Miten äitinne olisi suhtautunut, jos joku puhuisi teistä perättömiä julkisesti netissä?
Minun äitiäni ei kiinnostanut tukea omaa lastaan, olisi sanonut vain, ettei pidä välittää. Aika törkeää. Eli hänestäkö saa puhua perätöntä p*skaa netissä, eikä haittaa?
Ihmeellistä kyllä, jos minä puhuisin perätöntä p*skaa netissä jostakusta hän saisi hillittömän raivarin.
Kommentit (57)
Ei minunkaa äiti käytä nettiä.
Hoida itse omat asiasi. Miksi sotket äitisi niihin?
Vierailija kirjoitti:
Ei minunkaa äiti käytä nettiä.
Hoida itse omat asiasi. Miksi sotket äitisi niihin?
Lapset tarvitsevat äitiensä kohtaamisia saadakseen tukea jne. Tämä kysymys liittyy siihen aikaan, kun olitte niin pieniä, että äiti oli siinä. Ei välttämättä aikuisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun äiti käytä nettiä.
Ei varmaan tarvitsekaan, jotta sinusta voitaisiin puhua siellä perättömiä.
Mutta ei se voi suhtautua mitenkään asiaan, josta ei tiedä.
No tietenkin sinun kertomanasi.
Miksi kertoisin? Asia unohtuu nopeammin, kun siitä ei puhu.
Asia unohtuu? Ei minulta ainakaan unohdu, minulle on väliä sillä, miten muut kohtelevat minua. Ja miten he käyttäytyvät. En siedä sikailijoita.
Mä mieluummin unohdan ja jatkan elämääni kuin jään vatvomaan milloin mitäkin.
Outoa. Et siis välitä itsestäsi, toisista etkä maailmasta, että se olisi parempi paikka elää ja olla.
Välitän tietysti, siksi unohdan turhat rasitteet, enkä vaivaa niillä päätäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asia unohtuu? Ei minulta ainakaan unohdu, minulle on väliä sillä, miten muut kohtelevat minua. Ja miten he käyttäytyvät. En siedä sikailijoita.
Outoa. Et siis välitä itsestäsi, toisista etkä maailmasta, että se olisi parempi paikka elää ja olla.
Eli sinustakin saa puhua perättömiä netissä. Okei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä kuitenkaan kuvittele, että sä voit sitten puhua muista perättömiä netissä, esim.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kuka kuntavaaliehdokas se oli joka kirjoitti someensa että sai huonoa palvelua sinulta? Teetkö paljonkin asiakaspalvelua?
Ai kauheeta. Tekeekö äitihullu asiakaspalvelutyötä? Sekö se oli joka täällä uhkaili asiakkaita, pomoa yms.?
Ajatelkaa miten kauheaa olisi joutua tuon asiakkaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kuka kuntavaaliehdokas se oli joka kirjoitti someensa että sai huonoa palvelua sinulta? Teetkö paljonkin asiakaspalvelua?
Ai kauheeta. Tekeekö äitihullu asiakaspalvelutyötä? Sekö se oli joka täällä uhkaili asiakkaita, pomoa yms.?
Sä et tiedä siitä mitään. Miksi olisi muka kauheaa? Etkö itse osaa tehdä asiakaspalvelutyötä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vaikeaa vain pershäröisille mulquille. Muille olen kyllä mukava :)
Jos uhkailtu asiakas tai työkaverit eksyivät palstalle he tietävät kuka on äitihullu.
Vierailija kirjoitti:
Jos uhkailtu asiakas tai työkaverit eksyivät palstalle he tietävät kuka on äitihullu.
Ei asiakasta ole uhkailtu. Hän ei tiedä uhkailusta yhtään mitään.
Mitä merkitystä sillä on, jos puhuu perättömiä? Ei me sinua tunneta. Jos tunnistan sinut, niin tiedän vain siitä, että joku on minulle saman jo kertonut.
Eräs henkilö oli valittanut miehestään kavereilleen. Yksi kaveri laittoi kaikki yksityiskohdat nettin. Ainoat, jotka miehen tunnisti oli ne samat kaverit, joille oli jo kaikki kerrottu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkitystä sillä on, jos puhuu perättömiä? Ei me sinua tunneta. Jos tunnistan sinut, niin tiedän vain siitä, että joku on minulle saman jo kertonut.
Eräs henkilö oli valittanut miehestään kavereilleen. Yksi kaveri laittoi kaikki yksityiskohdat nettin. Ainoat, jotka miehen tunnisti oli ne samat kaverit, joille oli jo kaikki kerrottu.
On sillä, henkilö valehtelee. Käyttää minua oman itsensä nostamiseen ja myös asioittensa ajamiseen. Se on väärin. Mä oikaisen vääryydet. Koska hänellä ei ole mitään syytä toimia noin huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sillä, henkilö valehtelee. Käyttää minua oman itsensä nostamiseen ja myös asioittensa ajamiseen. Se on väärin. Mä oikaisen vääryydet. Koska hänellä ei ole mitään syytä toimia noin huonosti.
Jos ne ovat perättömiä tietoja, niin eihän niistä kukaan sinua tunnista.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi merkitystä lienee silläkin, ettei oma äitini ole minua koskaan tällaisissa kohdissa tukenut. Aivan kuin muilla ois jokin oikeus toimia väärin minua kohtaan. Äitini ei siis ole osoittanut minkäänlaista tukea eikä myötätuntoa, senkin takia asia pitää selvittää sitten väärintoimineen kanssa. Ja kertoa hänelle, että pahoitin mieleni hänen väärästä toiminnastaan. Väärin oli siis se, että hän vetosi sellaisiin minun ns. alhaisiin tunteisiin muka minulla olleen, joita en laisinkaan tuntenut. Tällä lailla minua voitiin (toki nimettömänä) paheksua ja vaikkapa yökötellä tai hyihytellä. Ja hän nautti saamaansa käänteistä ja inhottavaa sympatiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei asiakasta ole uhkailtu. Hän ei tiedä uhkailusta yhtään mitään.
Julkisesti suolsit uhkailusi joten en olisi noin varma...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ne ovat perättömiä tietoja, niin eihän niistä kukaan sinua tunnista.
Jos ei olisikaan tunnistanut, silloin asialla ei olisikaan väliä. Mutta asia meni ilman minun osallisuuttani tai myötävaikutusta niin, että minut tunnistettiin.
Jos äitini osoittaisi minkäänlaista emotionaalista kykeneväisyyttä välittää minusta ja siitä, miltä minusta tuntuu, tätä henkilöä ei tarvitsisi rankaista. Mutta koska äitini ei välitä, minun huono mieleni jatkuu kunnes hän on sitten tajunnut, että loukkasi minua.
Äitini tässä se suurin viallinen on. Hän ei hoida äidin tehtäviään, mikä olisi välittää omasta lapsestan ja osoittaa se teoin ja toiminnallaan.