Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 29v miettii; seksuaaliset ajatukseni tänään

Vierailija
08.05.2014 |

Olin koulussa ja kuuntelin ja katselin esitelmiä. Yhdessä vaiheessa sellaista piti sellainen aika nörttimäinen ja jotenkin kiltinnäköinen nainen, jonka ulkonäössä ei ollut mitään varsinaisesti seksikästä tai säväyttävää mutta toisaalta ei mitään selvää virhettäkään ja tuntui jotenkin realistiselta kuvitella hänet kumppanikseni. Visualisoin suurpiirteisesti hänen alastomansa vartalonsa ja tietoisuuteni tuli mielikuva minusta antamassa hänelle suuseksiä muutamien sekuntien ajan. 

Yhdellä naisella oli myös aika pystyt ja selvästi huomiota herättävät rinnat, mikä on harvinaista. Ajattelin niiden olevat hyvät. 

Sitten kun tilaisuus loppui, niin näin vilaukselta yhden naisen, jolle kerran ehdotin yhteistä ulkona käymisestä mutta hän ei halunnut. Se ei herättänyt mitään suurempia tunteita. 

Koulusta lähtiessä pyörätarakan tienoilla oli päämärättömän oloisesti seisoskeleva nainen. En tuntenut häntä joten en kehdannut sanoa mitään mutta jos olisi oltu puhetuttuja, olisin voinut sanoa että 'nyt mennään syömään' tms. koska olin menossa kauppaan, jonka yhteydessä on myös hese, pizzeria ja kahvila. 

Paluumatkalla näin kahvilassa mopoikäisen tytön, joka hymyili flirttailevasti jollekin ikäiselleen pojalle. Kuvittelin sellaisen tilanteen, missä hän yrittäisi vietellä minua mutta minä vain pörhistäisin hänen hiuksiaan ja menisin tieheni. 

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 15:38"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 15:29"]

Miesten ja naisten ero on siinä, että jos minä naisena kirjoittaisin esim. pakkotoisto-palstalle miehen puutteesta, niin saisin välittömästi lukuisia yhteydenottoja palstan miespuolisilta lukijoilta. Toki privaatisti, mutta kuitenkin. Mutta kun "mies 29" kirjoittaa seksuaalisesta frustraatiostaan, niin naisia - ainakin minua - lähinnä puistattaa. Sitä miettii, että minkälainen limanuljaska on kyseessä jos yksikään nainen ei halua häneen tutustua.

[/quote]Tuo on ainakin puistattavaa, kun ihminen tiedostaa oman elämänsä helppouden ja sitten vielä kertoo pokerinaamalla alhaisimmat tunteensa vaikeammassa asemassa olevia kohtaan kuin olisi jotenkin ylpeä niistä eikä haluaisi edes yrittää tehdä eroa tunteiden ja järjen välillä.

-Mies 29v-

[/quote]

Hah, ihan kun ne pakkotoisto-palstalla naisten kimppuun käyvät miehet olisi jotenkin haluttavia. Tuskin sinäkään olisit kovin otettu, jos sinuun ottaisi yhteyttä joku ylipainoinen haiseva kananpersetukka. Mutta sun maailmassahan "naiset" tarkoittaa vähintäänkin nättejä nuoria notmaalipainoisia naisihmisiä. Heille on elämä helppoa ja he saavat kenet tahansa. 

Vierailija
2/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko m29 sama tapaus mikä Suomi24:ssa joskus oli? Kertoi kuinka oli lyöttäytynyt naisten seuraan ja yrittänyt iskeä... muistaako joku tyyppiä?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juupa juu, aika tyypillistä assin tekstiä. Yksikin tuttu pitää aina sellaista laskuria, clikkeriä, miksi sitä nyt sanotaankaan, mukanaan ja aina, kun joku naispuoleinen katsoo kohti, naksauttaa sitä. Päivän päätteeksi kirjaa ylös, kuinka moni tänään halusi hänet.

Vierailija
4/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinkkumies näkee nätin tai söpön naisen ja esimerkiksi juttelee hänelle, ajatteleeko hän aina ehkä tahtomattaankin jotain seksuaalista tuohon naiseen liittyen?

Vierailija
5/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on nainen.

Vierailija
6/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 16:17"]

Juupa juu, aika tyypillistä assin tekstiä. Yksikin tuttu pitää aina sellaista laskuria, clikkeriä, miksi sitä nyt sanotaankaan, mukanaan ja aina, kun joku naispuoleinen katsoo kohti, naksauttaa sitä. Päivän päätteeksi kirjaa ylös, kuinka moni tänään halusi hänet.

[/quote]Mitenkäs tämä liittyi aloitukseen?

-Mies 29v-

Vierailija
7/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sähän laitoit jokuaika sitten ketjun aihe oli että kaikki on jo sanottu?

Vierailija
8/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitäisi kirjoittaa blogia, Mies 29v.

Vierailija
9/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon turkulainen 85 syntynyt.., heti alkaa miettimään että onkohan joskus käynyt samaa koulua kuin mies 29...

Vierailija
10/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 15:41"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 13:38"]

Paluumatkalla näin kahvilassa mopoikäisen tytön, joka hymyili flirttailevasti jollekin ikäiselleen pojalle. Kuvittelin sellaisen tilanteen, missä hän yrittäisi vietellä minua mutta minä vain pörhistäisin hänen hiuksiaan ja menisin tieheni. 

[/quote]

Ei Saatana näitä juttuja. Voiko kukaan nainen keksiä tämmöstä paskaa?

[/quote]

Tuo oli minun lempikohtani. Voin kuvitella itseni siihen tilalle pöyhistämään tuuheaa otsatukkaani leuhka ilme kasvoillani samalla, kun aurinko paistaa silmiin. Otan ripeitä askelia vastatuuleen pysäkkiä kohti, muka kiirehtien bussiin. Hihittelisin mielessäni ja ai että miten tuntisin itseni vitun mieheksi. Isolla ämmällä!

T: 11cm mies

Vierailija
11/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks se tero voisi vielä liittyä tähän seuraan jaloon?

Vierailija
12/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 17:56"]Eiks se tero voisi vielä liittyä tähän seuraan jaloon?

[/quote]

kuka tero?

Vierailija
13/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29 voi lykätä sen päänsä perseeseensä sillä kukaan muu ei alpäästäsi ole kiinnostunut kuin sinä itse. :D

Vierailija
14/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottaa ihmisiä kuin joku raiskaaja. Pyörätarakan nainen katsellut kauhuissaan mihin suuntaan hän pääsee pakenemaan.

Vierailija
15/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 14:20"]Tuijottaa ihmisiä kuin joku raiskaaja. Pyörätarakan nainen katsellut kauhuissaan mihin suuntaan hän pääsee pakenemaan.[/quote]

Juuri ajattelin samaa. Ap kuulostaa vähän niinkuin siltä yhdeltä ruotsalaiselta sarjamurhaajaraiskaajalta (en muista nimeä), jonka uhrit olivat nuoria ja vaaleita. Yhteistä lienee se, että molempien habituksessa on jotain mitä tavallinen nainen kammoaa.

Vierailija
16/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 14:15"]

Mies 29 voi lykätä sen päänsä perseeseensä sillä kukaan muu ei alpäästäsi ole kiinnostunut kuin sinä itse. :D

[/quote]Olenko joskus väittänyt naisten olevan kiinnostuneita yhdenkään miehen alapäästä? Naiset ovat äänestäneet miesten alapään alas äänin 50-0. 

Kerroin vain omista ajatuksistani, jotka eivät liity mitenkään siihen. 

-Mies 29v-

Vierailija
17/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 14:23"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 14:20"]Tuijottaa ihmisiä kuin joku raiskaaja. Pyörätarakan nainen katsellut kauhuissaan mihin suuntaan hän pääsee pakenemaan.[/quote]

Juuri ajattelin samaa. Ap kuulostaa vähän niinkuin siltä yhdeltä ruotsalaiselta sarjamurhaajaraiskaajalta (en muista nimeä), jonka uhrit olivat nuoria ja vaaleita. Yhteistä lienee se, että molempien habituksessa on jotain mitä tavallinen nainen kammoaa.

[/quote]Psykiatrisen hoitosuhteen uusiminen olisi tälle kirjoittajalle poikaa.

-Mies 29v-

Vierailija
18/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 14:29"]Olenko joskus väittänyt naisten olevan kiinnostuneita yhdenkään miehen alapäästä? Naiset ovat äänestäneet miesten alapään alas äänin 50-0. 

-Mies 29v-

[/quote]

Seksuaaliset ajatuksesi voisivat helpommin tuottaa hedelmää, jos luopuisit tuosta perusoletuksesta

Vierailija
19/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 14:38"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 14:29"]Olenko joskus väittänyt naisten olevan kiinnostuneita yhdenkään miehen alapäästä? Naiset ovat äänestäneet miesten alapään alas äänin 50-0. 

-Mies 29v-

[/quote]

Seksuaaliset ajatuksesi voisivat helpommin tuottaa hedelmää, jos luopuisit tuosta perusoletuksesta

[/quote]Ei se ole minun oletukseni vaan havainto. 

-Mies 29v-

Vierailija
20/52 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin oikein kiinnostunut oman mieheni alapäästä tänään aamulla ;)

Ohis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan