Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 29v miettii; seksuaaliset ajatukseni tänään

Vierailija
08.05.2014 |

Olin koulussa ja kuuntelin ja katselin esitelmiä. Yhdessä vaiheessa sellaista piti sellainen aika nörttimäinen ja jotenkin kiltinnäköinen nainen, jonka ulkonäössä ei ollut mitään varsinaisesti seksikästä tai säväyttävää mutta toisaalta ei mitään selvää virhettäkään ja tuntui jotenkin realistiselta kuvitella hänet kumppanikseni. Visualisoin suurpiirteisesti hänen alastomansa vartalonsa ja tietoisuuteni tuli mielikuva minusta antamassa hänelle suuseksiä muutamien sekuntien ajan. 

Yhdellä naisella oli myös aika pystyt ja selvästi huomiota herättävät rinnat, mikä on harvinaista. Ajattelin niiden olevat hyvät. 

Sitten kun tilaisuus loppui, niin näin vilaukselta yhden naisen, jolle kerran ehdotin yhteistä ulkona käymisestä mutta hän ei halunnut. Se ei herättänyt mitään suurempia tunteita. 

Koulusta lähtiessä pyörätarakan tienoilla oli päämärättömän oloisesti seisoskeleva nainen. En tuntenut häntä joten en kehdannut sanoa mitään mutta jos olisi oltu puhetuttuja, olisin voinut sanoa että 'nyt mennään syömään' tms. koska olin menossa kauppaan, jonka yhteydessä on myös hese, pizzeria ja kahvila. 

Paluumatkalla näin kahvilassa mopoikäisen tytön, joka hymyili flirttailevasti jollekin ikäiselleen pojalle. Kuvittelin sellaisen tilanteen, missä hän yrittäisi vietellä minua mutta minä vain pörhistäisin hänen hiuksiaan ja menisin tieheni. 

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Havaintosi" perusteella tekemäsi oletus. Subjektiivinen havainto ei ole mitään faktaa, etenkään yleistyksenä. 

Vierailija
22/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mä tulin edes lukemaan tämän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tommosen kanssa ei kukaan lähtis syömään. Hyi saatana!

Vierailija
24/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi jos joku tuntematon tulis sanomaan että "nyt lähdetään syömään".

Todella friikkiä. Ihan sama kuinka vetävän oloin habitus mutta jos avaa keskustelun noin: hullun leima otsaan.

Vierailija
25/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi jos joku tuntematon tulis sanomaan että "nyt lähdetään syömään".

Todella friikkiä. Ihan sama kuinka vetävän oloin habitus mutta jos avaa keskustelun noin: hullun leima otsaan.

Vierailija
26/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan sympaattista dokumentointia. Kyllä mullakin tällaisia ajatuksia päässä aina välillä pyörii -vaikka olen naimisissa oleva nelikymppinen, kolmen lapsen äiti. Monet Mies 29v:n ajatukset ovat mielestäni omituisesti vinksallaan, mutta ei nyt automaattisesti kaikki.

Vierailija
27/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäädyin kun luin tän :D Meinaan olen hieman nörttimäinen ja pidin tänään esitelmän koulussa..

Vierailija
28/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, ihan oikeesti mietit suuseksin antamista, kun toinen pitää esitelmää? Ei tainnut olla kovin kiinnostava?

Vierailija
29/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29:n seksuaalinen turhautuneisuus paistaa suoraan läpi. En puutu tekstisi sisältöön, vaan rivien välistä voi lukea surkean olotilasi.

Tee nyt hyvä mies jotain tuolle omalle saamattomuudellesi ja hanki itsellesi naisystävä. Kehitä itseäsi, keskustelutaitojasi, huumorintajuasi ja lähesty naisia rohkeasti.

Leuka pystyyn. Ota itseäsi niskasta kiinni ja ryhdistäydy. Tästä se alkaa... Tsemppiä!

Vierailija
30/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan sut. Asut Turussa ja olet se mies 1985 tms. sinkkupalstalta!

Vierailija
31/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 15:24"]Jäädyin kun luin tän :D Meinaan olen hieman nörttimäinen ja pidin tänään esitelmän koulussa..

[/quote]Oliko yleisössä 29 v mies joka tuijotti?

Vierailija
32/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 15:24"]

Mies 29:n seksuaalinen turhautuneisuus paistaa suoraan läpi. En puutu tekstisi sisältöön, vaan rivien välistä voi lukea surkean olotilasi.

Tee nyt hyvä mies jotain tuolle omalle saamattomuudellesi ja hanki itsellesi naisystävä. Kehitä itseäsi, keskustelutaitojasi, huumorintajuasi ja lähesty naisia rohkeasti.

Leuka pystyyn. Ota itseäsi niskasta kiinni ja ryhdistäydy. Tästä se alkaa... Tsemppiä!

[/quote]Meinaatko että kaikki turhautuneet miehet vain kieltäytyvät kehittämästä itseään ja ryhdistäytymästä? Oletko kuullut huonosta tuurista? Ei miehiä voi syyllistää loputtomasti ja ihan kaikesta. Kyllä näihin asioihin tarvitaan kaksi ja sekään ei riitä vaikka miehellä olisi kahden naisen rohkeus kun sitä rohkeutta ja energiaa ei voi luovuttaa kuten munuaista tai verta.

-Mies 29v-

Vierailija
33/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ja naisten ero on siinä, että jos minä naisena kirjoittaisin esim. pakkotoisto-palstalle miehen puutteesta, niin saisin välittömästi lukuisia yhteydenottoja palstan miespuolisilta lukijoilta. Toki privaatisti, mutta kuitenkin. Mutta kun "mies 29" kirjoittaa seksuaalisesta frustraatiostaan, niin naisia - ainakin minua - lähinnä puistattaa. Sitä miettii, että minkälainen limanuljaska on kyseessä jos yksikään nainen ei halua häneen tutustua.

Vierailija
34/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän, että tällaisia ajatuksia on useilla miehillä. Ainakaan itselleni kuvailemasi ajatukset eivät ole mahdottomia.

Mies 38v

Vierailija
35/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi miksi oi miksi avasin tämän keskustelun...

Vierailija
36/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi miksi oi miksi avasin tämän keskustelun...

Vierailija
37/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 15:29"]

Miesten ja naisten ero on siinä, että jos minä naisena kirjoittaisin esim. pakkotoisto-palstalle miehen puutteesta, niin saisin välittömästi lukuisia yhteydenottoja palstan miespuolisilta lukijoilta. Toki privaatisti, mutta kuitenkin. Mutta kun "mies 29" kirjoittaa seksuaalisesta frustraatiostaan, niin naisia - ainakin minua - lähinnä puistattaa. Sitä miettii, että minkälainen limanuljaska on kyseessä jos yksikään nainen ei halua häneen tutustua.

[/quote]Tuo on ainakin puistattavaa, kun ihminen tiedostaa oman elämänsä helppouden ja sitten vielä kertoo pokerinaamalla alhaisimmat tunteensa vaikeammassa asemassa olevia kohtaan kuin olisi jotenkin ylpeä niistä eikä haluaisi edes yrittää tehdä eroa tunteiden ja järjen välillä.

Samanlainen ihminen myös antaa tarpeiden tulla housuun heti hädän koittaessa ja varastaa tarvitsemansa tavarat kun se tuntuu kätevämmältä kuin maksaminen.

-Mies 29v-

Vierailija
38/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 13:38"]

Paluumatkalla näin kahvilassa mopoikäisen tytön, joka hymyili flirttailevasti jollekin ikäiselleen pojalle. Kuvittelin sellaisen tilanteen, missä hän yrittäisi vietellä minua mutta minä vain pörhistäisin hänen hiuksiaan ja menisin tieheni. 

[/quote]

Ei Saatana näitä juttuja. Voiko kukaan nainen keksiä tämmöstä paskaa?

Vierailija
39/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 15:24"]Jäädyin kun luin tän :D Meinaan olen hieman nörttimäinen ja pidin tänään esitelmän koulussa..

[/quote]

:D tuijottava miespuolinen henkilö nyt ainakin

Vierailija
40/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 15:47"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 15:24"]Jäädyin kun luin tän :D Meinaan olen hieman nörttimäinen ja pidin tänään esitelmän koulussa..

[/quote]

:D tuijottava miespuolinen henkilö nyt ainakin

[/quote]Minä en ole ketään tuijottanut. Se on taas muiden mielikuvitusta ja rivien välistä lukemista.

-Mies 29v-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän