Noloimmat iskurepliikit, joilla sinut on yritetty iskeä?
Kommentit (59)
Hei lähetshä panee meiän kaa, me niin haluttava sua..
Kaksi nuorta jätkää tuumaa pilkun jälkeen, minun siivotessa baaria ja ollessa hyvinkin näkyvästi raskaana..
Tuumasin juu ei meen kotiin pohjan ja miehen viereen nukkumaan, ja elleivät "huomanneet" olen myös raskaana..
Eishe haittaa, me tykätään silhti susta ja halutaan panna..
Siinä vaiheessa ajattelin poistua takavasemmalle, poikien anelevasti huudellen älä mene tuu takas..
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 22:33"]
-Mies 29- on näköjään ollut parinkin iskuyrityksen tekijänä.
[/quote]En tiedä miten tuo tähän liittyy? Onko sinun mielestäsi kaikki puhuminen iskemistä jos se tapahtuu yöaikaan?
Pitäisköhän sinun lukea se minun viimeinen viesti uudelleen.
-Mies 29v-
Mä olisin itse varmaan tällainen creepy pervo, jos olisin mies. Voi hemmetti, mitä avauksia olenkaan yöelämässä tehnyt saadakseni juttuseuraa...
Kai tämä on noloin, kun se ainoa minkä muistan. (eli varmaan tosiaan ainoa)
Nainen vilkuili minua puolityhjässä bussissa pariin otteeseen ja tuli lopulta kysymään kynää. Ei ollut silloin käsillä. Jäi kuitenkin samalla pysäkillä pois ja ryhtyi ulkona selittämään jotain tyyliin:"Sä pidät varmaan mua ihan hulluna, enkä mä ole koskaan mitään tälläistä tehnyt, mutta lähtisitkö sä joskus kahville tai jotain." Olin juuri tulossa sairaalasta vaimoni luota, joka oli siellä tarkailussa, kun oli raskaana (esikoinen tulossa). Vähän pöllämystyneenä näytin kihla- ja vihkisormuksia nimettömässä ja sanoin olevani nk. "varattu". No, nainen toivotti onnea parisuhteeseen ja lähti. Vasta sitten tajusin, että kynällä haki varmaan sitä, että olisi voinut antaa numeron siellä bussissa. Olisi varmaan ollut periaatteessa näpsäkämpi, mutta lopputulos olisi ollut kuitenkin vesiperä.
Laivalla: "Onneks jätin muijan kotiin ku täällä on paljon parempia."
Joo, sen äijän imartelu ei oikein tehonnu.
Niin ja kerran tiskillä eräs mies tuli iskemään toteamalla et nyt ois neidille niin isoa mulkkua tarjolla, että oksat pois..
Pervoon läppää tottuneena ja huumorintajuisen asenteen omaavana naurahtaa vastasin: Tää neiti jättää välistä ja oma mies riittää mulle..
Mies tottakai tähän tuumaa: Ei varmana oo ukollas yhtä iso kun mulla, että nyt lähet vaan matkaan.
Minä: Vähän epäilen, kyllä minä omaan kottiin meen yöksi ja mullahan on töitäkin nytten.
Mies: Etkö usko et mulla on iso!
..Ja vetää sitten housut alas, ja ottaa kalun esille..
Minä: Laitahan se pippuri nyt piiloon ja nyt onkin sulla lähdön aika.
T: 39
Niin ja kerran tiskillä eräs mies tuli iskemään toteamalla et nyt ois neidille niin isoa mulkkua tarjolla, että oksat pois..
Pervoon läppää tottuneena ja huumorintajuisen asenteen omaavana naurahtaa vastasin: Tää neiti jättää välistä ja oma mies riittää mulle..
Mies tottakai tähän tuumaa: Ei varmana oo ukollas yhtä iso kun mulla, että nyt lähet vaan matkaan.
Minä: Vähän epäilen, kyllä minä omaan kottiin meen yöksi ja mullahan on töitäkin nytten.
Mies: Etkö usko et mulla on iso!
..Ja vetää sitten housut alas, ja ottaa kalun esille..
Minä: Laitahan se pippuri nyt piiloon ja nyt onkin sulla lähdön aika.
T: 39
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 00:57"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 00:55"]
"Taivaassa mahtaa olla ikävää kun kaunein enkeli on täällä."
Sössöttämällä helvetinmoisessa kännissä.
Ei kiinnostanut ei.
[/quote]Aika kaunis repliikki. Onkohan yksikään mies kuullut jotain noin kaunista naisen suusta?
-Mies 29v-
[/quote]
Tajuatko, että tuollaiset imelyydet hoetaan joka ainoalle vastaantulevalle naisenpuolikkaalle, jonka pöksyihin halutaan? Ne ei ole kehuja eikä kohteliaisuuksia, ne on maksimissaan "näytät niin siedettävältä että haluan pökkiä sua".
Spurgu laittoi käden hartioiden ympäri ja hönkäisi:"Lähe mulle patjaks..."
Yksi sankari ravintolassa:"Lähe meille."
Minä:"Heh, ei kiitos, ei toi poikaystäväkään tuolla varmaan hyvää tykkäis jos tästä yhtäkkiä katoaisin :D"
Sankari:"Haluuksä etä mä vedän sitä turpaan?"
Kiitti ei.
"Näytät ihan mun ekalta vaimolta"
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 00:16"]"Näytät ihan mun ekalta vaimolta"
[/quote]
Kumminkohan hän tarkoitti? Että muistutat hänen ensimmäistä vaimoaan vai että sinusta tulisi ensimmäinen vaimo?
"Sulla on pienet tissit mut ootsä silti ihan pantavan näkönen."
Joo, en oikeen lämmennyt....
Kerron oman nolon iskurepliikkini, jonka möläytin about kolmen promillen humalassa Halloweenina baarissa nunnaksi pukeutuneena;
"Ootko koskaan nussinu nunnan kanssa? Et varmasti, mutta tänään sulla olis siihen tilaisuus syntiseksi hairahtaneen nunnan kanssa ;)"
..se toimi!
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 00:11"]
Ei kiinnostanut ei.
[/quote]Aika kaunis repliikki. Onkohan yksikään mies kuullut jotain noin kaunista naisen suusta?
-Mies 29v-
[/quote]
Tajuatko, että tuollaiset imelyydet hoetaan joka ainoalle vastaantulevalle naisenpuolikkaalle, jonka pöksyihin halutaan? Ne ei ole kehuja eikä kohteliaisuuksia, ne on maksimissaan "näytät niin siedettävältä että haluan pökkiä sua".
[/quote]Joku ehkä tekee niin. Joku ei. Mistä tuollainen varmuus kumpuaa?
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 01:12"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 00:11"]
Ei kiinnostanut ei.
-Mies 29v-
[/quote]
[/quote]Joku ehkä tekee niin. Joku ei. Mistä tuollainen varmuus kumpuaa?
-Mies 29v-
[/quote]
Luotettavammasta lähteestä kuin sinun varmuutesi, eli oikeasta elämästä ja ihmiskokemuksista.
Minulle tuli kerran joku juuri kahdeksantoista vuotta täyttänyt sössöttämään " nuori poika vanha akka käy yhteen, mennään" joo-o, ei menty. Ikäähän tällä vanhalla akalla oli silloin 22 vuotta.
"Je t'aime...je t'aime...!"...Kyseessä tyyppi, jonka tunsin vain naamalta, kun opiskeli samassa oppilaitoksessa kuin minä (tämä tapahtui ulkomailla). Osuimme samaan bussiin ja hetkisen niitä näitä sanailtuamme alkoi hokea tuota. Täysin epäuskottava rakkaudentunnustus täysin väärältä tyypiltä, ja minulle tuli kiire pois siitä bussista kun en tiennyt pitääkö tyyppi minua pilkkanaan vain onko jotenkin hullu.
Tämä keskustelu käytiin tanssilattialla viimeisten hitaiden aikaan:
Mies: Oletpas sinä pitkä!
Minä: Eii, itse olet vain niin lyhyt...
Mies: Noh, tiedäthän mitä ne sanoo lyhyistä miehistä (känninen virnistys ja hetken kiusallinen hiljaisuus). Ja vaakatasossahan ne pituuserotkin tasoittuu....
(tässä vaiheessa katselin ympärilleni apua anelevasti ja mietin miten lipeäisin kohteliaasti paikalta)
Mies (kuiskaa "seksikkäästi"): Älä kato alas, mulla stondaa!!
Tönäisin tyypin irti minusta ja JUOKSIN narikoille! Nimesimme ystäväni kanssa tämän sankarin stondistyypiksi.