Isot häpyhuulet
Kysymys miehille.
Ovatko isot häpyhuulet mielestänne 'kiihottavimpia' vai päinvastoin?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 09:55"]
Mulla on tapana lätsäyttää imukuppidildoni kylppärin kaakeliseinään kiinni ja sit pakittaa perä edellä dildoon. Joskus isot häppärit alkavat rullata dildon mukana, kun pyöritän pepaa dildo sisälläni. Kun alkaa tuntua oikein hyvältä, niin tulee villiinnyttyä lliikuttamaan lantiota oikein rajustikin ja silloin voi sattua, kun häppärit menevät lynkylle.voin vain kuvitella että varmaan sattuu tuossa hommassa jos on isot häpyhuulet....
Minäkin nautin isoista häpyhuulista.. / vilivallaton 0504849202
Uskalsoko joku isohäppäri ottaa sinuun yhteyttä?
Eihän tollaisiin kysymyksiin vastata, kyl sinä sen tiedät itsekin. Nää on niitä luottamusasioita./ vilivallaton
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 09:55"]
Mulla on tapana lätsäyttää imukuppidildoni kylppärin kaakeliseinään kiinni ja sit pakittaa perä edellä dildoon. Joskus isot häppärit alkavat rullata dildon mukana, kun pyöritän pepaa dildo sisälläni. Kun alkaa tuntua oikein hyvältä, niin tulee villiinnyttyä lliikuttamaan lantiota oikein rajustikin ja silloin voi sattua, kun häppärit menevät lynkylle.voin vain kuvitella että varmaan sattuu tuossa hommassa jos on isot häpyhuulet....
Minäkin nautin isoista häpyhuulista.. / vilivallaton 0504849202
Minkähän takia joku toinenkin esittäytyy vilivallattomana, ainakin puhelinnumero ei ole minun.
Valitettavasti melko isot on, ja olen vieläpä nuori. Kunnon helttapillu..
Vierailija kirjoitti:
Nam
Vierailija kirjoitti:
Voit olla ihan varma, että sellaisista moni tykkää, vaikka palstalla yritetään väittää että vain yksi kiinnostunut kirjoittelee. Ikävää on ainoastaan se, että sellaista ei voi pitää kriteerinä tapaamisehdotuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nam
Sun helttapillua olis kiihottavaa valokuvata, taitaisit itsekin kiihottua?
Mitä isommat häplälit, sen parempi NAM NAM!
Googlatkaa roast beef pussy. Siinä teille isoja.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin valokuvata
Pillun valokuvaaminen on kiihottavaa ja siitä nauttii molemmat, usein nainen on ihan märkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin valokuvata
Pillun valokuvaaminen on kiihottavaa ja siitä nauttii molemmat, usein nainen on ihan märkä.
Melkein kaikki naiset haluavat jossain vaiheessa itsestään nakukuvan (edes muistoksi)
Nissä sä pilluja valokuvaat, kotonako?
En tiedä muista, mutta yleensä kuvaan kaikessa rauhassa hotellihuoneessa parin tunnin ajan. Joskus joku on halunnut että kuvaan hänen kotona. Toisista en tiedä, kieltämättä mukava harrastus ja naiset tykkää tollaisesta kiusaamisesta, luonnollisesti kaikki perustuu luottamukseen ja kuvat jää naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Helttapillu on kaunis. Tulet vasta vanhempana huomaamaan, että saat sille paljon arvostusta.
Haluaisitko että valokuvaan sun helttapillua? Kaikki kuvat jäisi sinulle..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helttapillu on kaunis. Tulet vasta vanhempana huomaamaan, että saat sille paljon arvostusta.
Heh, nyt vasta huomasin, että sun pillusi valokuvaus on ollut hyvin kiinnostava asia. Eikös se ole jo selvä merkki kiinnostuksesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, nyt vasta huomasin, että sun pillusi valokuvaus on ollut hyvin kiinnostava asia. Eikös se ole jo selvä merkki kiinnostuksesta?
Valokuvaus ihan omissa oloissa on oikeasti kiihottavaa sekä kuvaajalle että kuvattavalle. Moni nainen haluaisi itsestään sellaisen valokuvan, mutta ei kehtaa sanoa sitä.
En mä ihan vieraalle miehelle näytä persettäni.
Mikset ensin tutustu kuvaajaan ja vasta sitten kuvaus?
Nimen omaan nätti pillu on sellainen, jossa on isot ulkoiset häpyhuulet ja sisäisiä ei näy lainkaan.
Kuulostaa oikein kiihottavalta, oisko kuvaa?
t. pervo-kake