Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

26 v. enkä koskaan käynyt gynellä, pitäiskö mennä?

Vierailija
08.05.2014 |

Ei ole koskaan ollut mitään ongelmia. Äidilläni on lievä endometrioosi ja itselläni myös tähän viittaavia oireita, mutta kivut lähtevät särkylääkkeellä. Muistan jostain lukeneeni, että 25 ikävuoden jälkeen pitäisi säännöllisesti alkaa käydä tutkimuksissa. Apua, pitääkö minun mennä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ihmeessä. :) Parempi mennä kun katua myöhemmin että miksi ei mennyt ajoissa. Ei ole paha tilanne, vaikka itsekin jännitin ensimmäisellä kerralla. Toisella kerralla lääkäriä tuntui jännittävän enemmän kuin minua.... :D

Vierailija
2/7 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 49 ja kävin viimeksi 20 vuotta sitten..pitäis kai mennä. Papassa käyn kyllä aina kun kutsutaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä mennä, ellei ole mitään ogelmia.

Vierailija
4/7 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös 26v, käyn gynellä kahden vuoden välein papa-kokeessa. Nyt ensimmäistä kertaa tehtiin myös siaäultra, ja sieltä paljastui munasarjakysta... Ilmeisesti vaaraton, mutta olisihan se voinut olla vaikka mitä kun on ihan oireeton.

Olen kyllä ehkä muutenkin hieman neuroottinen näissä asioissa sillä poikaystävälläni oli 24 vuotiaana kivessyöpä...

Vierailija
5/7 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä ei kiinnosta sinun(kaan) vitun kunto. Painu vittuun kyselyinesi.

Vierailija
6/7 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt gynellä, kaksi lasta on ja olen jo 40v. Joukkoseulonnassa käyn kyllä,

Vierailija
7/7 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen 26, enkä ole koskaan käynyt gynellä. En myöskään koskaan aio mennä (en myöskään raskaana ollessani), paitsi jos jossain vaiheessa ilmenee jokin ongelma, johon olettaisin gynellä käymisestä olevan apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän