Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulta loppui työt ja nyt haluan vain kuolla pois. Vihaan itseäni.

Vierailija
15.12.2020 |

Työni loppuivat eli sain potkut. Nyt olen niin järkyttynyt, että haluaisin vain kuolla pois. Olen itkenyt hysteerisenä. Tuntuu, ettei minulla ole enää mitään ihmisarvoa. Tunnen itseni maailman huonoimmaksi ihmiseksi. Olen ruma ja vastenmielinen, ihan paska ihminen. Minussa on jotain vikaa, koska en kelvannut töihin. Luonteeni ei sovellu työelämään enkä tiedä, miten muuttaisin itseäni niin, että kelpaisin jonnekin. Olen turha ja ylimääräinen ihminen ja täysin hyödytön tälle yhteiskunnalle. Minusta ei ole mitään hyötyä kenellekään. En osaa mitään ja olen huono kaikessa. Vihaan itseäni. En aio mennä töihin enää koskaan.

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan ehdit olla töissä?

Vierailija
2/93 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit vain uuden työn tai opiskelet.

Vierailija
4/93 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan paljoo lohduta, mutta täällä olet kaltaistesi joukossa. Tervetuloa kerhoon.

Vierailija
5/93 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut työtön. Jotkut hommat ovat loppuneet, joistain olen lähtenyt itse. Aina ihminen tekemistä keksii. Asennekysymys.

Vierailija
6/93 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa nykymaailmaan jossa vakituiset työpaikat katoavat vauhdilla. Kannattaa sen takia tähdätäkin siihen omaan unelma-alaan eli työhön jota aidosti myös tykkää tehdä muunkin kuin vain sen rahan takia. Seuraa intohimojasi ja käytä nämä uudet vapaat 8 tuntia päivässä hyödyksi!

Vierailija
7/93 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulutko siihen ihmisryhmään, joka on aina vihannut työttömiä? Ja nyt olet sellainen itse, joten olet alkanut vihaamaan itseäsikin?

Tiesitkö, että työttömyys ei ole "parantumaton tauti", vaan välivaihe elämässä, kahden eri työpaikan välinen ajanjakso, "between jobs".

Unohda vanhat kaunat, ja etsi itsellesi uusi työpaikka.

Vierailija
8/93 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työ määritä sinua ihmisenä. Olet arvokas omana itsenäsi olit töissä tai et. Nyt vaan rauhassa miettimään mitä seuraavaksi, olisiko vaikka uuden ammatin opiskelun aika?

Kyllä se siitä jotenkin aina järjestyy.

Vierailija
9/93 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elämä lopu potkuihin, vaikka varmasti tuntuu nyt kurjalta. Anna itsellesi aikaa miettiä mitä seuraavaksi. Hoida kuitenkin heti ilmoittautuminen työttömäksi työnhakijaksi, jotta korvaukset alkavat juosta. Itsekin sain potkut kerran ja olihan se aikamoinen järkytys, mutta elämä jatkui ja löytyi uusia töitä ja opiskelinkin hieman. Kaikkea hyvää sinulle!

Vierailija
10/93 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut työtön. Jotkut hommat ovat loppuneet, joistain olen lähtenyt itse. Aina ihminen tekemistä keksii. Asennekysymys.

Minä olen ollut vuosia työttömän, mutta tekemisen puutteesta en ole kärsinyt. Se ikävä tässä vaan on, ettei siitä tekemisestä aina makseta palkkaa. Ja se taas johtuu jonkun muun kuin minun asenteestani.

Vierailija
11/93 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko potkut vai tulitko lomautetuksi? Sama ero kuin avioerolla ja leskeksi jäämisellä. Jos tulit lomautetuksi koronan takia, se ei yksinkertaisesti ole sinun syysi. Yksittäinen ihminen ei pandemiaa hallitse. 

Vierailija
12/93 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

You´re

Human Being

not

Human doing

Sincc

Nauti elämästä !

Vierailija
13/93 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Työuraa takana 30 vuotta, ikää 55+ vuotta, työttömänä 5 vuotta ja tästedes niin pitkään kuin henki pihisee. Rakastin työtäni ja olin siinä hyvä, mutta ilmeisesti muut rakastavat enemmän ja ovat parempia. En innostu kauheasti kuolemisesta, mutta en totisesti halua elääkään tässä köyhyydessä enää.

Vierailija
14/93 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, aloitit tälle oman ketjun! Kato nyt, sait tänäänkin jotain aikaan.

Vierailija
15/93 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala ryyppäämään!

Vierailija
16/93 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuisipa minullakin. Samassa työpaikassa 17v ja täysin kyllästynyt. Ei viittisi ite irtisanoutua koska tuskin löydän uutta paikkaa.

Vierailija
17/93 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömänä olohan on ihanaa. On aikaa tehdä vaikka mitä, ainoa huono puoli on, että rahaa ei ole paljon käytössä mutta siihenkin tottuu. Sanontahan kuuluu, että köyhän ainut huvitus on vilkas mielikuvitus!

Vierailija
18/93 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saitko potkut vai tulitko lomautetuksi? Sama ero kuin avioerolla ja leskeksi jäämisellä. Jos tulit lomautetuksi koronan takia, se ei yksinkertaisesti ole sinun syysi. Yksittäinen ihminen ei pandemiaa hallitse. 

Annoin alapeukun, koska kuulostat ihmiseltä, jonka mielestä lomautus vain koronan takia on hyväksyttävä syy olla työtön ja muut työttömät ovat r0skaa.

Vierailija
19/93 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulutko siihen ihmisryhmään, joka on aina vihannut työttömiä? Ja nyt olet sellainen itse, joten olet alkanut vihaamaan itseäsikin?

Ap tosiaan antaa sellaisen kuvan itsestään, ettei ole ollut kovinkaan ymmärtäväinen työttömiä kohtaan ennen. Jos näin on, ihan oikein hänelle, että jäi työttömäksi. 

Vierailija
20/93 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olit 9v samassa työpaikassa et voi olla hurjan paska työntekijä.

Vai meinaatko että 9v jälkeen huomattiin vasta ettet osaa? 😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän