Mitä sinulta on pudonnut vahingossa wc-pönttöön?
Minulta on pudonnut kännykkä ja kissanpentu. Sinne meni myös partahöylä kerran.
Kissan ja kännykän onnistuin pelastamaan. Höylä kolisi putkistoon.
Kommentit (35)
Tarrapapiljottirulla, inhoo oli noukkia ku painui pohjaan sittenkin, heitin heti roskiin.
Monta hyvää vauvansiementä, nyyh :(
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:58"]
Kännykkä. Kolmen päivän kuivattelun jälkeen se alkoi toimia.
[/quote]pesin pesukoneessa känykkää joka oli farkun taskussa noin 2 minuuttia ja ei toiminut, ulkomailla korjautti isänsä kun oli matkalla poikansa kanssa ja sen jälkeen toimi n vuoden. Ei onneksi ollut kun tavallinen kännykkä vuosia sitten.
vessanpöntöstä olen onkinut vahingossa sinne menneen siteen, paperirullan, kamman, kotona
Rannekello. Pohjola Vakuutus Oy korvasi vahingon, kiitos heille siitä.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 21:13"]
Tarrapapiljottirulla, inhoo oli noukkia ku painui pohjaan sittenkin, heitin heti roskiin.
[/quote]
Luulis tosiaan että ne kelluu? Mulla meni ämpärissä mukana siivousrätti kerran. Oli just hyvä kun sen tajus siinä vaiheessa kun se vilahti sinne pönttöön!
Muutama tamponi on lipsahtanut näpeistä kun oon ollut laittamassa "sinne". En oo sit viittinyt kaivella ylös pissan (ym) seasta. Tämmöiselle egoloogiselle ihmiselle tuli morkkis kun en missään nimessä tarkoituksella heittäisi mitään muuta pönttöön kuin sitä itteensä :)
Kuukuppi on uinut useammankin kerran, kun on tuota ponnistusvoimaa. Vessapaperirulla kans pari kertaa. Ja joskus akvaariokaloja.
Appiukon puhelimen. Se oli mulla lainassa, en kehdannut moista kusiluuria enää palauttaa omistajalleen.
Mulla on myös tippunut kissanpentu :)
Lisäksi harjoja (hius&hammas). Hiustenkuivaajan olin kerran vähällä pudottaa kakan sekaan, mutta sainpahan juuri viimehetkellä napattua johdosta kiinni.
Verensokerimittari!! Ja rikki meni, kun pelkkä se mittari siis tippui, ei pussukkaa ollut edes päällä. Ehkä siksi meni heti rikki kun viikkoa aiemmin kun keskustassa mittasin se tippui kauppakeskus forumin siihen vesilähteeseen! :D
niin noloa oli siellä forumissa kaivaa sitä mittaria vesilähteestä, vielä kun siellähän on jotain kolikoita niin tuntu että ihmiset kyyläs että poimin niitä haha. Vessasta sitä oli ällöä ottaa, oli vielä likainen julkinen wc...
siinä oli sitten mukava hoitajalle selittää miksi tarvitsen heti uuden mittarin :)...
Kerran heitin myös kasan vauvan vaatteita pönttöön kun oli tarkoitus nakata pyykkikoneeseen!
17