Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon 16v ja häpeen äitiini

Vierailija
07.05.2014 |

Nii eli oon 16v tyttö. Mun isä ja äiti on eronnu joskus ku olin pieni enkä oo nähny isää kauheesti..ja isä kuoli 3v sitte hukkumalla. Äiti on sanonu että en jää mistää paitsi koska itehä se meijät hylkäs. En oo enempi aatellu asiaa oikeestaa koskaa mut asiat on vaa ollu näi. Nyt sit oon tutustunu yhtee tyttöö jonka vanhemmat on tuntenu mun isän ja sain vahingos tietää et mun isä lähti koska äiti petti isää ku olin pieni.. En oo kehdannu kysyy mut tavallaa tiiän et se on kuitenki totta koska äiti on pettäny poikakavereitaki monesti. Sitte ne äiti ei oo vissii antanu isän nähä mua vaikka se oiski halunnu.. Ja musta on kans alkanu tuntuu et oon ollu "vahinko" ja se tuntuu tosi pahalta.. Äiti on monesti sanonu et oo onneline et sait syntyä ja siks onki slkanu tuntuu tältä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai,nytkö olet jo 16? Viime viikolla olit vasta 14.Tyylistä ei voi erehtyä.

Vierailija
2/20 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa olette btw lopettaaneet häpeämisen? Itse häpeän syvästä vielä 22-vuotiaana varsinkin äitiäni. Ohis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ap täällä.. Kysyin äitiltä niin se suuttu ja sano etten saa kysellä isästä, et onko must tulos samanlaine kusipää ja näi. En mä äitiltä täydellisyyttä vaadi mut ei se oo vissii aatellu muuta ku itteesä.. Kaikki isän kaverit joita oon tavannu on sanonu et isä oli tosi ylpee musta ja et se on esitelly kuvii ja kaikkee mut kukaa ei oo koskaa halunnu puhuu äitistä. Kysyin yhelt toiselt kaverilta jonka oon tuntenu pitkää nii sillekki oli sanottu pienenä et mun kans ei saa olla ku oon huonoo seuraa ja neki tuntee mun äitin.. Et sillee. Ja mun isä ja äiti ei oo ollu naimisis.. Ja mun äitin ei oo ystävii.. Joo vittu mikä akka..

Vierailija
4/20 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 15:05"]Aika monet lapset ovat "vahinkoja" ja silti ihan yhtä rakastettuja. Ei se suunnittelu parempaa vanhempaa välttämättä tee. Ja täytyy myös sanoa että varmaan suurin osa 16-vuotiaista häpeää äitiään. Itse ainakin häpesin molempia vanhempiani teininä mutta se menee kyllä ohi. Yritän päästä yli tuosta häpeästä, et kuitenkaan tiedä totuutta vanhempiesi parisuhteesta joten anna olla.

[/quote]

Minä häpeän edelleen. Avomieheni ei ole koskaan tavannut vanhempiani, lapsestamme puhumattakaan. Alkoholistivanhemmissa ei ole paljoa ylpeyden aihetta.

Vierailija
5/20 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 15:03"]

Ärsyttää esim ku kavereitten vanhemmat saattaa kysyy et oonkos mä tyllu äitiini ja nauraa jutulle..

[/quote]

Kuulostaapa tosi uskottavalta. Ehkä tämäntyyppinen provoilu toimisi paremmin demissä.

Vierailija
6/20 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii justiisa no haistakaa vittu sitte!!!!

Vierailija
7/20 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jokainen teiniksi ilmoittautuva tällä palstalla kirjoittaa noin huonoa suomea? Onko se joku aikuinen, joka keksii provon ja ajattelee sitten, että se menee paremmin läpi ja muut luulevat oikeasti kirjoittajan olevan alaikäinen, jos kirjoittaa oikein huonosti ja puhekielellä?

Vierailija
8/20 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 15:08"]No jos äiti on estäny näkemästä isää nii musta en kyllä voi vaa antaa olla!! Ehtiin nähä isää ehkä 20 kertaa nii et muistan!!

[/quote]

Sitä nyt on vähän tässä vaiheessa vaikea korjata sitä aiheutettua vahinkoa. Kannattaa ehkä kysyä äidiltä kumminkin, miksi näin on menetellyt. Jos siihen oli hyvä syy, niin hän sen varmaan mielellään kertoo.

Vierailija
9/20 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä monen ihmisen mielipide. Usein avioeroissa on  joukko ihmisiä jotka ovat joko sen isän tai äidin puolella. Eli isän ystävät näkevät tapahtumat siinä valossa mitä isä kertonut ja äidin ystävät siinä valossa mitä äiti kertonut.

Usein erossa syytä on kummassakin.

Isällä on myös oikeus tavata lastaan jos taustalla ei ole rikosta joten pelkkä äidin  "kieltäminen" ei selitä poissaoloa.

Vierailija
10/20 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ota yhteyttä isääsi kertomatta äidillesi siis jos haluut

Vierailija
11/20 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi häpeät äitiäsi? Siis eihän tuossa ole mitään hävettävää.

Vierailija
12/20 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 14:56"]

Mikset ota yhteyttä isääsi kertomatta äidillesi siis jos haluut

[/quote]

"Hei iskä siellä taivaassa. Olis kiva tavata. Tuutko tänne vai tuunko sinne?"

Lukutaito kunniaan hei.

Vierailija
13/20 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 14:56"]Miksi häpeät äitiäsi? Siis eihän tuossa ole mitään hävettävää.

[/quote]

No ite en hyväksy pettämistä missää olo suhteissa ja sit äiti on tehny nii ja ei oo antanu nähä isää.. Asutaa aika pienes paikas nii kaikki varmaa tietää.. Ärsyttää esim ku kavereitten vanhemmat saattaa kysyy et oonkos mä tyllu äitiini ja nauraa jutulle.. Enne oon saattanu sanoo et vissii oon mut nyt ei huvita enää vastata.. Äiti ei vissii tajua ollenkaa..

Vierailija
14/20 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet lapset ovat "vahinkoja" ja silti ihan yhtä rakastettuja. Ei se suunnittelu parempaa vanhempaa välttämättä tee. Ja täytyy myös sanoa että varmaan suurin osa 16-vuotiaista häpeää äitiään. Itse ainakin häpesin molempia vanhempiani teininä mutta se menee kyllä ohi. Yritän päästä yli tuosta häpeästä, et kuitenkaan tiedä totuutta vanhempiesi parisuhteesta joten anna olla.

Vierailija
15/20 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se tavallaan tuntua hyvin häpeälliseltä, jos hänen äitinsä on oikein yleisesti tunnettu jakorasia.

Vierailija
16/20 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 14:56"]Miksi häpeät äitiäsi? Siis eihän tuossa ole mitään hävettävää.

[/quote]

Kyl mäki häpeisin jos mun äiti ois lutka! Voimia aplle! Tehtyä ei saa tekemättömäksi, tee sinä omasta elämästäsi parempi.

Vierailija
17/20 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki 16-vuotiaat tytöt häpeävät äitiään. Se menee ohi.

Vierailija
18/20 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 15:05"]Aika monet lapset ovat "vahinkoja" ja silti ihan yhtä rakastettuja. Ei se suunnittelu parempaa vanhempaa välttämättä tee. Ja täytyy myös sanoa että varmaan suurin osa 16-vuotiaista häpeää äitiään. Itse ainakin häpesin molempia vanhempiani teininä mutta se menee kyllä ohi. Yritän päästä yli tuosta häpeästä, et kuitenkaan tiedä totuutta vanhempiesi parisuhteesta joten anna olla.

[/quote]

No jos äiti on estäny näkemästä isää nii musta en kyllä voi vaa antaa olla!! Ehtiin nähä isää ehkä 20 kertaa nii et muistan!!

Vierailija
19/20 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitis teki kyllä eniten väryyttä siinä, ettei antanu sun tavata isääsi. Joillekin katkerille ihmisille lapsi vaan on valitettavasti koston väline.

Vierailija
20/20 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh...ihan biologinen juttuhan tuo on, että käsitys oikeudenmukaisuudesta, toisten arvostuksesta yms muuttuu radikaalisti pariinkin otteeseen ennen 20v. ikää. Häpeäsi kyllä vielä muuttuu ymmärrykseksi ja opit arvostamaan äitiäsi sellaisena kuin hän on. Kukaan meistä ei ole virheetön, jotta voisi vaatia toisilta täydellisyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi