Cittariin etuilijat
Räjähtää pää ja repeää perse oikeesti cittariin etuilijoiden kanssa!
Eläkeläiset, teinit, kaljaveikot...
30min ruokatunti, jonka aikana pitäisi patonki/salaatti ehtiä hakemaan ja syömään, mutta ei kun kaikki tuntuvat viettävän aikaa kaupassa.
Kassat ovat teinien valtaamia, mikseivät voi ostaa sitä ES-tölkkiään Siwasta tai ärrältä, turhaa pidentävät jonoa kun meillä lounastajilla muutenkin kiire.
Toinen porukka ovat eläkeläiset, ovat todella aggressiivisia kärryjensä kanssa ja seisovat aina keskellä käytäviä. Lisäksi kyttäävät maistiaisia kuin hai uppoavaa laivaa. Luulisi heilläkin olevan aikaa käydä kaupassa muulloinkin kuin lounasaikaan.
Muuten porukkaa, jolla olisi aikaa käydä kaupassa vaikka myöhään illalla tai aikaisin aamusta tulee hidastelemaan kauppaan.
Todella ärsyttävää, en ymmärrä miksei tehdä meille lounastajille omaa pikakassaa?
Kommentit (166)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 09:07"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 08:57"]
Tee omat eväät töihin.
[/quote]
Voisin toki tehdäkkin, mutta sitten joutuisin menemään kauppaan töiden jälkeen, jolloin olisin muiden hidasteena.
Ja Kupittaan cittariin patongit ovat nimenomaan tehty lounastajille, joten olen mielestäni oikeutettu niitä ostamaan.
Jokainen saa toki mennä kauppaan sillon kuin haluaa, mutta voisi ottaa toiset huomioon, niin minäkin teen.
[/quote]
Ehkä vois sitten hommata niille lounasasiakkaille ja pikakassan mihin saa vetää max 5 ostosta per nenä. Ainakin tampereen prismassa on sellainen :)
Myös Länsikeskuksen Cittarista.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 13:21"]
[/quote]
Saako? En ole tiennyt se olisi meitä lähempänä.. onko mitä makuja?
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 13:18"][quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 09:07"]
Tee omat eväät töihin.
[/quote]
Voisin toki tehdäkkin, mutta sitten joutuisin menemään kauppaan töiden jälkeen, jolloin olisin muiden hidasteena.
Ja Kupittaan cittariin patongit ovat nimenomaan tehty lounastajille, joten olen mielestäni oikeutettu niitä ostamaan.
Jokainen saa toki mennä kauppaan sillon kuin haluaa, mutta voisi ottaa toiset huomioon, niin minäkin teen.
[/quote]
Ehkä vois sitten hommata niille lounasasiakkaille ja pikakassan mihin saa vetää max 5 ostosta per nenä. Ainakin tampereen prismassa on sellainen :)
[/quote]
Kyllä nämä lounasasiakkaat siitäkin löytäisi ongelmia
Kyllä Bradin pitäis päästä vähän ratsaille niin auttaa, ihan oikeesti. Ei varmaan ole vähään aikaan saanu piparia kuorruttaa kun ei oikeen syty, mut älä huoli jos tänään saat niin jonotat vaikka koko päivän suu Hannun keksinä
Tänään oli kamalat jonot voi jeesus
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 13:16"]
Gallup: Moniko luulee aloittajan saavan tänään?
[/quote]
mikä obsessio teillä on minun seksielämääni kuten sanottua tuli ei se itkua iloksi muuta eikä cittarin jonot sillä varmasti pienene
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 09:13"]
Espoossa Ison Ompun Cittarissa on "pikakassa", jonka valtaa HIDASTELEVAT eläkeläiset aina lounasaikaan! Prkl! Siksi suosittelen käyttämään "hidaskassaa", joka siellä myös on. Se on lähes tyhjä aina, koska eläkeläiset tunkevat pikakassalle parin ostoksensa kanssa ja sitten heillä on etukortit, rahat, kupongit ym. kadoksissa. Se siitä pikakassasta. Olen antanut tästä usein palautetta hidaskassan myyjälle ja samalla kiitellyt sitä, että hidaskassa on tyhjänä. :)
[/quote]
Minä taas. Eli kävin äsken Cittarin "pikakassalla" ja edessä ollut mummo hidasteli (kuten arvata saattaa) ja sitten sitä edellinen eläkeläinen tuli ihmettelemään smetanapurkin hintaa -> myyjä soitteli osastolle ja selvitteli asiaa.. Kysyin myyjältä, että onko tämä pikakassa?? Vastaus, että ei ole itsekään aina varma. Sitten kerroin hänelle, että hidaskassa on usein nopeampi ja hän oli täysin samaa mieltä. Takanani olevat vanhukset ostivat n. 10-15 tuotetta ja myyjä kertoi heille, että maksimi on se 5 tuotetta! Siis aivan uskomatonta..! Eläkeläiset tapakasvatuskouluun!
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 13:22"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 13:18"][quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 09:07"]
Tee omat eväät töihin.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kyllä nämä lounasasiakkaat siitäkin löytäisi ongelmia
[/quote]
itseasiassa minulle se ainakin kävisi oikein hyvin
brad the lounasasiakas
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 13:22"]
Kyllä Bradin pitäis päästä vähän ratsaille niin auttaa, ihan oikeesti. Ei varmaan ole vähään aikaan saanu piparia kuorruttaa kun ei oikeen syty, mut älä huoli jos tänään saat niin jonotat vaikka koko päivän suu Hannun keksinä
[/quote]
kovin on teillä suuret luulot itsestänne, jäitä hattuun rouvasväki
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 13:15"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 13:09"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 12:47"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 12:43"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 12:36"]
niin ja terveisiä cittarin jonosta, täällä taas mummojen jatkona
t. ap eli brad pitt
[/quote]
Voisko joku ap:lle piparia antaa kun menee nähtävästä miehellä muuten koko päivä tällä palstalla
[/quote]
miten luulet piparin auttavan asiaa
brad
niin ja 89 oli kanssa brad
[/quote]
Naisena kyllä tiedän et piparia antamalla saa miehen tyytyväiseksi eikä mikään vituta. Jos ap:kin saisi vähän illalla pipariin laittaa niin tuskin tulee tänne huomenna huutelemaan.
Mammat käy ihan hottina ni luulisin että ap:llä ei ongelmaa huomenna
[/quote]
miten voit naisena olettaa että maailman kurjuudet paranevat messuhallia kolisuttamalla, tuskimpa se itku siitä iloksi muuttuu
brad
[/quote]
Nimeomaan!! Kuunnelkaa Bradia, meidän virallista herraamme. Jokanen sana mitä kirjotat on hunajaa mun ruudulle beibi.. Mut tuskin se sua haittaa jos siinä patonkijonossa voisit pikasesti kiksauttaa vaik sitä jonotuslappujuttua vasten (; Laitan hameen niin on helppo nostaa helmaa.
Minkälaisia patonkeja näissä myydään? Täytteet? Kalorit???? Itseleivottuja?
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 13:14"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 13:07"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 13:01"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 12:51"]
[/quote]
älä jätä mua, rakastan sua. Vaik meillä on ollu vaikeit hetkii niin kuulutaan yhteen. Saanko raivata esteet sun tieltä kupittaan cittarissa? Rynnin vaik sadan mummon ohi sun takii beibi. Saanko kantaa sun patonkia? ;) Kun päästään kotiin voin avata hellästi sun patongin ja nauttia sen rauhassa niinku lounas pitääkin nauttia..
Ja excuse moi, mä oon kyl aika kuuma :D Ja en oo mikään mamma. Ootan sua cittarissa tänään. Voidaan olla ensimmäinen avn rakkaustarina. Tai sit vaan kuuma iltapäivänautiskelu ;)
[/quote]
patonkiani saat kantaa. mummut saat tieltä pois raivata. muuhun sinusta ei taida ollakkaan, lounaani haluan nauttia miellyttävässä seurassa ja mieluiten megan foxin seurassa. kiitos kuitenkin mielenkiinnosta
brad
[/quote]
Ayyy papii, que te deseoo, dame lo que quieroo por favoor... Kiitos jumalani, antaudun tehtävälleni täysin rinnoin ja voitan lopulta sut puolelleni
[/quote]
en ymmärrä mistä latinofraasit, mutta olen kiitollinen jalosta eleestäsi
brad que te quieres
[/quote]
Pero quiero practicar como hacer bebes contigo (; Jos näät mut cittaris ni please just holla at me papito. Odotan sua vaik elämäni loppuun saakka. Elämäntehtäväni on päästä hellii sun patonkia.
[/quote]
harmiksesi cittari on täynnä samannäköisiä mammoja joten taitaa treffit jäädä tällä kertaa ellet bradia bongaa patonkiostoksilla kello 11.45 tule ihmeessä juttusille, olen helposti lähestyttävä. valitettavasti espanjani on päässyt pahasti ruostumaan enkä tähän voi mitään eeppistä heittää iloksesi
brad
[/quote]
Tunnistat mut mun latinobootysta (; Ootan sua beibi. kiitos et oot olemassa. Hoidan sun jonotusongelmat, hoidan sun kaikki ongelmat, hoidan sua kunnes sussa ei oo enää mitään hoidettavaa.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 13:25"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 13:15"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 13:09"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 12:47"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 12:43"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 12:36"]
niin ja terveisiä cittarin jonosta, täällä taas mummojen jatkona
t. ap eli brad pitt
[/quote]
Voisko joku ap:lle piparia antaa kun menee nähtävästä miehellä muuten koko päivä tällä palstalla
[/quote]
miten luulet piparin auttavan asiaa
brad
niin ja 89 oli kanssa brad
[/quote]
Naisena kyllä tiedän et piparia antamalla saa miehen tyytyväiseksi eikä mikään vituta. Jos ap:kin saisi vähän illalla pipariin laittaa niin tuskin tulee tänne huomenna huutelemaan.
Mammat käy ihan hottina ni luulisin että ap:llä ei ongelmaa huomenna
[/quote]
miten voit naisena olettaa että maailman kurjuudet paranevat messuhallia kolisuttamalla, tuskimpa se itku siitä iloksi muuttuu
brad
[/quote]
Nimeomaan!! Kuunnelkaa Bradia, meidän virallista herraamme. Jokanen sana mitä kirjotat on hunajaa mun ruudulle beibi.. Mut tuskin se sua haittaa jos siinä patonkijonossa voisit pikasesti kiksauttaa vaik sitä jonotuslappujuttua vasten (; Laitan hameen niin on helppo nostaa helmaa.
[/quote]
"jonotuslappujuttu" kuulostaa epämiellyttävältä
enemmän lämmittäisi ajatus sinusta ostamassa minulle patonki jonka sitten nautin yksin autossani muistellen kiihkeää patonginostamishetkeämme. mutta kuten todettu huomenna taas cittarissa patonkibaarin äärellä ennen 12, kaikki mammat patonkiostoksille
brad
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 13:29"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 13:14"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 13:07"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 13:01"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 12:51"]
[/quote]
älä jätä mua, rakastan sua. Vaik meillä on ollu vaikeit hetkii niin kuulutaan yhteen. Saanko raivata esteet sun tieltä kupittaan cittarissa? Rynnin vaik sadan mummon ohi sun takii beibi. Saanko kantaa sun patonkia? ;) Kun päästään kotiin voin avata hellästi sun patongin ja nauttia sen rauhassa niinku lounas pitääkin nauttia..
Ja excuse moi, mä oon kyl aika kuuma :D Ja en oo mikään mamma. Ootan sua cittarissa tänään. Voidaan olla ensimmäinen avn rakkaustarina. Tai sit vaan kuuma iltapäivänautiskelu ;)
[/quote]
patonkiani saat kantaa. mummut saat tieltä pois raivata. muuhun sinusta ei taida ollakkaan, lounaani haluan nauttia miellyttävässä seurassa ja mieluiten megan foxin seurassa. kiitos kuitenkin mielenkiinnosta
brad
[/quote]
Ayyy papii, que te deseoo, dame lo que quieroo por favoor... Kiitos jumalani, antaudun tehtävälleni täysin rinnoin ja voitan lopulta sut puolelleni
[/quote]
en ymmärrä mistä latinofraasit, mutta olen kiitollinen jalosta eleestäsi
brad que te quieres
[/quote]
Pero quiero practicar como hacer bebes contigo (; Jos näät mut cittaris ni please just holla at me papito. Odotan sua vaik elämäni loppuun saakka. Elämäntehtäväni on päästä hellii sun patonkia.
[/quote]
harmiksesi cittari on täynnä samannäköisiä mammoja joten taitaa treffit jäädä tällä kertaa ellet bradia bongaa patonkiostoksilla kello 11.45 tule ihmeessä juttusille, olen helposti lähestyttävä. valitettavasti espanjani on päässyt pahasti ruostumaan enkä tähän voi mitään eeppistä heittää iloksesi
brad
[/quote]
Tunnistat mut mun latinobootysta (; Ootan sua beibi. kiitos et oot olemassa. Hoidan sun jonotusongelmat, hoidan sun kaikki ongelmat, hoidan sua kunnes sussa ei oo enää mitään hoidettavaa.
[/quote]
latinobooty on kovin epätarkka käsite, jos oikein tarkkaan minun bootya katsoo niin kyllä siinäkin jotain latinoa on.. ongelmanratkaisu näyttää olevan alaasi, hienoa
brad
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 13:21"]
[/quote]
Ei saa, ei ole samoja.
Länsikeskuksesta saa vain niitä peruspatonkeja mitä muistakin k-kaupoista, THE patongit löytyvät Jumbosta ja Kupittaalta.
Makuja on ainakin broileri, kasvis, salaattijuusto, mozzarella, paahtopaisti, katkarapu yms. saatavana tummana ja vaaleana.
Hintaa 3,19 joillain 4,99 ja kalorit varmaan jossain 600 kcal molemmin puolin? Luulisin ainakin.
Pipari kyllä kiinnostaa
Real Brad
Eikö helpommalla pääse jos jättää ne patongit kokonaan ostamatta ja tekee vaikka itse edellisenä iltana eväät mukaan töihin, ei tarvitse jonottaa!! Minulla on aina eväät mukana niin ei tarvitse hermoja kiristellä kauppajonoissa
Gallup: Moniko luulee aloittajan saavan tänään?