NAISET! Feikkaatteko
Orgasminne? Jos teette sitä, niin miksi ja kuinka usein?
Kommentit (10)
Hevosten kanssa ei tarvitse feikata.
En todellakaan, eihän mies muuten tietäisi, miten minut saa oikeasti tyydytettyä.
Suurin osa naisista feikkaa.
Tosin en itse.
Joskus näyttelin enemmänkin kun ei siitä rynkytyksestä olisi muuten loppua tullut. Nykyään enää harvoin. Jos ei tule, niin ei tule ja sillä siisti. Olen 40 vuotias ja tunnen itseni.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 05:41"]
Suurin osa naisista feikkaa.
Tosin en itse.
[/quote]
Tässäkään ketjussa ei kukaan vaan tunnusta? En kyllä usko että nykyajan naiset olisivat niin tyhmiä.
En! Joskus exän kanssa kyllä feikkasin, mutta eihän siinä mitään järkeä ollut, mies kuvitteli että olen tyytyväinen.
Nykyisen miehen kanssa en ole siis koskaan feikannut, hänelle on kyllä tärkeää että minäkin saan, mutta silloin kun on niitä päiviä, ettei yksinkertaisesti vain saa, sanon miehelle sen suoraan ja ymmärtää olla väkisin yrittämättä(tosiaan valitettavasti on olemassa niitäkin miehiä, joiden on vain väkisin yritettävä).
Feikkaan joskus. Ei ole kyse siitä, ettei mies osaisi tyydyttää minua, mutta orgasmi vaatii itseltänikin aika paljon keskittymistä ja työtä, ja joskus en vaan ole sillä tuulella. Mies ei oikein hahmota tätä, kun pari kertaa olen yrittänyt selittää, vaan kuvittelee, että silloin en ole nauttinut koko seksistä sillä kertaa ollenkaan, mikä ei pidä paikkaansa. Olen tullut siihen tulokseen, että silloin tällöin feikkaaminen on tähän paras ratkaisu.
En koskaan, ei mitään järkeä.