Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karkkibuffet häissä?

Vierailija
06.05.2014 |

Selailin muutamaa hääblogia ja näistä jokaisessa mainittiin karkkibuffet. Samoin ilmeisen moni kommentoija aikoi ehdottomasti pistää pystyyn karkkibuffetin häissään. Onko tää joku uusi juttu ja onko nykyään tosi yleistä? Osaako joku useammissa häissä viime aikoina käynyt sanoa? 

Ja vaikka et tietäisikään tästä mitään ennen tätä aloitusta- mitä mieltä olet karkkibuffasta?

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin tehä kotiin karkkibuffetin : )
Vähänkö ois kähee tossa nurkassa!

Vierailija
62/75 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hirveä karkki-ihminen, vaan enemmänkin kakuille perso, mutta omiin 2017 tammikuussa juhlittaviin häihini olen suunnitellut kaakaobaaria, jossa kaakaoon saisi laittaa erilaisia suklaita tai vaahtokarkkeja oman maun mukaan :) Itse karkkibuffakin kiehtoo, mutta sitten on kyllä jo liikaa, jos sekin laitettais :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 21:42"]

Kaikissa häissä missä oonollut ja on ollut karkkibuffa, se on korvannut enemmänkin sitä iltapalaa kuin jälkiruokaa. Jälkkäribuffet löytyy kahvin kanssa kaikista aiemmin, siis hääkakut, keksit, mitä kaikkea siellä nyt onkaan. Karkkibuffa aukeaa sitten myöhemmin.

Meillä on suunnitelmana enemmänkin snackbuffet, siis samaantyyliin, karkkeja myöskin paljon mutta sitten esim popparia, pähkinöitä yms suolasta myös. Parempi iltapalanaposteluun.

[/quote]

Siis ihan oikeasti? Iltapalaksi karkkia ja poppareita? :O

Vierailija
64/75 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 22:56"]meillä oli vuonna 2010 ja oli tosi tykätty. Osa karkeista oli itse tehtyjä ja loput häiden teemaväreihin sopivan värisiä, HYVIÄ irtokarkkeja. :)
[/quote] minusta on naurettavaa, että aikuisten pitää kahmia irtsareita pussiin hienoissa juhlissa kuin lastenkutsuilla. Kohta varmaan häissä on sipsejä ja dippiä ja nauravat nakit

Vierailija
65/75 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:35"]En ole hirveä karkki-ihminen, vaan enemmänkin kakuille perso, mutta omiin 2017 tammikuussa juhlittaviin häihini olen suunnitellut kaakaobaaria, jossa kaakaoon saisi laittaa erilaisia suklaita tai vaahtokarkkeja oman maun mukaan :) Itse karkkibuffakin kiehtoo, mutta sitten on kyllä jo liikaa, jos sekin laitettais :D
[/quote]
Mä nään jo mielessäni mikä sotku tosta tulee.
Muista ottaa itsellesi kaakaonruskea hääpuku niin tahrat ei näy : )

Vierailija
66/75 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:38"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 22:56"]meillä oli vuonna 2010 ja oli tosi tykätty. Osa karkeista oli itse tehtyjä ja loput häiden teemaväreihin sopivan värisiä, HYVIÄ irtokarkkeja. :) [/quote] minusta on naurettavaa, että aikuisten pitää kahmia irtsareita pussiin hienoissa juhlissa kuin lastenkutsuilla. Kohta varmaan häissä on sipsejä ja dippiä ja nauravat nakit

[/quote]

Lähes sadan häihin osallistuneen mielestä karkkibuffa ei ole turha tai tylsä juttu, koska yli 10 kiloa karkkia meni illan aikana. Myös valokuvia otettiin todella paljon, koska buffa oli näyttävän näköinen.

Vierailija
67/75 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaahhh karkkibuffetti... seuraaville lastenkutsuille hommaan karkkkibuffan

Vierailija
68/75 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montaako eri sorttia karkkeja teillä on ollut buffetissanne ja kuinka paljon olette niitä määrällisesti varanneet yhtä vierasta kohden, grammoina vai kappaleittain?

Vierailija
69/75 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun talvihäissä vuonna 2010 oli konvehteja tarjolla. Niitä oli isoissa lasipurkeissa tarjolla. Ajattelin, että jos eivät maistu, niin ovat kauniita koristeena. Muistaakseni varattiin 150-200g per vieras. Yllätyin, kun aikalailla kaikki meni. Joko kaikki mässäsi tai oli muutaman kunnon sokerihiiri vieraana. Konvehdit oli ihan perusjuttuja kääreissään, fazerin sinistä, dumlea, kaikkea mitä karkkikaupasta sai.

Vierailija
70/75 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea. Vois kerätä ison pussin lapsille karkkia kotiin tuliaisiksi

Vierailija
71/75 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän häihin tulee karkkibuffet, puhelinparkki sekä kamerapiste, jossa vieraat voivat kuvata itseään taulun kehyksissä.

Vierailija
72/75 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli lapsille pienillä karkkibuffet. :)

Vierailija
73/75 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 17:07"]

Meillä oli omissa häissämme ns. leivosbuffet. Cupcakeja, pienia vanukkaita, suklaalla kuorrutettuja hedelmiä, pienia leivoksia jne.

[/quote]

Tää kuulostaa ihanalta! Varastan idean mun häihin, sitten kun ne joskus hamassa tulevaisuudessa pääsen järjestään :D

Vierailija
74/75 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinällään aika turha rahanviejä, mutta kaunis ja hauska jos haluaa panostaa! :)

Vierailija
75/75 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin vaikkapa retiisi- tai naurisbuffa. Niin pöljä juttu. Aikuisia kai häissä käy?