Isot häpyhuulet
Kysymys miehille.
Ovatko isot häpyhuulet mielestänne 'kiihottavimpia' vai päinvastoin?
Kommentit (82)
Kyllä isot ainakin minua kiihottaa, niitä on kiva imeskellä , tässä vähän kuvia vertailun vuoksi :)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 07:58"]
Kyllä isot ainakin minua kiihottaa, niitä on kiva imeskellä , tässä vähän kuvia vertailun vuoksi :)
http://labiareductiontoronto.com/procedure_photo.php
[/quote]OHO !!!!! onpa niitä monen näköisiä...
Minkä takia joku haluaa pienentää häpyhuulia..kuten kuvista näkyy ?
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 09:40"]
[/quote]koska jos ne ovat liian isot ne hiertävät esim istuessa ja pyöräillessä
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 13:45"]
[/quote] Voih, ymmärrän sinua. Entä kävellessä, saatko "hyviä yuntemuksia" liikkuessa? / vilivallaton
Sorry kirjoitusvirhe, piti kirjoittaa "hyviä tuntemuksia" (tarkoitan nautinnollisia tuntemuksia).. /vallaton
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 15:13"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 13:45"]
[/quote] Voih, ymmärrän sinua. Entä kävellessä, saatko "hyviä yuntemuksia" liikkuessa? / vilivallaton
[/quote]no eipä ne liian isot ole hyvät missään tilanteessa...ei kyllä tule mitään vibojakaan kävellessä kun sattuu...
No eipä noi leikatutkaan oo esteettisesti paljoa parempia.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 18:10"]
No eipä noi leikatutkaan oo esteettisesti paljoa parempia.
[/quote]mutta kyllä paljon mukavammat "arkikäytössä"...seksissä asia on toisin...
Kysäisin sinulta "tuntemuksia", kun mulla ei ole häpyhuulia, pelkästään tällainen "pippeli" ;) t.vilivallaton
no minulla ei ole hankaluuksia ollut niiden kanssa koska käsittääkseni ne ovat normaalin kokoiset, eivätkä aiheuta kipua tietyissä tilanteissa, esim. pyöräillessä
Mulla on tapana lätsäyttää imukuppidildoni kylppärin kaakeliseinään kiinni ja sit pakittaa perä edellä dildoon. Joskus isot häppärit alkavat rullata dildon mukana, kun pyöritän pepaa dildo sisälläni. Kun alkaa tuntua oikein hyvältä, niin tulee villiinnyttyä lliikuttamaan lantiota oikein rajustikin ja silloin voi sattua, kun häppärit menevät lynkylle.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 09:55"]
Mulla on tapana lätsäyttää imukuppidildoni kylppärin kaakeliseinään kiinni ja sit pakittaa perä edellä dildoon. Joskus isot häppärit alkavat rullata dildon mukana, kun pyöritän pepaa dildo sisälläni. Kun alkaa tuntua oikein hyvältä, niin tulee villiinnyttyä lliikuttamaan lantiota oikein rajustikin ja silloin voi sattua, kun häppärit menevät lynkylle.
[/quote]voin vain kuvitella että varmaan sattuu tuossa hommassa jos on isot häpyhuulet....
Olenko ainoa jonka mielestä isot sisemmät häppärit näyttää rumilta? :O todennäköisesti, mutta en ymmärrä mitä kaunista tollasissa lärpäkkeissä on...
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 11:21"]
Olenko ainoa jonka mielestä isot sisemmät häppärit näyttää rumilta? :O todennäköisesti, mutta en ymmärrä mitä kaunista tollasissa lärpäkkeissä on...
[/quote]et varmaan ainoa...jokin raja niissäkin pitää olla, viitaten tuohon linkkiin jossa oli kuvia tosi isoistakin
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 07:58"]
http://labiareductiontoronto.com/procedure_photo.php
[/quote]
Just. Mun mielestä oikeassa yläkulmassa on häppärit mun makuun. Slurps.
Isot on mun makuun. Viivapillu on taas ihan masentavan näköinen. Mitä siinä edes imeskelee kun ei ole mitään imeskeltävää???
Ne sisemmät, eli pienet häpyhuulet on kiihottavammat kuin ne ulommaiset eli isot häpyhuulet. Mutta kaikkein kiihottavinta on, jos ne pienet häpyhuulet on niin isot, että ne tulee reilusti näkyviin sieltä isojen häpyhuulien välistä. Sellaisia on kiva imeskellä. Oma kultani halusi mennä Viroon leikkauttamaan niitä isoja pieniä häpyhuulia pienemmäksi, mutta tokenihan tuo, kun uhkasin lähteä saman tien.