Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit tässä tilanteessa? Ihastumisasiaa

Vierailija
07.05.2014 |

Olen aikaisemminkin kirjoittanut tästä tänne. Tilanne tuntuu sen verran kinkkiseltä, että kirjoitanpa uudelleen ;). Eli olen vähän katsellut erästä myyjää ja asioinut hänellä useasti. Hän on aina palvellut minua, mutta nyt monta viimeistä kertaa hän on jäänyt takavasemmalle kun olen tiskille tullut. Ollut kyllä minua palvelevan myyjän vieressä tekemättä mitään. Minua on alkanut vaivata miksi tekee noin. Onko hän huomannut kiinnostukseni ja häntä ahdistaa? Olen varattu ja lapsiakin on. Hänelläkin sormus sormessa. Nyt pitäisi taas lähteä kauppaan ja toivon, että hän olisi siellä, mutta samalla ahdistaa. Toivon, että hän palvelisi minua, mutta en uskalla edes katsoa häneen. Onkohan se sitten syynä, että ei tule minua palvelemaan vaan antaa jonkun muun tulla? Säälittävää, tiedän :D

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 14:27"]

Jos teillä molemmilla on sormukset sormessa, niin mitä jos katselisit sitä omaa vaimoa etkä kassaneitiä, joka ilmiselvästi ei ole kiinnostunut susta?

[/quote]

eiks tää ap ole nainen?

Vierailija
22/23 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen olen. Eikös sitä nyt voi silti katsella kun ei muuta tee? Minulle ainakin tuo on kivaa päivien piristystä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme riippuvainen olet, ei ihme että ähtenyt karkuun, varmaan lukenut näitä sun av-alotuksia aiheesta. -.-' mnikä ikänen sä olet kun noin käyttäydyt edes?? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme