Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten äitinne olisi suhtautunut, jos joku puhuisi teistä perättömiä julkisesti netissä?

Vierailija
15.12.2020 |

Minun äitiäni ei kiinnostanut tukea omaa lastaan, olisi sanonut vain, ettei pidä välittää. Aika törkeää. Eli hänestäkö saa puhua perätöntä p*skaa netissä, eikä haittaa?
Ihmeellistä kyllä, jos minä puhuisin perätöntä p*skaa netissä jostakusta hän saisi hillittömän raivarin.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä merkitystä sillä on, jos puhuu perättömiä? Ei me sinua tunneta. Jos tunnistan sinut, niin tiedän vain siitä, että joku on minulle saman jo kertonut.

Eräs henkilö oli valittanut miehestään kavereilleen. Yksi kaveri laittoi kaikki yksityiskohdat nettin. Ainoat, jotka miehen tunnisti oli ne samat kaverit, joille oli jo kaikki kerrottu.

Lisäksi merkitystä lienee silläkin, ettei oma äitini ole minua koskaan tällaisissa kohdissa tukenut. Aivan kuin muilla ois jokin oikeus toimia väärin minua kohtaan. Äitini ei siis ole osoittanut minkäänlaista tukea eikä myötätuntoa, senkin takia asia pitää selvittää sitten väärintoimineen kanssa. Ja kertoa hänelle, että pahoitin mieleni hänen väärästä toiminnastaan. Väärin oli siis se, että hän vetosi sellaisiin minun ns. alhaisiin tunteisiin muka minulla olleen, joita en laisinkaan tuntenut. Tällä lailla minua voitiin (toki nimettömänä) paheksua ja vaikkapa yökötellä tai hyihytellä. Ja hän nautti saamaansa käänteistä ja inhottavaa sympatiaa.

Oletko noin katkera vain omalle äidillesi vai myös muille äideille? Toivottavasti et ole hakeutunut työhön jossa pääset käsittelemään pakkomiellettäsi.

Vierailija
42/57 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käy tässä maailmassa ehkä eniten sääliksi äitihullun äitiä. Ei se aina heti päälle päin näy, että lapsella on paha vamma. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä merkitystä sillä on, jos puhuu perättömiä? Ei me sinua tunneta. Jos tunnistan sinut, niin tiedän vain siitä, että joku on minulle saman jo kertonut.

Eräs henkilö oli valittanut miehestään kavereilleen. Yksi kaveri laittoi kaikki yksityiskohdat nettin. Ainoat, jotka miehen tunnisti oli ne samat kaverit, joille oli jo kaikki kerrottu.

Lisäksi merkitystä lienee silläkin, ettei oma äitini ole minua koskaan tällaisissa kohdissa tukenut. Aivan kuin muilla ois jokin oikeus toimia väärin minua kohtaan. Äitini ei siis ole osoittanut minkäänlaista tukea eikä myötätuntoa, senkin takia asia pitää selvittää sitten väärintoimineen kanssa. Ja kertoa hänelle, että pahoitin mieleni hänen väärästä toiminnastaan. Väärin oli siis se, että hän vetosi sellaisiin minun ns. alhaisiin tunteisiin muka minulla olleen, joita en laisinkaan tuntenut. Tällä lailla minua voitiin (toki nimettömänä) paheksua ja vaikkapa yökötellä tai hyihytellä. Ja hän nautti saamaansa käänteistä ja inhottavaa sympatiaa.

Oletko noin katkera vain omalle äidillesi vai myös muille äideille? Toivottavasti et ole hakeutunut työhön jossa pääset käsittelemään pakkomiellettäsi.

Katkeruus liittyy minun äitiini.

Vierailija
44/57 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sillä, henkilö valehtelee. Käyttää minua oman itsensä nostamiseen ja myös asioittensa ajamiseen. Se on väärin. Mä oikaisen vääryydet. Koska hänellä ei ole mitään syytä toimia noin huonosti.

Jos ne ovat perättömiä tietoja, niin eihän niistä kukaan sinua tunnista.

Jos ei olisikaan tunnistanut, silloin asialla ei olisikaan väliä. Mutta asia meni ilman minun osallisuuttani tai myötävaikutusta niin, että minut tunnistettiin.

Mutta sittenhän äitisi on puhunut samoja asioita muutenkin. Etkö ole siitä yhtä vihainen?

Vierailija
45/57 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun käy tässä maailmassa ehkä eniten sääliksi äitihullun äitiä. Ei se aina heti päälle päin näy, että lapsella on paha vamma. 

Miten niin? Mikä paha vamma minulla muka on? Sinussa se paha vamma on, siksi sinusta ei tullutkaan mtn muuta kuin mammapalstan kiusaaja.

Vierailija
46/57 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sillä, henkilö valehtelee. Käyttää minua oman itsensä nostamiseen ja myös asioittensa ajamiseen. Se on väärin. Mä oikaisen vääryydet. Koska hänellä ei ole mitään syytä toimia noin huonosti.

Jos ei olisikaan tunnistanut, silloin asialla ei olisikaan väliä. Mutta asia meni ilman minun osallisuuttani tai myötävaikutusta niin, että minut tunnistettiin.

Mutta sittenhän äitisi on puhunut samoja asioita muutenkin. Etkö ole siitä yhtä vihainen?

Nyt en ymmärrä.

Vierailija
47/57 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se sille virheen somen suhteen tehneelle asiakkaallekaan ole kivaa, ettei minun äitini ole osoittanut riittävää välittämistä minusta. Nyt asia pitää käsitellä hänen kanssaan sen sijaan, että äitini olisi ottanut kopin ja osottanut ettei asialla ole väliä.

Vierailija
48/57 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
49/57 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mitä tapahtui?

Vierailija
50/57 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro mitä tapahtui?

En voi.

Vierailija
51/57 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ymmärrä.

Siis jos hän kirjoittaa netissä ”tyttäreni on xxx”, niin eihän kukaan tiedä, kenestä on kysymys. Jos tunnistaa, niinnhän on joko henkilöinyt sinut netissä tai äitisi on kulkenut pitkin kyliä puhumassa ”tyttäreni on x” - jolloin kaikki tarinan kuulijat tunnistavat sinut netissä.

Vierailija
52/57 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittelen ainoastaan itseeni liittyviä tunteita keissiin liittyen.

Vierailija
53/57 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ymmärrä.

Siis jos hän kirjoittaa netissä ”tyttäreni on xxx”, niin eihän kukaan tiedä, kenestä on kysymys. Jos tunnistaa, niinnhän on joko henkilöinyt sinut netissä tai äitisi on kulkenut pitkin kyliä puhumassa ”tyttäreni on x” - jolloin kaikki tarinan kuulijat tunnistavat sinut netissä.

Häh? Ei kirjoittaja tässä tapauksessa ole äiti. Etkö osaa lukea? ”.... jos joku puhuisi teistä perättömiä julkisesti...”

Joku, ei ÄITI.

Vierailija
54/57 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro mitä tapahtui?

Kertoi jo edellisissä ketjuissa. Asiakas jätti huonon asiakaspalautteen. Äitihullu jauhoi toimeentulotuesta ja uhkaili bandidoksella, ysimillisellä ja niin edelleen.

Vierailija
55/57 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittelen ainoastaan itseeni liittyviä tunteita keissiin liittyen.

Sen kun osaisit. Sun sepustus on vain äitisi oletettujen tunteiden käsittelyä. Nyt sama asiakkaan tunteista. Ajatteli, nautti...

Vierailija
56/57 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ymmärrä.

Häh? Ei kirjoittaja tässä tapauksessa ole äiti. Etkö osaa lukea? ”.... jos joku puhuisi teistä perättömiä julkisesti...”

Joku, ei ÄITI.

Heh, sori.

Vierailija
57/57 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos uhkailtu asiakas tai työkaverit eksyivät palstalle he tietävät kuka on äitihullu.

Tai puoluetoimiston työntekijä joka sen äitihullun valituskirjelmän joutui lukemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi