Mies kysyy: Mitä jos poikaystäväsi läimisi poskiasi vetelällä mulkulla?
Alatko ottamaan heti suihin ahnaasti, vai suututko? Ei mulla muuta.
Kommentit (37)
Se olisi pian entinen poikaystävä. Niin pian, että juuri ja juuri ehtis housut vetää jalkaansa ja ovesta ulos.
Kylläpä naiset on taas ihanan väkivaltaisia ja huumorintajuttomia leikkikoviksia spagettikätineen.
-Mies 29v-
Mä ainakin kiihottuisin tuosta. Olen itseasiassa pyytänyt tekemään niin useamman kerran :D
Pystyn muuten ottamaan itseltäni suihin veltollakin.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 14:57"]Kylläpä naiset on taas ihanan väkivaltaisia ja huumorintajuttomia leikkikoviksia spagettikätineen.
-Mies 29v-
[/quote]
Väkivaltaan vastataan yleensä väkivallalla.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 14:53"]
Koomista, ällöttävää ja epäkiihottavaa. En alkaisi imeä. En todellakaan halua, että minua läimitään naamaan yhtään millään. Ylipäätään en tajua, miksi miehet kuvittelevat, että se löysä mulkku on jotenkin kiihottava. Ei ole. Kovana sitten toinen tarina, mutta jos siihen kovettumiseen haluaa minulta jotain apua niin heiluttelu ja läimiminen EI ole oikea strategia
[/quote]Eiköhän tuo aloitus ole pelkkä vitsi.
Sen lisäksi se voi johtua siitä, että miehet eivät vaadi naisen keholta mitään kiihottumisen merkkejä. Ja vaikka nainen olisi kuinka kiihottunut, ei nainen pysty siltikään mitään ihmeellisempiä kiihottumisen merkkejä antamaan. Oletko ikinä kysynyt itseltäsi miten naiset voivat kuvitella minkäänlaisen pillun olevan kiihottava? Kuitenkin monella on vahva luulo siitä, että "sitä se vain haluaa!" jos mies mitä kuuluu.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 15:02"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 14:53"]
Koomista, ällöttävää ja epäkiihottavaa. En alkaisi imeä. En todellakaan halua, että minua läimitään naamaan yhtään millään. Ylipäätään en tajua, miksi miehet kuvittelevat, että se löysä mulkku on jotenkin kiihottava. Ei ole. Kovana sitten toinen tarina, mutta jos siihen kovettumiseen haluaa minulta jotain apua niin heiluttelu ja läimiminen EI ole oikea strategia
[/quote]Eiköhän tuo aloitus ole pelkkä vitsi.
Sen lisäksi se voi johtua siitä, että miehet eivät vaadi naisen keholta mitään kiihottumisen merkkejä. Ja vaikka nainen olisi kuinka kiihottunut, ei nainen pysty siltikään mitään ihmeellisempiä kiihottumisen merkkejä antamaan. Oletko ikinä kysynyt itseltäsi miten naiset voivat kuvitella minkäänlaisen pillun olevan kiihottava? Kuitenkin monella on vahva luulo siitä, että "sitä se vain haluaa!" jos mies mitä kuuluu.
-Mies 29v-
[/quote]Siis jos mies kysyy mitä kuuluu.
-Mies 29v-
"Oletko ikinä kysynyt itseltäsi miten naiset voivat kuvitella minkäänlaisen pillun olevan kiihottava?" No niin, eiköhän tämä ole tällä selvä: "Mies 29v" on homo.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 15:07"]
"Oletko ikinä kysynyt itseltäsi miten naiset voivat kuvitella minkäänlaisen pillun olevan kiihottava?" No niin, eiköhän tämä ole tällä selvä: "Mies 29v" on homo.
[/quote]Etkö ymmärtänyt vertausta?
-Mies 29v-
Minä läiskin naisystävääni kasvoille penikselläni. Hän läiskii minua rinnoillaan. Reilu peli. Ja hauskaa on yhdessä.
Luultavasti ymmärtäisin yskän, eli että on huomiota vailla -ja antaisin sitä. Mahdollisesti olisi mies hassuttelu tuulella ja lähtisin jollain tavalla leikkiin mukaan. Tietenkin riippuen tilanteesta... Ei meidän suhteessa tarvitse kaikkea sanallisesti selittää, ymmärretään ainakin jonkinverran toistemme sanatonta viestintää, ruumiinkieltä. Ja jos ei huvita tulkita tai on herkkyys jumissa, niin voidaan ihan ystävällisesti ja toistamme arvostaen kysäistä mitä toinen tarkoittaa.
Ja oikeesti; löysän mulkun läpsyttely poskia vasten väkivaltaa? Saa olla aikamoine mela ja reilusti liikevoimaa.
Jotkut naiset vaikuttavat aika tosikoilta. Toivottavasti partnerinne on tästua tietoinen -toivottavasti olette valinneet myös tosikon miehen.
Jaa? Kostuminen ilman penetraatiota on kyllä aika konkreettinen kiihottumisen merkki. Lisäksi sen kyllä tuntuu näkevän naamastakin, tai sitten oma mieheni on mahtava ajatustenlukija. Sen voi myös osoittaa sanoilla ja kosketuksella, jos tunne alkaa yksipuolisena. Mutta en mä kyllä muina naisina kiipeäisi istumaan sohvalla pötköttävän mieheni naamalle ja olettaisi, että hän innostuu siitä ilman muuta nuolemaan. Tai ylipäätään kuvittelisi, että mies kiihottuu joka kerta, kun näkee pilluni. Usein kyllä kiihottuu, mutta ei aina, ja asennolla, tilanteella ja tarkoituksella lienee jotain tekemistä asian kanssa.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 15:09"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 15:07"]
[/quote]Etkö ymmärtänyt vertausta?
-Mies 29v-
[/quote]No en ymmärtänyt. Sepustuksesi oli aika sekava.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 15:11"]
Jaa? Kostuminen ilman penetraatiota on kyllä aika konkreettinen kiihottumisen merkki. Lisäksi sen kyllä tuntuu näkevän naamastakin, tai sitten oma mieheni on mahtava ajatustenlukija. Sen voi myös osoittaa sanoilla ja kosketuksella, jos tunne alkaa yksipuolisena. Mutta en mä kyllä muina naisina kiipeäisi istumaan sohvalla pötköttävän mieheni naamalle ja olettaisi, että hän innostuu siitä ilman muuta nuolemaan. Tai ylipäätään kuvittelisi, että mies kiihottuu joka kerta, kun näkee pilluni. Usein kyllä kiihottuu, mutta ei aina, ja asennolla, tilanteella ja tarkoituksella lienee jotain tekemistä asian kanssa.
[/quote]Kostuminen ei näy kunnolla tai ei ollenkaan. Pientä punotusta ja häpyhuulten avautumista voi kyllä nähdä mutta tämäkin lienee aika yksilöllistä. Jos nainen on karvainen ja alapään malli nykerömäinen ja lättänä, niin aika vaikea sanoa. Eli edelleenkin miehet ovat voineet kuvitella naisen kiihottuvan roikkuvasta peniksestä, koska eivät miehetkään tarkista naisen kiihottuneisuutta alapäästä ennen kuin kiihottuvat.
-Mies 29v-
Tekee tuota välillä, mua ainaki naurattaa vain :) Oon miettinykin, miksi se sillä tullee läpyttelemään, eli suuhun on vissiin sitä vailla! :D
12 korjaa un yksi ylim. ei hyppäsi tekstiin mukaan, siis jos kertoo etukäteen haluavansa tehdä moista niin kokeillaan vaan, jos vain läimisi niin en tykkäisi.