Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies aikoo sitten pitää kesäloman jalkapallokisojen aikaan!

Vierailija
07.05.2014 |

Kiva kiva, ei sitten mennä varmaan mihinkään koko kesänä.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä muutamien muiden kanssa, kisat vie muutaman hassun tunnin päivästä eikä kokonaisuudessaan kestä edes kuukautta. eli kyllä sitä yhteistäaikaa jää! ja voithan sinä yllättää miehen ja olla joskus kotikatsomossa seurana =)

Vierailija
2/36 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 13:47"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 13:34"]

Harvemmin AV:llä törmää oikeasti asiaan, mutta 22 ja 29 vetäs kyl riman korkealle. Itselleni jalkapallosta on tullut miehen kautta harrastus (you'll never walk alone......), mutta kyllä miesten kavereilta/kavereiden kavereilta tulee sen tason kommenttia ettei niiden kanssa peliä ihan usein viitsi katsoa. Oi voi jos kerran kehuu Cristiano Ronaldoa niin kyllä siitä kuulee loppuikänsä... "Hei Marjanne, mites toi kaunis poika? Oliko tukka tän päivän pelissä hyvin?"

[/quote]

Grilpower! Miehen kaverit kyllä menee, mutta niiden naiset.  Mun mies niin saa tänään jne... kommenteineen. En yhtään ihmettele, jos miehiä turhauttaa. Ihan turha teidän on edes väittää, että teitä ei muka yhtää ärsytä kanssa sisarien käytös kun itse yrität peliä seurata ja rouvat yrittävät hakea sitä huomiota mieheltä, kun ovat niin mustasukkaisia, kun ovat näkymättömiä sen pelinajan.

[/quote]

grillpower :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sä olisit sitten ollut menossa? Miksei siellä jossain voi myös katsoa jalkapalloa? 

Vierailija
4/36 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti kesästä, mutta yleensä täällä Suomessa on kesäkuun puolivälissä aika kylmää eikä voi vielä uida järvessä yms. Mutta ei tietysti aina. Mun mielestä on kyllä tylsää olla esim. mökillä, jos jalkapallo rytmittää kaiken. - ap

Vierailija
5/36 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän sitä yhteistä aikaa olla! Ei voi koko ajan katsoa vain jalkapalloa äijäporukan kanssa baarissa koko loman ajan eikä huomioi naistansa ollenkaan. Pitää lähteä esim. kaupunkilomalle ja viedä naisensa ulos syömään.

Vierailija
6/36 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun mies ja isä ei katso jalkapalloa ollenkaan, jääkiekkoa tosin jännitetään kaikki yhdessä. Appi puolestaan lähtee paikan päälle kisoihin. Jos mun mies lähtis vaan poikien kaa katsomaan joka matsia niin mä lähtisin yksin jonnekin kesäloman viettoon tai kavereiden kanssa. Siitä tosin seuraisi katkeruus, sillä haluan olla mieheni kanssa.

Vierailija
7/36 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ottelut tulee iltaisin ja öisin. Otat lomaa samaan aikaan, teette päivisin jotain yhdessä ja annat miehen katsoa futista myöhemmin. Ongelma ratkaistu?

Vierailija
8/36 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies lupas hoitaa vauvan öisin heinäkuussa. Ensin olin mielissäni moisesta huomaavaisuudesta. Sitten selvis tää kisajuttu...

Vierailija
9/36 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kaksoset vauvoja edellisten kisojen aikaan. Silloin oli kieltämättä asiasta etua. t. ap

Vierailija
10/36 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu. Me ollaan ystäväpiirin tyttöjen kanssa suunniteltu tekevämme kaikkea tyttöjen hömppä juttuja ja otetaan tilanteesta kaikki irti! Olkoon jalkapallo isän ja pojan juttu!

Vierailija
11/36 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon, että saan pitää lomani kisojen aikaan :)

t. nainen

Vierailija
12/36 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no hei, ne kisat on kerran neljässä vuodessa ja ne on jalkapalloväelle iso asia :-D me ollaan kyllä molemmat onneks jo aikoja sitten hommattu lomat kisojen ajaks... ja pelit sijoittuu yleensä (alku)iltaan, eli päiväseltään jää kyllä paljon aikaa. ja kisoissakin on välipäiviä (mm. su-ma 6.-7.7. ja niitä edeltävä torstain samoin) ja tuskin se mies kuitenkaan ihan jokaista matsia kattoo. vaikka ne on MM-kisat niin sinne mahtuu niit vähemmän hohdokkaita matseja (esim. iran-nigeria) haluaa ihan välttämättä katsoa... eli todellisuus ei ole niin paha miltä kuulostaa :-)

ja ainahan te voitte pyytää mökille vaikka jonkun vastaavanlaisen tuttavapariskunnan/-perheen kyläilemään ja annatte miesten katsoa jalkapalloa ja vietätte muut kivaa aikaa keskenänne. tai sitten sinä lähdet tyttöjen viikonlopulle tms. ja mies ja lasten kanssa katsomaan jalkapalloa ;)

Vierailija
13/36 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 12:15"]

t. nainen

[/quote]

Sano nyt vielä, että tykkäät katsella komeita pelaajia niin oksennan. t. mies

Vierailija
14/36 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 12:07"]Mun mies lupas hoitaa vauvan öisin heinäkuussa. Ensin olin mielissäni moisesta huomaavaisuudesta. Sitten selvis tää kisajuttu...

[/quote]

Onko tämä väärin hoidettu

Vierailija
15/36 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä voi olla ongelma? Tee nainen itse jotain kivaa sillä aikaa..

Vierailija
16/36 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. nainen

[/quote]

Mä ootan ihan intona jalkapallon mm-kisoja. Tosin kauheesti en varmaan pysty kattomaan kun pitäis jaksaa vauvaa ja leikki-ikäistä hoitaa päivällä. Miestä ei kisat vois vähempää kiinnostaa :P. Ja ihan pelin takia katson, pelaajien ulkonäkö ei jaksa kiinnostaa...

Vierailija
17/36 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 12:23"]

t. nainen

[/quote]

Mä ootan ihan intona jalkapallon mm-kisoja. Tosin kauheesti en varmaan pysty kattomaan kun pitäis jaksaa vauvaa ja leikki-ikäistä hoitaa päivällä. Miestä ei kisat vois vähempää kiinnostaa :P. Ja ihan pelin takia katson, pelaajien ulkonäkö ei jaksa kiinnostaa...

[/quote]

Ensiis pysty kattomaan kaikkia matseja...

Vierailija
18/36 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 12:17"]

t. nainen

[/quote]

[/quote]

Mulle on se ja sama, millaiset traumat sulla on naisista, jotka katsovat vaikkapa jalkapalloa... Mutta jotta tällä kertaa sun ei tarvitse oksentaa, niin voin kertoa, että olen itsekin pelannut.

*oks*

Vierailija
19/36 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sulle joku yllätys? Kyllä meillä puolisokin (mies) tietää, että minä vuonna on seuraavat kisat ja millä aikavyöhykkeellä ja minkä verran niitä aion seurata. Varmaan tällä kertaa kyllä aika vähän kun aikaero on niin hankala. 

Olppareiden aikaan sattui sopivasti kun olin sairaslomalla toisen viikon. :)

Vierailija
20/36 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 12:25"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 12:17"]

t. nainen

[/quote]

[/quote]

Mulle on se ja sama, millaiset traumat sulla on naisista, jotka katsovat vaikkapa jalkapalloa... Mutta jotta tällä kertaa sun ei tarvitse oksentaa, niin voin kertoa, että olen itsekin pelannut.

*oks*

[/quote]

En mitään sympatiaan hakenutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi