Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan pienten lasten äitienpäivälahja päivähoidossa..Olisko mieleinen tämä?

Vierailija
06.05.2014 |

Tehdään taikataikinasta muksujen kanssa litteät läpyskät (n. 2,5cm x 2,5cm), joiden yläreunaan teen reiät.

Lapset saavat vesivärittää läpyskät ja sen jälkeen painaa läpyskän keskelle sormivärillä yhden ainokaisen sormenjälkensä.

Reiästä nauha ja siinä äidille riipus lapsen sormenjäljellä varustettuna.

Minusta tämä ajatus on ihana ja kiehtova, vaan kun hoitolapseni ovat niin pieniä, että tämä lahja on enemmän minun kuin heidän tekemänsä ja siksi mietityttää. (Minä siis teen taikinan, lapset tolskaavat siinä mitä kukakin, minä paistan, lapset kädestä pitäen maalaavat ja minä painan lapsen sormenjäljen)

Kerro mielipiteesi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana idea :), ehtii ne lapset väkerrellä kortteja isompana

Vierailija
2/10 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea. Siinä on kuitenkin lapsen sormenjälki, joka on uniikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi minulle ainakin kelvannut. Olin aikoinaan iloinen kaikesta, mitä lapseni tekivät perhepäivähoitajan tai päiväkodin hoitajien kanssa. Minusta muu asenne olisikin nipoa. Nyt lapseni ovat jo niin isoja, ettei tällaisia lahjoja ole enää odotettavissa.

Vierailija
4/10 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/10 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 22:57"]

Tehdään taikataikinasta muksujen kanssa litteät läpyskät (n. 2,5cm x 2,5cm), joiden yläreunaan teen reiät.

Lapset saavat vesivärittää läpyskät ja sen jälkeen painaa läpyskän keskelle sormivärillä yhden ainokaisen sormenjälkensä.

Minusta tämä ajatus on ihana ja kiehtova, vaan kun hoitolapseni ovat niin pieniä, että tämä lahja on enemmän minun kuin heidän tekemänsä ja siksi mietityttää. (Minä siis teen taikinan, lapset tolskaavat siinä mitä kukakin, minä paistan, lapset kädestä pitäen maalaavat ja minä painan lapsen sormenjäljen)

Kerro mielipiteesi.

[/quote]

Kiva lahja mutta en oikein ymmärrä miksi päiväkodin hoitajalle annetaan äitienpäivä lahja.Eiväthän he ole lasten äitejä(!!?)

Vierailija
6/10 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 13:06"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 22:57"]

Kerro mielipiteesi.

[/quote]

Kiva lahja mutta en oikein ymmärrä miksi päiväkodin hoitajalle annetaan äitienpäivä lahja.Eiväthän he ole lasten äitejä(!!?)

[/quote]

Kysyjä oli hoitaja, jonka kanssa lapset tekee lahjan äidilleen...

Vierailija
7/10 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva idea, mutta totta puhuen itse arvostaisin enemmän ihan vaikka huolella askarreltua korttia. En oikein välitä ylimääräisestä tavarasta, joten kaikki mahdolliset lahjat aiheuttavat yleensä harmaita hiuksia. Lapsen tekemät tietenkin säästän ja ovat käytössä, mutta ilmankin pärjäisin ja kortti on helppo säästää vaikka valokuvakansion välissä. Olen sitten varmaan ihan kamala äiti...

Vierailija
8/10 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana idea! Olen itse vuosia sitten saanut lapsen tekemän kaulakorun ja se oli tosi suloinen, käytinkin sitä:)

Vierailija
9/10 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vieläkin jääkaapin ovessa sellanen valkoinen ohut kivineliö, jonka taakse oli liimattu magneetti ja valkoiseen osaan päälle jollain maalilla/lakalla poikamme sormenjälki. Se ilahdutti oikeasti. Tekivät päiväkodissa.

Vierailija
10/10 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ihan sama mitä lapseni päiväkodissa askartelee, meinaan silti joka kerta liikuttua kyyneliin asti kun näen hänen tekemänsä kortit, epämääräiset savimöykyt, kukat jne.