Mitä toivot joululahjaksi? + ikäsi ja sukupuolesi
Lahjavinkkejä kehiin, kiitos! Ja mielellään listalle sekä arvokkaampia että edullisempia vaihtoehtoja.
t. Tonttu Toljander
Kommentit (33)
Että ensi vuosi olisi parempi kuin tämä vuosi
Terveyttä, rauhaa maailmaan ja rakkautta.
Samaa,mitä toivon joka vuosi.Lasten onnea.Ja että kaikki olisi terveitä. Jos tavaroista ,niin sitten villasukat ja suklaata.Ennen ostin itselle kirjan, nyt on varaa vain lasten lahjoihin. Olen N.44v.
Vierailija kirjoitti:
Terveyttä, rauhaa maailmaan ja rakkautta.
Ai sorry, unohdin laittaa että olen 41-v. nainen. Ostelen itse itselleni joululahjoja, jotain pientä läheisille, eli toiveeni on tuo aiemmin mainittu, nuo jos joku voi toteuttaa, niin kiitos.
En mitään, mutta jos joku haluaa ihan pakolla jotain hankkia niin sitten jotain syömistä: suklaata, keksejä, juustoja tms tai vaikka joku likööri- tai konjakkipullo. Villasukat tulee aina tarpeeseen ja jos tuntee saajan maun niin joku kirja, itselleni mieluummin tieto- kuin kaunokirjallisuutta. Mutta oikeasti riittää vaan joulun toivotukset. N62
Timanttikorvakorut ja talvirenkaat pyörään.
N31
Kirjan. Aina.
Olen nainen, ja olen toivonut kirjoja niin kauan kuin muistan. Nyt olen 57-vuotias.
P.s. kirjan pitää olla hyvä. Siksipä armas puolisoni ostaa minulle niitä muutaman - ja varmistaa, että kirjan voi vaihtaa, jos en siitä pidä, tai mulla onkin se jo.
Mäntäsarja (0,5 mm ylikoko) ja kampura pitemmällä iskulla.
m30
Siisti koti ja terveet perheenjäsenet. Ruoat saan kyllä huolehdittua itse.
53v nainen
Kirjoja. Joka joulu jo kohta 30v.
N56
Kirjat munkin suosikkeja. TAi sit lahjakortti sisustus- tai käsityökauppaan tai johonkin ihanaan luontaishoitoon, esim. vapaavalintainen kahden tunnin hoito, aaah ihanuutta! N50
Ihan sama, olisi kiva joskus saada lahja.
N. 50
Perhekalenterin, kahvikoneen ja hotelli/matka/vaatelahjakortin. Nainen 29v.
HEKAn kaksio - kolmio, kiitos. Vuokran maksan itse...
Toivoin yöpaitaa (yks ehjä vaan) ja pitkää hupparia oloasuksi.
N25
Timanttisormuksen. Olen 32v nainen.