Nauratko usein makeasti töissä ja mikä on ammattisi?
Olen sairaanhoitaja ja naurua esiintyy joka työvuorossa.
Kommentit (50)
Olen työskennellyt kolmella alalla ja aina on naurattanu
En naura työkavereiden kanssa (ilottomia sääntöfriikkejä), mutta lasten kanssa kyllä! Päivittäin.
Lastentarhanopettaja
Nauran, joka päivä ja paljon. Olen mielenterveyshoitaja ;)
Nauran, toisinaan jopa kuset housussa. Freelancer.
En. Olen kioskimyyjä. Saatan naurahtaa tai huvittua, mutta koskaan en saa naurukohtausta töissä.
Kyllä! Joskus ihan hervottomasti. T. Lukion ope
Nauran usein. Hauskojen työkaverien kanssa ja asiakkaillekin selän takana. Toimistotyöntekijä.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 22:18"]
Kyllä! Joskus ihan hervottomasti. T. Lukion ope
[/quote]
Samma här! Mikään ei ole vapauttavampaa kuin opettajanhuoneessa raikuva nauru...
Nauran! Meillä on ihan mahtava työporukka ja huumoria löytyy runsaasti. Onhan se välillä aika härskiäkin (työkaverini ovat miehiä) mutta eipä tuolla satamassa huumorintajuton pärjäisikään.
Olen siis ahtaaja.
Nauroin. Olin terveyskeskuslääkäri ja yhteiset ruokatauot kollegoiden kanssa oli ainoa asia, mikä sai kestämään sen 9kk:n pakollisen tk-helvetin.
Nauran, ihan vatsalihakset kipeiksi. Ihan mahtava työporukka ja yhteishenki! Museoapulaisen töitä teen tällä hetkellä.
Lähihoitaja ja nauran. Nauran asiakkaiden kanssa ja työkavereiden kanssa. Tilannekomiikka on parasta. Arvostan asiakkaita, vaikka joskus naurankin dementikon vuoksi, en hänelle vaan hassuille jutuille. En irvaile tai naura vahingonilosta ikinä. Pidän työstäni.
Nauran, usein, työkavereiden ja asukkaiden kanssa.
Vanhustenhoitaja
Nauran ja usein! Työkamujen kanssa ja lasten kanssa. Eikä mitään hihitystä vaan kunnon mahanaurua, buahahahahaaa!! :-)
Ammatiltani olen lastentarhanopettaja.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 22:32"]
Nauran, usein, työkavereiden ja asukkaiden kanssa.
Vanhustenhoitaja
[/quote]:DDD Joo minä kans. Pidän työstäni.
Jo vain, aina kaffepaussilla. Olen kirjastonhoitaja.
En ikinä, olen henkilökohtainen avustaja. Otan loparit kohta, ihan hirveä työ kaikin puolin.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 17:16"]Olen sairaanhoitaja ja naurua esiintyy joka työvuorossa.
[/quote]
Nauran melkein koko työvuoroni. Olen patologi.
Tottakai! Iloista, ystävällistä, makeaa naurua! Ärrällä oon :)