jäi odottamaan ruokaansa? ;´(

Kaltaisesi ääliöt ajavat kolareita pientä elukkaa väistäessään -teidän päähänne ei niitten muutamien sekuntien aikana mahdu mitään muuta.

Olette helvetin vaarallisia kuskeja.

Peltiä saa kaupasta. Nälkäänkuoleville poikasille uutta emoa ei saa.

Ei vittu mikä idiootti!!!!!!!!!!!!!!!!

Ihminen on tärkeämpi kuin joku elukka.

Vierailija
62/74 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaltaisesi ääliöt ajavat kolareita pientä elukkaa väistäessään -teidän päähänne ei niitten muutamien sekuntien aikana mahdu mitään muuta.

Kun seuraavassa elämässä synnyt pieneksi elukaksi, lupaan, etten väistä sua.

No siitä vaan. Katsos kun elämme ainoastaan tämän yhden kerran...

Siksi alla on 2500 kg painava uusi iso maastoauto. Se tekee selvää jälkeä sinusta ja perheestäsi jos jotain siiliä väistät ja ajat päin -mitä todennäköisimmin minä jään henkiin.

Leppoisaa kuolemaa! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peltiä saa kaupasta. Nälkäänkuoleville poikasille uutta emoa ei saa.

Ei vittu mikä idiootti!!!!!!!!!!!!!!!!

Ihminen on tärkeämpi kuin joku elukka.

Eikä ole. Ajaisin autolla ennemmin sun yli kuin siilin yli. 

Vierailija
64/74 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi alla on 2500 kg painava uusi iso maastoauto. Se tekee selvää jälkeä sinusta ja perheestäsi jos jotain siiliä väistät ja ajat päin -mitä todennäköisimmin minä jään henkiin.

Sun elämäm koulun viisaudet huokuu näytön läpi... "katsos kun elämme tämän yhden kerran". Tämä asia on hyvin kiistanalainen, sunlainen kehittymätön kusipääsielu syntyy vielä monta kertaa uudelleen. Omastani en ole varma, minulla on myötätuntoa heikompiani kohtaan. Sinä olet ylimielinen kasa paskaa. Toivottavasti jäät auton alle!!! Rukoilen sitä tänä iltana. :)

Vierailija
65/74 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun elämäm koulun viisaudet huokuu näytön läpi... "katsos kun elämme tämän yhden kerran". Tämä asia on hyvin kiistanalainen, sunlainen kehittymätön kusipääsielu syntyy vielä monta kertaa uudelleen. Omastani en ole varma, minulla on myötätuntoa heikompiani kohtaan. Sinä olet ylimielinen kasa paskaa. Toivottavasti jäät auton alle!!! Rukoilen sitä tänä iltana. :)

Kuule, ihan rauhassa.

Kerro sitten kun olet muuttanut fysiikan lait.

Vierailija
66/74 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siilit on loppuneet kokonaan meidän ok-alueelta Tampereelta. Eikö.ihmiset enää ruoki niitä vai onko liikenne syynä. Meidän pihalla oli 10 vuotta sitten siilin pesäkin oikein. Keväisin siilit aina kosiskelivat toisiaan pihallamme iltaisin. Nyt ei oo enää siilejä.

Siilit ei lyllä näe kovin hyvin. Hajuaisti on hyvä kyllä. Seisoin vuosia sitten tiemme reunassa ja ojasta juoksi siili, joka törmäai jalkaani. Heh.

Vierailija
67/74 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ihana ja symppis!

Vierailija
68/74 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja söit samana päivänä juustohampurilaisen. PLS.

Vierailija
69/74 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun oli pakko ajaa jäniksen päälle, kun se tuli yhtäkkiä eteen moottoriliikennetiellä. Kerkesin vaan sanoa itselleni mielessäni, että "älä väistä, älä väistä!" . Isä aina sanonut mulle, että jos kovassa vauhdissa tulee pikku eläin yhtäkkiä eteen niin älä väistä. Pelkäsin, että jos sellainen tilanne tulee niin saattaisin automaattisesti väistää, koska olen kovin eläinrakas.

Vierailija
70/74 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska olen kovin eläinrakas.

Ja samana päivänä söit makkaraa ja joit maitoa.

Vierailija
71/74 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläintä väistäessäänkin ajoneuvon kuljettaja on teoistaan vastuussa. Lapsuudenystäväni sai elinikäisen haitan polveensa eteen juossutta kissaa väistäneen pyöräilijän törmättyä häneen ala-asteella. Jos olisi ajanut autolla niin olisi saanut syytteen liikenteen vaarantamisesta ja vamman tuottamisesta. Nyt kiisti syyllisyytensä ja kaverille jäi jalkapalloilijan ura vain haaveeksi.

Vierailija
72/74 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti minne väistätä. kirjoitti:

Eläintä väistäessäänkin ajoneuvon kuljettaja on teoistaan vastuussa. Lapsuudenystäväni sai elinikäisen haitan polveensa eteen juossutta kissaa väistäneen pyöräilijän törmättyä häneen ala-asteella. Jos olisi ajanut autolla niin olisi saanut syytteen liikenteen vaarantamisesta ja vamman tuottamisesta. Nyt kiisti syyllisyytensä ja kaverille jäi jalkapalloilijan ura vain haaveeksi.

Tajuatko sinä idiootti, että hidas jarrutus varsinkin 40 KM/H aluueella ei ole mikään syy olla väistämättä pientä siiltä joka ei ymmärrä yhtään kuinka liikenne toimii!!

Mikä teidän äo on? ALLE 90? Kuinka te aina voittekin sotkea puurot ja vellit keskenään?

TÄSSÄ EI OLE KYSE SIITÄ, VAAN SIITÄ, ETTÄ JOTKUT SADISTIT HALUAVAT AIVAN TARKOITUKSELLA TAPPAA SIILIÄ JA MUITA ELÄIMIÄ.

Vierailija
73/74 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun oli pakko ajaa jäniksen päälle, kun se tuli yhtäkkiä eteen moottoriliikennetiellä. Kerkesin vaan sanoa itselleni mielessäni, että "älä väistä, älä väistä!" . Isä aina sanonut mulle, että jos kovassa vauhdissa tulee pikku eläin yhtäkkiä eteen niin älä väistä. Pelkäsin, että jos sellainen tilanne tulee niin saattaisin automaattisesti väistää, koska olen kovin eläinrakas.

Ja toinen idiootti astuu esiin. MOOTTORITIE ON PIKKUSEN ERI ASIA KUIN HILJAINEN LÄHITIE JOSSA  RAJOITUS ON HÄDIN TUSKIN 50 KM/H.

Voi jumalauta minkälaista ÄLYKKYYSOSAMÄÄRÄNI = NOLLA vammaista täällä pyörii. Suomen koulujärjestelmä on vitsi, kovasti sitä kehutaan mutta miten suomalaisista suuri osa voi olla näin tyhmiä........

hohhooi

Vierailija
74/74 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siilit on loppuneet kokonaan meidän ok-alueelta Tampereelta. Eikö.ihmiset enää ruoki niitä vai onko liikenne syynä. Meidän pihalla oli 10 vuotta sitten siilin pesäkin oikein. Keväisin siilit aina kosiskelivat toisiaan pihallamme iltaisin. Nyt ei oo enää siilejä.

Siilit ei lyllä näe kovin hyvin. Hajuaisti on hyvä kyllä. Seisoin vuosia sitten tiemme reunassa ja ojasta juoksi siili, joka törmäai jalkaani. Heh.

Jos alueella asuu yksikin moottoriajoneuvolla kulkeva SADISTI, niin hän onnistuu jonkin ajan kuluessa tappamaan koko siilipopulaation alueelta. OTTAKAA NÄMÄ SADISTIT KIINNI JA HEIDÄN TULEE KOKEA SAMA KOHTALO KUIN MITÄ SIILI JOUTUU KOKEMAAN. SAAVAT TIETÄÄ MILTÄ SE TUNTUU!!!! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi