Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsooko Maikkarin aamutv:tä enää kukaan?

Vierailija
08.05.2014 |

Yritin taas tänä aamuna klo 6.51 katsoa, mutta siellä oli joku täysin pässin oloinen miesjuontaja, joten 30 sekunnin jälkeen vaihdoin ykköselle. Sielläkin oli mulle uusi miesjuontaja, ja hän oli heti katsottavan oloinen, joten pystyin katsomaan. Samoin maikkarilla on nuori pitkähiuksinen naistoimittaja aamuisin -> ei pysty katsomaan.

Miten teillä muilla?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen toimittajat ovat todella hyviä, iloisia, ammattitaitoisia ja vielä hyvännäköisiäkin!

Vierailija
2/18 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso. Olen tuohon kellonaikaan jo aloittanut työt ja kun lomailen, en ole hereillä noin aikaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aina telkkari aamuisin auki ennen töihin lähtöä. Maikkarille en jaksa koskaan laittaa jatkuvien ärsyttävien mainosten takia.

Vierailija
4/18 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jaksan aamulla jotenkin paremmin Ylen asialinjaa. Viihdettä katselen iltaisin töiden jälkeen. Eikä mainoksia jaksa aamulla.

Vierailija
5/18 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja se maikkarin älyvapaa ruokaosio siinä aamuteeveessä.. Kamera heiluu ja huojuu niin että tulee merisairaaksi kattomisesta.. Ja onneton juontaja koittaa sörkkiä sitä sapuskaa tämän tästä.. Ja lisäksi se studio55 juontaja Raakkel mikälie puhuu vieraitten puheen päälle jatkuvasti ja on niin viisasta ja ymmärtäväistä ihmistä että.. Aargh!

Vierailija
6/18 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut aikoihin. Silloin kun katsoin, niin tuntui, että kaikissa jutuissa vaan raapaistiin pintaa, kehuttiin haastateltavaa tms. Eihän siinä taida olla koskaan edes kymmentä minuuttia aikaa ja se sitten käytetään turhanpäiväisyyteen. Ja ne ruokaosiot tasiaan... Kerrankin näytti, ettei haastateltava olis millään jaksanut kuunnella sen kokin selostusta (en kyllä minäkään). 

Tosin Yle on alkanut mennä samaan. Sielläkin on ruvettu vähentämään haastatteluaikaa ja ennen uutisia kerrotaan ihan turhaan mitä seuraavassa jutussa on tulossa. Tai laittavat jonkun 3 minuutin "tiedepätkän", vaikka sekin aika olisi parempi antaa haastateltavalle. Silppua, sanon minä.

Vierailija
7/18 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut. Olen toki vilkaissut, mutta silloin on ollut meneillään joku paneelikeskustelu, satun olemaan "allerginen" näille paneelijutuille.

Ehkä jotain sirpaleisuutta tuli uudistuksen mukana. Ymmärrän, että uudistukset on tarpeen. Ilmeisesti meillä Lauri Karhuvaaran, Mari Sarolahden ja Sanna Kiiskin aamuseurassa aikanaan viihtyneillä on nyt jotain muutosvastaisuuttakin ilmassa. Uskon kuitenkin, että tilalle on tullut paljon uusia katsojia. 

Vierailija
8/18 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
9/18 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuvuoroon mennessä en pysty katsomaan, kun lähden kotoa kuudelta. Mutta iltaan mennessä (lähden yhdeksän jälkeen) katson ensin yleensä toisella silmällä lastenohjelmia ja kun muumit loppuvat, vaihdan maikkarille.:D Silloin yleensä alkaa studio55 ja vaikka en ehkä kohderyhmään kuulukaan (olen 24v), tykkään tuosta ohjelmasta. Hyvät haastattelijat ja mukavan rauhallinen tempo.

Vierailija
10/18 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei MTV3:lla ole Aamu-teeveetä, vaan Huomenta Suomi. Ylellä Aamu-tv.

Vierailija
11/18 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso livenä juuri mitään, maikkarilla ei ole koskaan edellisenä päivänä ohjelmistossa aamuteeveen aiheita, joten en tallenna.

Vierailija
12/18 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä.

Vierailija
13/18 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri koskaan ole katsonutkaan. Ei jaksa niitä vartin välein tulevia mainoksia. Ylen juontajat muutenkin symppiksempiä.

Vierailija
14/18 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesjuontaja puhuu selkeästi ja rauhallisesti. Samoin naisjuontaja. Hyviä ovat!

Vierailija
15/18 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi aikaa katsoa televisiota aamulla, olisin herännyt liian aikaisin. Nukkuminen voittaa minkä tahansa aamuohjelman. Ja miksi katsoa jotakin väsynyttä aamuohjelmaa, kun voi katsoa mitä tahansa?

Vierailija
16/18 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se huononi vuodenvaihteen uudistusten jälkeen tosi paljon, en juuri katso nykyisin. Hirvästi kuntoiluaiheita, joka aamu keskitytään johonkin. Liika on liikaa, vaikka suomalaisten pitäisikin liikkua enemmän. Toivottavasti nuori naistoimittaja (en tiedä nimeä) kehittyy, on todella ammattitaidoton vielä. Paljon kuivempi jotenkin koko ohjelma kuin ennen. Lisäksi älyttömät mainokset.

Vierailija
17/18 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vaihdoin lopullisesti Ylen aamuun uudistuksen jälkeen. Inhosin kyllä Karhuvaaraakin, mutta muut toimittajat eivät olleet aiemmin pöllömpiä. 

Vierailija
18/18 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan katsonut maikkarin aamu-tv:tä. Yle on luotettava, monipuolinen, toimittajat tai juontajat loistavia ja ei mainoksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi