Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KYSY MITÄ VAIN POSTITYÖNTEKIJÄLTÄ

Vierailija
08.05.2014 |

Otsikossahan se tulikin jo. Eli kysykää jos mieltä askarruttaa jokin. :)

Samalla olen myös kiinnostunut teidän näkökulman tähän itellan uudistukseen, jonka myötä tuhansien asiakkaiden postit ovat päivittäin jääneet jakamatta. Syytättekö postityöntekijöitä laiskuruudesta vai itellan johtoa ylisuurien piirien suunnittelusta?

Kommentit (134)

Vierailija
121/134 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin postin pikkupäällikkö työpaikkoihin ja Jrv paikkoihin täytyisi olla jonkunnäköiset pääsyvaatimukset.

Vierailija
122/134 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olen tuo myöskin postissa raatava, uuden reittimuutoksen jälkeen entiseen reittiin jota useimmin jaan (siis autolla) tuli lisää 3lohkoa, eli reitissä on nykyään 1012 jakelupistettä. (osa kerrostaloja,osa omakotitaloja) ihan perusjakelussa siis olen minäkin. Noista uusista lisäyksistä johtuen jakelu kestää n.4.5-5tuntia ja aamuduunit n.4 tuntia. Eli ylitöiksi menee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/134 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Tämmöinen johto joka elää kuplassa on syytä vaihtaa.jonkunnäköinen tosellisuustaju olisi suotavaa.

Vierailija
124/134 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö johto laittaa kilometritehtaalle?

Vierailija
125/134 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi postipakettia yritetään tuoda joka kerta kotiin vaikka en ole kotona päivällä

Vierailija
126/134 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä järki on siinä,että on olemassa 1 lk ja 2 lk merkkejä?

1 lk merkillä postin tulisi olla perillä seuraavana arkipäivänä. Kun varmistin asian postista niin postivirkailija sanoi , että ei se ole varmaa, saattaa mennä 2-3 päivää.

Miksi maksan kalliimman hinnan 1 lk merkistä, jos posti ei kuitenkaan kulje varmuudella yhtä nopeasti? :D

Sain keväällä puhelinlaskun joka oli päivätty 23.2, lasku saapui mulle  13.3 ja eräpäivä oli 14.3. Ei jäänyt paljon maksu aikaa...

Vierailija
127/134 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 08:18"]

Miksi 2.lk kirje on usein seuraavana päivänä perillä?

[/quote]

Ainakin keväällä vielä lajittelukeskuksen ns "sevityksessä" ei eroteltu 1. ja 2. luokan (postimerkillä maksettuja) kirjeitä eli kaikki käsiteltiin ykköspostina, tarkoitus varmistaa että kirjeet ehtivät jakelun resurssipulasta huolimatta ajoissa. Aika typerää minusta.

- Toinen postilainen

Vierailija
128/134 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 20:08"]

Miksi nykyään kirjeet leimataan yhtä harvemmin ja harvemmin? Eikö posti välitä siitä, että moni käyttää merkit uudelleen? Tykkään askarrella kauniita kirjekuoria ja valitsen aina merkin huolella ja rakkaudella kokonaisuuteen sopivaksi, ja sitten ihmiset höyryttelevät niitä irti... :,,,,,(

Postiin on sen verran pitkä matka etten jaksa viedä kirjeitä aina erikseen leimattaviksi.

[/quote]

Esim. ei ehditä leimata, kun kirjeet pitää saada lajitteluun tai leimauskone on epäkunnossa.

-- toinen postilainen

Vierailija
129/134 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 11:40"]

Mikä järki on siinä,että on olemassa 1 lk ja 2 lk merkkejä?

1 lk merkillä postin tulisi olla perillä seuraavana arkipäivänä. Kun varmistin asian postista niin postivirkailija sanoi , että ei se ole varmaa, saattaa mennä 2-3 päivää.

Miksi maksan kalliimman hinnan 1 lk merkistä, jos posti ei kuitenkaan kulje varmuudella yhtä nopeasti? :D

Sain keväällä puhelinlaskun joka oli päivätty 23.2, lasku saapui mulle  13.3 ja eräpäivä oli 14.3. Ei jäänyt paljon maksu aikaa...

[/quote]

Tuo kirje on varmasti jäänyt johonkin laatikkoon tai lajittelukoneen uumeniin tai joskus niitä unohtuu lajitteluhyllyynkin. Juuri viime viikolla otin laatikon pinosta, jossa piti olla vain tyhjiä laatikoita ja siinä laatikossa olikin kirjeitä joissa pari päivää vanhat postileimat. Sellaista sattuu valitettavasti joskus, vaikka yritetään estää mm säännöllä että tyhjät laatikot pitäisi aina pinota ylösalaisin jotta niihin ei jää mitään, ja koneet ja hyllyt tarkistetaan vuoron päätteeksi.

- Toinen postilainen

Vierailija
130/134 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Olen sitä mieltä että jos tämä johtamistapa jatkuu Itellassa firma tulee kaatumaan omaan todellisuudentajun puutteeseen.ei mitään perinteiden kunnioitusta puhumattakaan työntekijöiden arvostuksesta.Hävetkää? 

Vierailija
131/134 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itella Sucks!

Vierailija
132/134 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis puhutko pakkotöistä jos työhön lisätään 50% lisää töitä siinä on psyyke sekä fyysinen kunto koetuksella päivästä toiseen.hei haloo. ja yleinen jaksaminen.tunnut olevan ihminen jolla ei ole todellisuuden tajua?

Vierailija
133/134 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun kirjeitä lähetellään ihan mihin sattuu vaikka osoite on oikea? Monta kertaa kirje mennyt joko isäni osoitteeseen tai äitipuoleni osoitteeseen. (asuvat siis erillään) ja kummankaan luona en itse ole asunut.

Ja miksi meille tulee jatkuvasti jonkun toisen sähkölaskuja? Melkein joka kuukausi.

Vierailija
134/134 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha taitaapi olla postinjakelun alasajo meneillä piirejä kasvatetaan kestämättömiksi.ja varmaan lajittelua aletaan koneellistamaan joten jäljelle jää pelkkä jako jolloin reittejä jaetaan 8 tuntia .autolla ja millä lie.hintoja nostetaan niin paljon että asiakkaat rupeavat itse viemään tuotteensa kun posti on niin kallis.mitä jää jäljelle?.pörssiin myytäväksi oleva jakelu koneineen.Posti on kadonnut.