Nauratko usein makeasti töissä ja mikä on ammattisi?
Olen sairaanhoitaja ja naurua esiintyy joka työvuorossa.
Kommentit (50)
Nauran, meillä on hyvä työporukka.
Psykologi
Minäkin nauran, olen lastenhoitaja, joka ei erityisesti juuri tällä hetkellä välitä työstään (tai sanotaan, että työn epäkohdat saavat sen tällä hetkellä tuntumaan kaikkea muuta kuin järkevältä tavalta ansaita rahaa, kesäloman jälkeen taas jaksaa epäkohtiakin paremmin.)
Sairaanhoitaja, minäkin. Meillä on hyvä työporukka, välillä valitetaan, mutta enemmän nauretaan.
Kyllä nauretaan ja paljon. Kaupan ala.
Joka päivä monta kertaa. Välillä kollegoiden kanssa, välillä opiskeijoiden. Mulla on ihana työ! T: lukion ope
Nauran. Olen töissä mainostoimistossa.
Meinasin vastata että en, mutta kyllähän muutaman työkaverin kanssa tulee heitettyä läppää ja naureskeltua päivittäin! Itse työt ovat kyllä perseestä, mutta työkavereiden kanssa on hauskaa.
Nauran. Logistiikka-alan rautainen ammattilainen Tampereella yötöissä. ;)
En naura, eikä naurata. Kamala työyhteisö. Jatkuvaa juonittelua ja selkäänpuukotusta. Pikemminkin itkettää.
Nauran sekä oppilaiden että kollegoiden kanssa, välillä ihan itseksenikin. Yläkoulun opettaja.
Nauran koska työkavereiden kanssa on hauskaa ja nauran kyllä asiakkaidenkin kanssa, tarjoilija.
Meillä nauretaan paljon työkavereiden kesken. Ihana porukka ja loistava lähiesimies joka on saanut porukan 'lentoon' vaikka työ on tiukkatahtista asiakaspalvelua ja 90 prosenttia työajasta ollaan puhelimessa auttamassa asiakkaita.
En naura ääneen, vaan hymyilen. Työkaverit ovat mukavia, usein kuulee oikein hauskoja juttuja tai tilanteet vain ovat vallan koomisia. Olen sen verran hillitty ja varautunut etten naura ääneen muiden kuin lähimpien perheenjäsenten seurassa.
Olen toimistotyöntekijä.
Nauran monta kertaa. Lastentarhanopettaja, joka oikeasti pitää työstään. :)