Kuinka vanhan miehen kanssa voisit perustaa perheen?
Yläikäraja miehelle, kenen kanssa alkaisit hankkimaan lapsia?
Kommentit (27)
Ei ole sellaista rajaa, koska en ikinä mistään hinnasta hankkisia lasta miehen kanssa. Yksin voisin harkita.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sellaista rajaa, koska en ikinä mistään hinnasta hankkisia lasta miehen kanssa. Yksin voisin harkita.
Tämähän se.
Noin 50-vuotias voisi mennä vielä. Minäkin olen jo yli 40.
Noin 50v, jos on fyysisesti hyvässä kunnossa...
No omanikäiseni miehen kanssa. Olen 67 -vuotias nainen, ja mielelläni perustelisin perhettä. Miksi kysyt?
Voi, varmaan 75 v. Seurustelin ennen koronaa entisen opettajani 60 v kanssa.
N 23
Miehen tulee olla n. 20v vanhempi. Tyypillisesti 20v nuori neito ja 40v herrasmies on täydellinen pari.
35v.
Ajattele, jos 50 v perustaa perheen, on lapsen 18v täyttäessä jo vanhempi jo 68-69v riippuen raskauden alusta.
En tunne vetoa vanhempiin miehiin, eli enimmillään ikäeroa voisi olla 5 vuotta siihen suuntaan. Ensimmäistä lasta en lähtisi enää yli 35v miehen kanssa tekemään.
Jos mies on 20 vuotta vanhempi niin nainen juoksee nuoremmissa viimeistään 25- vuotiaana.
Hyvä ikäero on 0 - 12 vuotta, riippuu parista kumman olisi suotavaa olla vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
En tunne vetoa vanhempiin miehiin, eli enimmillään ikäeroa voisi olla 5 vuotta siihen suuntaan. Ensimmäistä lasta en lähtisi enää yli 35v miehen kanssa tekemään.
Erikoista sillä naisen kyky saada terve lapsi heikkenee rajusti 30v kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa ettet kykene ajattelee lapsen taikka kenenkään muun etua kuin omaasi.
Jos on älyttömän varakas ilman lapsi niin 90- 100v. Kyvyttömyys ei ole esteenä. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
30v miehestä jo näkee että tuleeko ikinä tienaamaan eli otan sen ylärajaksi. Itse olen 34.
Ei ole. Pärjään lapsen kanssa yksinkin. Kukkaron paksuudelle onalaraja. En ala kantelemaan miehensiementä mistään rakkaudesta vaan mies tekee oman velvollisuutensa tulonhankkijana tai on ilman jälkikasvua.