Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 29v miettii; seksuaaliset ajatukseni tänään

Vierailija
08.05.2014 |

Olin koulussa ja kuuntelin ja katselin esitelmiä. Yhdessä vaiheessa sellaista piti sellainen aika nörttimäinen ja jotenkin kiltinnäköinen nainen, jonka ulkonäössä ei ollut mitään varsinaisesti seksikästä tai säväyttävää mutta toisaalta ei mitään selvää virhettäkään ja tuntui jotenkin realistiselta kuvitella hänet kumppanikseni. Visualisoin suurpiirteisesti hänen alastomansa vartalonsa ja tietoisuuteni tuli mielikuva minusta antamassa hänelle suuseksiä muutamien sekuntien ajan. 

Yhdellä naisella oli myös aika pystyt ja selvästi huomiota herättävät rinnat, mikä on harvinaista. Ajattelin niiden olevat hyvät. 

Sitten kun tilaisuus loppui, niin näin vilaukselta yhden naisen, jolle kerran ehdotin yhteistä ulkona käymisestä mutta hän ei halunnut. Se ei herättänyt mitään suurempia tunteita. 

Koulusta lähtiessä pyörätarakan tienoilla oli päämärättömän oloisesti seisoskeleva nainen. En tuntenut häntä joten en kehdannut sanoa mitään mutta jos olisi oltu puhetuttuja, olisin voinut sanoa että 'nyt mennään syömään' tms. koska olin menossa kauppaan, jonka yhteydessä on myös hese, pizzeria ja kahvila. 

Paluumatkalla näin kahvilassa mopoikäisen tytön, joka hymyili flirttailevasti jollekin ikäiselleen pojalle. Kuvittelin sellaisen tilanteen, missä hän yrittäisi vietellä minua mutta minä vain pörhistäisin hänen hiuksiaan ja menisin tieheni. 

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mies! Nautitko tällaisista keskusteluista, kuin tämä tässä ketjussa?

t. nainen 30v

Vierailija
42/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se Pirkkalan perverssi joka seuraa niitä koulutyttöjä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se Pirkkalan perverssi joka seuraa niitä koulutyttöjä?

Vierailija
44/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 15:41"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 13:38"]

Paluumatkalla näin kahvilassa mopoikäisen tytön, joka hymyili flirttailevasti jollekin ikäiselleen pojalle. Kuvittelin sellaisen tilanteen, missä hän yrittäisi vietellä minua mutta minä vain pörhistäisin hänen hiuksiaan ja menisin tieheni. 

[/quote]

Ei Saatana näitä juttuja. Voiko kukaan nainen keksiä tämmöstä paskaa?

[/quote]Tuntuu tuo keksiminen kiinnostavan naisia aika vähän.

We investigate women's underrepresentation among holders of commercialized patents: only 5.5% of holders of such patents are female. Using the National Survey of College Graduates 2003, we find only 7% of the gap is accounted for by women's lower probability of holding any science or engineering degree, because women with such a degree are scarcely more likely to patent than women without.

http://www.nber.org/papers/w17888

-Mies 29v-

Vierailija
45/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies29v! Voisitko tehdä päivittäin näitä raportteja? Ruuhkabussissa istumiseen parasta viihdettä.

Vierailija
46/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 15:52"]

Hei, mies! Nautitko tällaisista keskusteluista, kuin tämä tässä ketjussa?

t. nainen 30v

[/quote]Naisten julmuus (suurimmaksi osaksi) kyllä vieläkin jaksaa ihmetyttää aina välillä mutta kolmea julmaa naista kohti on sitten yleensä yksi mukava ja samanmielinen. Kyllä niistä julmistakin saa monesti naurut ja oikeutetun ylemmyydentunteen kun räpättävät ja riekkuvat vihaisena ilman mitään syytä.

-Mies 29v-

Vierailija
47/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 15:27"]

Tunnistan sut. Asut Turussa ja olet se mies 1985 tms. sinkkupalstalta!

[/quote]

Eiks turusta oo se periaatteen_mies, joka kirjoittelee niitä neitsytfantasioitaan ja mällihuora-juttuja? Joo olen ehkä käynyt liikaa siellä suomi24 sinkkuja lukemassa, mutta sen jälkeen  omat ongelmat ainakin näyttää pieniltä...

Vierailija
48/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noissa ajatuksissa ollut mitään väärää, oletan normaalin terveen miehen ajatuksiksi. Olet vaan puutteessa, hanki nainen.

Vierailija
49/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tähän on helppo samaistua. Mikään ei tuota enempää mielihyvää kuin antaa pakit. t: mies 27,5v

Vierailija
50/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 16:01"]

[/quote]

Tähän on helppo samaistua. Mikään ei tuota enempää mielihyvää kuin antaa pakit. t: mies 27,5v

[/quote]Se ajatus liittyi lähinnä tytön alaikäisyyteen tai oletettuun alaikäisyyteen. Tyttö tuntui jotenkin liian pieneltä, vaikka oli todennäköisesti täysin sukukypsä.

-Mies 29v-

Vierailija
51/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 16:00"]

Eihän noissa ajatuksissa ollut mitään väärää, oletan normaalin terveen miehen ajatuksiksi. Olet vaan puutteessa, hanki nainen.

[/quote]

Ei tommosta saa mennä sanomaan. :D

nainen 30v

Vierailija
52/52 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 14:15"]

Mies 29 voi lykätä sen päänsä perseeseensä sillä kukaan muu ei alpäästäsi ole kiinnostunut kuin sinä itse. :D

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän