Mies aikoo sitten pitää kesäloman jalkapallokisojen aikaan!
Kiva kiva, ei sitten mennä varmaan mihinkään koko kesänä.
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 12:17"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 12:15"]
Mä toivon, että saan pitää lomani kisojen aikaan :)
t. nainen
[/quote]
Sano nyt vielä, että tykkäät katsella komeita pelaajia niin oksennan. t. mies
[/quote]
http://data1.whicdn.com/images/70101708/large.jpg
tämä on ollut esillä jalkapallon parissa taas viime aikoina (ja ihan aiheesta), mutta ihan yhtälailla pelaajat vois alkaa pelien aluissa pitämään kortteja jossa sanotaan ei seksismille. naiset on jalkapallofaneina aina alakynnessä, aina aliarvoituna ja syytettyinä siitä, kuinka me oikeasti vaan kuolataan pelaajien perään. englannissa suurelle osalle väestöstä matsien paikanpäälle meneminen on vain tapa ja mahdollisuus päästä vetämään pari olutta, mutta itse kun menen paikan päälle katsomaan matsia mua kiehtoo nimenomaan se peli ja sen tapahtumat. ja silti niitä englantilaisia kännissä ördääviä kerran katseensa peliin nostaneita kaljamahoja pidetään parempina jalkapalloihmisinä kuin minua? niin että mitä jos näytettäis sille seksismille punaista korttia koska sukupuolella ei ole tämän(kään) asian kanssa yhtään mitään tekemistä.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 12:38"]
t. nainen
[/quote]
[/quote]
tämä on ollut esillä jalkapallon parissa taas viime aikoina (ja ihan aiheesta), mutta ihan yhtälailla pelaajat vois alkaa pelien aluissa pitämään kortteja jossa sanotaan ei seksismille. naiset on jalkapallofaneina aina alakynnessä, aina aliarvoituna ja syytettyinä siitä, kuinka me oikeasti vaan kuolataan pelaajien perään. englannissa suurelle osalle väestöstä matsien paikanpäälle meneminen on vain tapa ja mahdollisuus päästä vetämään pari olutta, mutta itse kun menen paikan päälle katsomaan matsia mua kiehtoo nimenomaan se peli ja sen tapahtumat. ja silti niitä englantilaisia kännissä ördääviä kerran katseensa peliin nostaneita kaljamahoja pidetään parempina jalkapalloihmisinä kuin minua? niin että mitä jos näytettäis sille seksismille punaista korttia koska sukupuolella ei ole tämän(kään) asian kanssa yhtään mitään tekemistä.
[/quote]l
Lässyn lässyn. Toistuvasti näissä keskusteluissa saa lukea, kuinka seurataan pelaajien tiukkoja takapuolia. Voisin vaikka lyödä vetoa, että viikonlopun iltapäilehdet punaisena henkuttaa komeista miesleijonista ja sama tulee toistumaan kesälläkin, valitse kuumin kolli. Miehen esineennellistäminen on ok. Sinäkin vetoat kuinka naisia aliarvioidaan ja sorretaan näissä asioissa ja kuinka hietä ei oteta tosissaan jalkapallofaneina.
t. nainen
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Nyyh nyyh...aina naisia sorretaan.
t. nainen
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Miksi sitä sukupuolta sitten pitää korostaa. Eikö ylemmässä lainauksessa olisi riittänyt: Mä toivon, että saan pitää lomani kisojen aikaan :) eikä tuoda sitä esille, että kyseessä on naisen mielipide. Eikö tälläinen naiseksi määritteleminen osoita sen, että nainset ovat osittain itse vielä kiinni perinteisissä streotypiossa.
Siinä mielessä tulee yllätyksenä, etten muista että olisi aiemmin pitänyt kisojen aikaan lomansa. Jos valvoo yöllä niin on sitten huonolla tuulella, jollei saa aamulla nukkua. Ja meillä yleensä lapset herää varhain. Tietää, että haluaisin lomailla heinäkuussa, kun sää on todennäköisesti parempi ja voisi viedä lapsia uimaan. - ap
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 12:46"]
t. nainen
[/quote]
[/quote]
[/quote]l
Lässyn lässyn. Toistuvasti näissä keskusteluissa saa lukea, kuinka seurataan pelaajien tiukkoja takapuolia. Voisin vaikka lyödä vetoa, että viikonlopun iltapäilehdet punaisena henkuttaa komeista miesleijonista ja sama tulee toistumaan kesälläkin, valitse kuumin kolli. Miehen esineennellistäminen on ok. Sinäkin vetoat kuinka naisia aliarvioidaan ja sorretaan näissä asioissa ja kuinka hietä ei oteta tosissaan jalkapallofaneina.
[/quote]
jos asia on niin "lässynlässyn", niin minkä takia jonkun keltaisen lehdistön pilipalitoimittajan miesarvostelut sinua niin häiritsevät? ja se, että jotkut naiset katsovat jalkapalloilijoiden perseitä tai kauniita naamoja niin ei se automaattisesti tee jokaisesta jalkapalloilijoiden perseistä kiinnostunutta.
ja tosiaan, en ole tuo alkuperäisen "t. nainen"-viestin kirjoittaja, mutta pistää vaan keittämään ennakkoluuloisuus ja ahdasmielisyys. sitä on maailmassa muutenkin ihan liikaa, joten miksi sitä pitää näinkin "turhassa" asiassa vielä lisätä? mitä se on keneltäkään pois, jos joku katsoo jalkapalloa komeiden miehien (tai naisien) takia. ihan samallalailla ihmiset katsovat näyttelijöiden elokuvia ("iih pakko kattoo tää mission impossible kolme kun tom cruise on niin ihana1!1!" tai "transformers on pakko nähä, on se megan fox vaan niin kuuma!11") eikä se ole keneltäkään pois, joten miksi jalkapallon suhteen se on niin paheksuttava asia? ei se ole keneltäkään pois, jos joku haluaa 90 minuuttia tuijotella isoja reisiä tai "kauniita poikia"?
Hei mies,
Tykkään katsella komeita futareita, niiden reisiä ja perseitä. Ja olen myös todella kiinnostunut lajin taktisesta puolesta. So what? Ei se ole sulta pois. Oletko kateellinen niille palloilijoille, vai onko joku futisnainen särkenyt sun sydämen?
t. futishullu nainen
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 13:13"]
Siinä mielessä tulee yllätyksenä, etten muista että olisi aiemmin pitänyt kisojen aikaan lomansa. Jos valvoo yöllä niin on sitten huonolla tuulella, jollei saa aamulla nukkua. Ja meillä yleensä lapset herää varhain. Tietää, että haluaisin lomailla heinäkuussa, kun sää on todennäköisesti parempi ja voisi viedä lapsia uimaan. - ap
[/quote]
Mikä estää sua lomailemasta heinäkuussa?
No ei varmaan mikään, todennäköisesti pidän lomani kuitenkin heinäkuussa.
Harvemmin AV:llä törmää oikeasti asiaan, mutta 22 ja 29 vetäs kyl riman korkealle. Itselleni jalkapallosta on tullut miehen kautta harrastus (you'll never walk alone......), mutta kyllä miesten kavereilta/kavereiden kavereilta tulee sen tason kommenttia ettei niiden kanssa peliä ihan usein viitsi katsoa. Oi voi jos kerran kehuu Cristiano Ronaldoa niin kyllä siitä kuulee loppuikänsä... "Hei Marjanne, mites toi kaunis poika? Oliko tukka tän päivän pelissä hyvin?"
t. nainen
[/quote]
[/quote]
Tykkään katsella komeita pelaajia.
t. toinen mies
ps. kuvia oksennuksesta?
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 13:34"]
Harvemmin AV:llä törmää oikeasti asiaan, mutta 22 ja 29 vetäs kyl riman korkealle. Itselleni jalkapallosta on tullut miehen kautta harrastus (you'll never walk alone......), mutta kyllä miesten kavereilta/kavereiden kavereilta tulee sen tason kommenttia ettei niiden kanssa peliä ihan usein viitsi katsoa. Oi voi jos kerran kehuu Cristiano Ronaldoa niin kyllä siitä kuulee loppuikänsä... "Hei Marjanne, mites toi kaunis poika? Oliko tukka tän päivän pelissä hyvin?"
[/quote]
Grilpower! Miehen kaverit kyllä menee, mutta niiden naiset. Mun mies niin saa tänään jne... kommenteineen. En yhtään ihmettele, jos miehiä turhauttaa. Ihan turha teidän on edes väittää, että teitä ei muka yhtää ärsytä kanssa sisarien käytös kun itse yrität peliä seurata ja rouvat yrittävät hakea sitä huomiota mieheltä, kun ovat niin mustasukkaisia, kun ovat näkymättömiä sen pelinajan.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 11:45"]
Pitäähän sitä yhteistä aikaa olla! Ei voi koko ajan katsoa vain jalkapalloa äijäporukan kanssa baarissa koko loman ajan eikä huomioi naistansa ollenkaan. Pitää lähteä esim. kaupunkilomalle ja viedä naisensa ulos syömään.
[/quote]
Jalkapallon MM-kisat on kerran neljässä vuodessa ja kestää kuukauden. Se on ylivoimaisesti maailman suosituin arvokisatapahtuma ja voittaa mennentullen suosiossa niin kesä- kuin talviolympialaisetkin. Kyllä on melkomoista suvaitsemattomuutta jos ei yhtä kuukautta 48 kuukaudesta mies voi pyhittää omalle intohimolleen, varsinkin kun se 47 kuukautta pitää jaksaa kulkea emännän perässä milloin missäkin putiikissa kattelemassa toinentoistaan tylsempiä kenkiä ja laukkuja, jotka ei eroa toisistaan mitenkään ja kumminkin niistä pitäis olla vielä jonkinlainen mielipidekin.
Arvon naiset, älkää viekö miehiltänne sitä viimeistäkin henkireikää, jos haluatte miehenne jaksavan omia kotkotuksianne. Ei mulla muuta, kiitos ja anteeks.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 12:17"][quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 12:07"]Mun mies lupas hoitaa vauvan öisin heinäkuussa. Ensin olin mielissäni moisesta huomaavaisuudesta. Sitten selvis tää kisajuttu...
[/quote]
Onko tämä väärin hoidettu
[/quote]
Onpa täällä tosikkomaista väkeä! Siis nauratti kun paljastui todellinen motivaatio vapaaehtoiselle valvomiselle. Ihan sama vaikka järjestelis kiiltokuvia, jos meikä saa nukkua..