Cittariin etuilijat
Räjähtää pää ja repeää perse oikeesti cittariin etuilijoiden kanssa!
Eläkeläiset, teinit, kaljaveikot...
30min ruokatunti, jonka aikana pitäisi patonki/salaatti ehtiä hakemaan ja syömään, mutta ei kun kaikki tuntuvat viettävän aikaa kaupassa.
Kassat ovat teinien valtaamia, mikseivät voi ostaa sitä ES-tölkkiään Siwasta tai ärrältä, turhaa pidentävät jonoa kun meillä lounastajilla muutenkin kiire.
Toinen porukka ovat eläkeläiset, ovat todella aggressiivisia kärryjensä kanssa ja seisovat aina keskellä käytäviä. Lisäksi kyttäävät maistiaisia kuin hai uppoavaa laivaa. Luulisi heilläkin olevan aikaa käydä kaupassa muulloinkin kuin lounasaikaan.
Muuten porukkaa, jolla olisi aikaa käydä kaupassa vaikka myöhään illalla tai aikaisin aamusta tulee hidastelemaan kauppaan.
Todella ärsyttävää, en ymmärrä miksei tehdä meille lounastajille omaa pikakassaa?
Kommentit (166)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 13:38"]
Pipari kyllä kiinnostaa
Real Brad
[/quote]
kukas tämä vieraileva brad nyt sitten oikein on, hälle voitte piparia tarjota brad the lounasasiakas ei ole kiinnostunut mammojen hameenalusista
brad
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 13:23"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 09:13"]
Espoossa Ison Ompun Cittarissa on "pikakassa", jonka valtaa HIDASTELEVAT eläkeläiset aina lounasaikaan! Prkl! Siksi suosittelen käyttämään "hidaskassaa", joka siellä myös on. Se on lähes tyhjä aina, koska eläkeläiset tunkevat pikakassalle parin ostoksensa kanssa ja sitten heillä on etukortit, rahat, kupongit ym. kadoksissa. Se siitä pikakassasta. Olen antanut tästä usein palautetta hidaskassan myyjälle ja samalla kiitellyt sitä, että hidaskassa on tyhjänä. :)
[/quote]
Minä taas. Eli kävin äsken Cittarin "pikakassalla" ja edessä ollut mummo hidasteli (kuten arvata saattaa) ja sitten sitä edellinen eläkeläinen tuli ihmettelemään smetanapurkin hintaa -> myyjä soitteli osastolle ja selvitteli asiaa.. Kysyin myyjältä, että onko tämä pikakassa?? Vastaus, että ei ole itsekään aina varma. Sitten kerroin hänelle, että hidaskassa on usein nopeampi ja hän oli täysin samaa mieltä. Takanani olevat vanhukset ostivat n. 10-15 tuotetta ja myyjä kertoi heille, että maksimi on se 5 tuotetta! Siis aivan uskomatonta..! Eläkeläiset tapakasvatuskouluun!
[/quote]
missä cittareissa on pikakassa? miksei kupittaalla ole vaikka kaikkein tuottavin kauppa?
ap
Onko sulla ap vaimo joka ei anna? Mammat ihan kuumana täällä, käy kiinni vaan, tuun koht itekkin pyörähtää kupittaalla huomen
jos saisin patonkia ja _patonkia_
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 13:39"]
[/quote]
latinobooty on kovin epätarkka käsite, jos oikein tarkkaan minun bootya katsoo niin kyllä siinäkin jotain latinoa on.. ongelmanratkaisu näyttää olevan alaasi, hienoa
brad
[/quote]
No tottakai on.. Kaikki sussa on ergonomisesti muotoiltu viestittämään puhdasta alfauros hedelmällisyysseksisymbolia. Naiset kompastelee sun takana testosteronilätäkköön. Kun kehut mua kuullostat ihan joltain kuumalta tutorilta, ehkä jopa inssitarkastajalta? Mä tykkään siitä. Mä tykkään siitä ihan älyttömästi. Tuun huomen ostaa sulle patongin.. Älä oo niin hard to get papito, no hagas que te persiga kun mä yritän niin paljon :( Raportoin huomenna tänne mammat et miten meidän romanssin kävi.
[/quote]
edelleen kaipaisin enemmän tuntomerkkejä vai tarjoanko patonkia jokaiselle "latino"peppumammalle, kysyntä ei kohtaa tarjontaa beibiseni
brad
Brad on joko gay tai hällä vaimoke jalat ristissä
veikkaan viimeistä
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 13:41"]
Onko sulla ap vaimo joka ei anna? Mammat ihan kuumana täällä, käy kiinni vaan, tuun koht itekkin pyörähtää kupittaalla huomen
[/quote]
ei ole "vaimo" ja sen sadannen kerran en ole missään puutteessa kiitos vain huolenpidostanne ja kiinostuksestanne minun tarpeitani kohtaan. tervetuloa kuitenkin kupittaalle huomenna, mahdollinen infotilaisuus minun seksielämästäni kello 11.45 patonkipisteen edessä patonkia ja _patonkia_ tarjolla
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 13:44"]
Brad on joko gay tai hällä vaimoke jalat ristissä
veikkaan viimeistä
[/quote]
brad ei ole gay eikä bradillä ole vaimoa jalat ristissä, veikkaukset sinne r-kioskin puolelle
brad
Kiinnostaa maukun noi patonkien kalorit, ostan nyt niin että syön tänään puolet ja huomenna puolet ku ei tiiä kaloreita, kanassa varmaan vähiten?
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 13:45"]
[/quote]
ei ole "vaimo" ja sen sadannen kerran en ole missään puutteessa kiitos vain huolenpidostanne ja kiinostuksestanne minun tarpeitani kohtaan. tervetuloa kuitenkin kupittaalle huomenna, mahdollinen infotilaisuus minun seksielämästäni kello 11.45 patonkipisteen edessä patonkia ja _patonkia_ tarjolla
[/quote]
*merkkaa kellonajan kännykkään kädet täristen*
*istuu odottamaan ajan kulumista silmät kiiluen*
huomenna _patonkia_ saadaan, näin ne mammat homma klaaraa, tamtidam lallallaa
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 13:43"]
[/quote]
latinobooty on kovin epätarkka käsite, jos oikein tarkkaan minun bootya katsoo niin kyllä siinäkin jotain latinoa on.. ongelmanratkaisu näyttää olevan alaasi, hienoa
brad
[/quote]
No tottakai on.. Kaikki sussa on ergonomisesti muotoiltu viestittämään puhdasta alfauros hedelmällisyysseksisymbolia. Naiset kompastelee sun takana testosteronilätäkköön. Kun kehut mua kuullostat ihan joltain kuumalta tutorilta, ehkä jopa inssitarkastajalta? Mä tykkään siitä. Mä tykkään siitä ihan älyttömästi. Tuun huomen ostaa sulle patongin.. Älä oo niin hard to get papito, no hagas que te persiga kun mä yritän niin paljon :( Raportoin huomenna tänne mammat et miten meidän romanssin kävi.
[/quote]
edelleen kaipaisin enemmän tuntomerkkejä vai tarjoanko patonkia jokaiselle "latino"peppumammalle, kysyntä ei kohtaa tarjontaa beibiseni
brad
[/quote]
Tarjoat patonkia jokaiselle haluavalle. Se on sun velvollisuus kansainvälisenä lahjana jumalalta naisille.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 13:50"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 13:43"]
[/quote]
brad
[/quote]
[/quote]
brad
[/quote]
Tarjoat patonkia jokaiselle haluavalle. Se on sun velvollisuus kansainvälisenä lahjana jumalalta naisille.
[/quote]
jospa kaikki bradin tunnistavat tarjoavat avulaisuuttaan bradille niin ei mene patongit väärään osoitteeseen, jos tunnistatte pittin tunnistatte bradin
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 13:49"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 13:45"]
[/quote]
[/quote]
*merkkaa kellonajan kännykkään kädet täristen*
*istuu odottamaan ajan kulumista silmät kiiluen*
huomenna _patonkia_ saadaan, näin ne mammat homma klaaraa, tamtidam lallallaa
[/quote]
huomista odotellessa patonkiystäväni
brad
Anna Brad vähän tuntomerkkejä, me täällä 2 lapsetonta palstailijaa ollaan kosteusvauriot housuissa luettuuuuuuu. Oooks minkä ikänen???
Tomorrow cittaris sit winkuliz
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 13:48"]
Kiinnostaa maukun noi patonkien kalorit, ostan nyt niin että syön tänään puolet ja huomenna puolet ku ei tiiä kaloreita, kanassa varmaan vähiten?
[/quote]
Veikkaan että hieman enemmän kaloreita kuin picnicin patongeissa eli noin 700 kcal patongissa? Vähiten varmaan paahtopaistissa tai kanassa. Niissä on kuitenkin aika tujusti majoneesia.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 13:53"]
Anna Brad vähän tuntomerkkejä, me täällä 2 lapsetonta palstailijaa ollaan kosteusvauriot housuissa luettuuuuuuu. Oooks minkä ikänen???
[/quote]
olen sellainen brad pittin näköinen veikkonen mutta tummemmilla kutreilla ja ehkä jopa hieman seksikkäämmillä, sellaisilla paahtopaistin värisillä
brad
niin ja tämä brad on kolmikymppinen
brad
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 13:57"]
[/quote]
olen sellainen brad pittin näköinen veikkonen mutta tummemmilla kutreilla ja ehkä jopa hieman seksikkäämmillä, sellaisilla paahtopaistin värisillä
brad
[/quote]
Sovitaan yhteen täydellisesti, mulla on porkkananvärinen iho!! Haluutko että mennään jonoon jo valmiiks, vai miten haluat hoitaa hommat niin että ne etenee tehokkaasti ja näpsäkästi?
t. Kolmas Bradin kuolaaja
Voi ny perhana ku tän keskustelun takii alko tekee ihan hirveesti mieli savulohipatonkia, tummana. Tai aurajuustopatonkia, mm... Ei auta kun lähteä Kupittaalle jonottamaan. Toivottavasti mummot alkaisi olla jo päiväkahvittelemassa kotonaan (turha luulo, cittarissa ne kahvittelevat - miten muuten sen Kupittaan cittarin kahvion pöydät on aina täpötäys, eihän sinne perkele mahu ikinä istumaan?!).
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 13:59"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 13:57"]
[/quote]
brad
[/quote]
Sovitaan yhteen täydellisesti, mulla on porkkananvärinen iho!! Haluutko että mennään jonoon jo valmiiks, vai miten haluat hoitaa hommat niin että ne etenee tehokkaasti ja näpsäkästi?
t. Kolmas Bradin kuolaaja
[/quote]
jos käytämme hyväksi patonkipisteen vuoronumerosysteemiä, tämä on minun ehdotukseni
brad
[/quote]
brad
[/quote]