Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isot häpyhuulet

Vierailija
06.05.2014 |

Kysymys miehille.

Ovatko isot häpyhuulet mielestänne 'kiihottavimpia' vai päinvastoin? 

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hullu juttu että noita silvotaan (jos siis leikellään käytännön syistä, koska vaivaa fyysisesti niin ymmärrän)

Noi typistetyt näyttää läpeensä ylileikatuilta. Voi taivas nykymaailmaa. 

m37

Vierailija
42/82 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle ei ole luoja suonut niitä oikeasti ollenkaan, siis sisemmät ovat vain 2-3mm pitkät ja millin leveät pikkuiset tyngät. Onneksi oma mies tykkää, se on sanonut ettei tykkää helttapilluista. No mulle kelpais pikkuiset heltatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheesta heltta. Meillä vaimo kiihottuu ihan sairaasti häpyhuulten venyttelystä. Vuosien venyttelyn tuloksena hänellä on juuri ihanat häppärit, ja molemmat tykkää

Vierailija
44/82 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

55: Miten te olette venyttäneet häppäreitä. Sormin vai suulla / molemmilla tavoilla?

Vierailija
45/82 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 07:58"]

Kyllä isot ainakin minua kiihottaa, niitä on kiva imeskellä , tässä vähän kuvia vertailun vuoksi  :)

http://labiareductiontoronto.com/procedure_photo.php

[/quote] Järjestään oikeanpuoleiset ovat paljon kauniimmat! Oli nuorena miehenä tyttöystävänä kunnon lorttopillu. Riekaleita oli vaikka muille jakaa. Kokemattomalle klitoriksen esiin selaaminenkin oli vaikeata. Nussiminen sai toisinaan aikaan häpyhuulen luiskahtamisen emättimen sisäpuolelle. Hankalaa kaikenkaikkiaan. 

En kyllästy koskaan nykyisen vaimoni pillun nuolemiseen ja ihailuun. On kaunis siro viivapillu joka toimii joka asennossa.

Vierailija
46/82 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://areena.yle.fi/tv/1907771

Vielä vuorokausi aikaa katsoa dokumentti sisempien häppäreiden venyttämisestä.

Pääväittämä: häpyhuulien venyttäminen lisää naisen erogeenista aluetta.

Vierailija
47/82 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on häpyhuuli? ilmeisesti hymyä tarkoitetaan ja se kyllä vetoaa minuun suuresti :)

Vierailija
48/82 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tuli mieleen tuo Uganda ja häpyhuulten venyttämistraditio. Toisaalla venkslataan lapsesta saakka naisellisen näköisiksi, toisaalla hävetään silmät päästä ja haaveillaan leikkauksesta.

Vierailija
49/82 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä nyt ei ole yhtä huomiota herättäviä kipsin värisenä, mutta tosiaan ei kahta samanlaista:

http://www.greatwallofvagina.co.uk/home

Vierailija
50/82 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamie McCartney:n kipsimallit (Great Wall of Vagina) ovat tosiaan tervetullutta käyttötaidetta joka kotiin. Tarkoitan siis että niiden esile tuoma kuva todellisuudesta on mukava palautus realisimiin. Älkää ymmärtkö väärin, mutta pidän tosiaankin vääristyneenä häpyhuulten pienentämistä.

Vierailija
51/82 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:51"]

Kysymys miehille.

Ovatko isot häpyhuulet mielestänne 'kiihottavimpia' vai päinvastoin? 

[/quote]

IHAn päinvastoin olevat on kivat

Löytäspä jostakin sellaiset isot, niin en kertois kyllä kellekään.

Vierailija
52/82 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuota taideprojektia oltaisi kukaan julkaissut lainkaan jos sen premissi olisi ollut vähäinen viivapimppi. 

Mielestäni se arvottaa ulkonevien häpyhuulien moninaista kirjoa.

Vierailija
53/82 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on monenlaisia. Minulle viivapimppi on siisti ja kaunis herkku. Klitta on hyvin tarjolla ja naisen kiihottuneisuus todella näkyy, kun verentungoksesta sisäosat turpoaa ja vienosti punastuu! NAM!

Olen sen ikäluokan miehiä, että 60-luvulla ei vielä ollut vitun levittelykuvia saatavilla. Oman kylän naiset -äidit ja tyttäret joita tuli pantua urakalla- olivat varmaan enemmän tai vähemmän sukua keskenään. Pimpit oli järjestään viivapilluja.

Niinpä isonkirkon tansseista isketty ensimmäinen lorttovittu oli todellinen kulttuurishokki! Meinasi seisokkikin unohtua sitä siinä ihmetellessä. Kokemattomana miehenä luulin, että se lortto oli nussimalla sellaiseksi pilattu.

Pikagalluppi savottakämpällä paljasti, että makuja on monenlaisia. Viivaa, lorttoa ja siltä väliltä himoitaan.

Satoja naisia läpikäyneenä voin sanoa, että päältä päin ei naisesta näe mikä herkku haarukassa odottaa. 

Mies on visuaalinen olento ja ainakin minulle merkkaa minkälaista pimppiä vakituisesti suutelen. Ja tuskin lie sattumaa, että jokainen vakipartneri on ollut viivapimpillä varustettu.

Vierailija
54/82 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläoleva mielikuvitukseton hengentuote on huono provo. 

Vierailija
55/82 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 48:n kanssa vähän samoilla linjoilla. Tosin yksikään tarjolla oleva pimppi ei ole jäänyt hässimättä oli höpöhuulet minkäkokoiset tahansa.

Vierailija
56/82 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihzn

1zt :)

Vierailija
57/82 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään isoista häppäreistä :) t herra 47

Vierailija
58/82 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 09:55"]

Mulla on tapana lätsäyttää imukuppidildoni kylppärin kaakeliseinään kiinni ja sit pakittaa perä edellä dildoon. Joskus isot häppärit alkavat rullata dildon mukana, kun pyöritän pepaa dildo sisälläni. Kun alkaa tuntua oikein hyvältä, niin tulee villiinnyttyä lliikuttamaan lantiota oikein rajustikin ja silloin voi sattua, kun häppärit menevät lynkylle.

voin vain kuvitella että varmaan sattuu tuossa hommassa jos on isot häpyhuulet....

Minäkin nautin isoista häpyhuulista.. / vilivallaton 0504849202

Vierailija
59/82 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 09:55"]

Mulla on tapana lätsäyttää imukuppidildoni kylppärin kaakeliseinään kiinni ja sit pakittaa perä edellä dildoon. Joskus isot häppärit alkavat rullata dildon mukana, kun pyöritän pepaa dildo sisälläni. Kun alkaa tuntua oikein hyvältä, niin tulee villiinnyttyä lliikuttamaan lantiota oikein rajustikin ja silloin voi sattua, kun häppärit menevät lynkylle.

voin vain kuvitella että varmaan sattuu tuossa hommassa jos on isot häpyhuulet....

Minäkin nautin isoista häpyhuulista.. / vilivallaton 0504849202

Uskalsoko joku isohäppäri ottaa sinuun yhteyttä?

Vierailija
60/82 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun venytän sisemmistä häpyhuulusta katsoen uloimpia häpyhuulia ja päästän irti, niin kuuluu aika kova läts. Mä oon päätellyt siitä, et mulla on varmaan isot häppärit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän