Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa pliis, että mun poika tulee järkiinsä!

Vierailija
07.05.2014 |

Se ihan yllättäen jätti ihanan pitkäaikaisen tyttöystävän ja muutti toisen luo. Tämä uusi naikkonen on aivan järkyttävä ilmestys. Pelkkä puheääni saa niskakarvani pystyyn ja poikani kaikki asiat menneet parissa kuukaudessa päin helvettiä eli mikään autuas rakkaus tuskin kyseessä.

Kukaan ei tiedä mitä tapahtui. Kellekään poika ei ole selittänyt mitään. Muutti vaan se pedon luokse. Perheeseen ei pidä mitään yhteyttä, vaihtoi numeronkin. Aiemmin oltu hyvissä väleissä. Entinen tyttöystävä on todella järkyttynyt.  Kaikki me ollaan.

Onko tämä nyt joku kokeiluvaihe? Palautuuko tuo järkiinsä ja mitä tässä vois tehdä, vaiko mitään?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillun takia vaihdoin. Vanhan polkeminen alkoi tuntua tylsältä ja numeron muutin koska tiesin, että perhe ei tykkää. Huumehia en käytä. Nykyään pidän yhteyttä vain AV:n kautta eli sattuuko olemaan jotain viestiä?

t. poikasi.

Vierailija
22/30 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 10:21"]

Siis ei kai hän ihan spontaanisti ole katkaissut yhteyttä teihin ja vaihtanut numeroa? Oletteko kovinkin voimallisesti ilmaisseet järkytystänne ja sitä, että ette hyväksy tätä uutta tyttöä?

[/quote]

Kyllä, aivan spontaanisti. Järkytystä ei olla ilmaistu pojalle, kun ei ole ollut mahdollisuutta. Facebookissakaan poika ei enää käy, vaatteet kotona, emme tiedä millä elää. Huoli on helvetillinen. Tiedämme vaan, että majailee tämän naisen luona. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, en yhtään ihmettele, että olette huolissanne. Kuulostaa aika rajulta kuviolta. :( 

Vierailija
24/30 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää nyt ap ihan oikeasti totta?

Kutsu se entinen tyttöystävä kylään ja jutelkaa onko ollut mitään viitteitä huumeidenkäytöstä tmv. Onko poika luuhannut iltaisin/öisin poissa kotoa ja onko tyttöystävä tiennyt, missä menee? Mitä tiedätte uudesta naisesta, nimi, asuinpaikka, vai ette mitään?

Vierailija
25/30 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalla ja äidillä voi olla aika erilainen näkemys siitä, millainen on unelmien tyttöystävä XD. Ja koska poika tietää että teidän mielestä kunnon tyttö Pirjoa ei olisi saanut jättää ja kerrotte ja näytätte mielipiteenne asiasta niin poika on hankkinut oman elämän ja puhelinnumeron. Jospa se Pirjo alkoi puhua kesäverhojen valinnasta ja nuori mies ajatteli että ei helvetti, olen 19-vuotias ja lähti etsimään vähän muunlaista elämää?

Vierailija
26/30 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruus vaatii välillä rajuakin irtiottoa, kellä missäkin iässä. Jos on ollut ns. kiltti poika, ja seurustellut pitkään saman tytön kanssa, niin ehkä murrosikä on vähän jäänyt elämättä.

Ymmärrän huolesi, mutta ehkä poikasi tuossa jotenkin hakee niitä rajojaan, tämä nainen nyt viehättää, syystä tai toisesta. Älä motkota, älä jankuta.

Juuri mitään et voi nyt tehdä, paitsi että näytät että välität pojastasi, sitten kun tilaisuus siihen tulee.

Ja kyllä, uskon että poikasi tulee järkiinsä!

Vierailija
27/30 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 09:59"]

Ap, kysy pojalta rauhallisesti kasvotusten huumeista. Joskus selitys on ihan arkipäiväinen, ihastus, kriisi, kasvukipuja.. Älä stressaa vaan selvitä.

[/quote]

Hei, älä nyt heti ekana ala tivaamaan huumeista!

Vierailija
28/30 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää voisi olla mun anopin kynästä.. rakasti mieheni ex-tyttistä ja siksi vihasi minua. Ei vaan vissiin koskaan kysynyt pojaltaan, että miksi suhde loppui. Syy: tyttö paneskeli kaikkea mikä liikkui, ja miehelläni vähän niin kuin paloi siihen hihat. Tosin välejä ei miehei koskana äitiinsä poikkaissut, vaikka kohtelu minua kohtaan olikin TODELLA inhottavaa. Nyt on anoppi jo vainaa, eli juuri elämää enää vaikeuta.

Vierailija
29/30 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä jeesus sentää. Aikuinen mies ei toimi äidin ohjekirja sääntöjen mukaan tismalleen oikein ja toimi äidin tahdon mukaan niin kuvioissa on auttamatta oltava huumeet. Eikö tämä ole yksi kestoaiheista, että äiti ei hyväksy pojan tyttöystävää?!

Ihan oikeasti kuinka moni teistä jaksaisi kuunnella äidin tuuban länkytystä, että sinä lapsi kulta teet nyt pahan virheen. 

Vierailija
30/30 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 11:44"]

Tää voisi olla mun anopin kynästä.. rakasti mieheni ex-tyttistä ja siksi vihasi minua. Ei vaan vissiin koskaan kysynyt pojaltaan, että miksi suhde loppui. Syy: tyttö paneskeli kaikkea mikä liikkui, ja miehelläni vähän niin kuin paloi siihen hihat. Tosin välejä ei miehei koskana äitiinsä poikkaissut, vaikka kohtelu minua kohtaan olikin TODELLA inhottavaa. Nyt on anoppi jo vainaa, eli juuri elämää enää vaikeuta.

[/quote]

Paskanmarjat! En ole edes saanut mahdollisuutta olla TODELLA inhottava, joten ei todellakaan voi olla kuin anoppi-vainaasi kynästä.

Ja tottakai olen pahoillani, että poikani kohteli ex-tyttöystäväänsä näin. Reilu kahden vuoden aikana hänestä tuli osa perhettä.

Nykyinen ei voi olla mikään ihana tapaus. Ainakin käsitys rakkaudesta on kieroutunut, jos nyt siitä on kyse. Sain juurikin tietää, ettei poika ole ollut koulussaan kolmeen viikkoon. Uusi pankkikorttikin tuli juuri postista, joten pojalla ei ole edes sitä. Kuten aiemmin mainitsin, vaatteet, elektroniikka ja pojan koko omaisuus on täällä. Ei kukaan rakkaudesta noin sekoa!

Tässä on pakko olla kyse huumeista tai vastaavasta. Nuoret suojelee toisiaan, pojan kaverit kertoivat minulle, että tämä uusi neito on tuttu vuosien takaa. Heiluivat 14 vuotiaina samoissa porukoissa ja meno oli hurjaa. Poika ryhdistäytyi, hoiti koulut ja muut. Vaihtoi kaveriporukkaa... tosiaan kun tätä mielessä pyörittää, niin ei jää paljon vaihtoehtoja, kun huumeet.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän