Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alfido kuntosali Kuopioon, vain ylipainoisille asiakkaille

Vierailija
06.05.2014 |

Onko täällä ketään joka meinasi käydä? Sivuilla on tarjouskin, että viikon saa käydä maksutta kokeilemassa. Itseäni houkuttaisi, mutta jotenkin tuonnekkin meneminen tuntuu vaikealta, vaikka muutkin olisivat ylipainoisia.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia?

Vierailija
2/29 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kallis verrattuna kuopion muihin saleihin.. Ja ryhmäliikunta valikoima melko suppea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 10:49"]

Parhaassa tapauksessahan tuonne voisi syntyä tiivis yhteishenki ja sellaista vertaistukea ja keskinäistä tsemppaamista. Ja joillekin on varmaan matalampi kynnys mennä tuollaiselle salille. Toivottavasti onnistuu. Itse kyllä viihdyn ihan tavallisella kuntosalilla ihan tarpeeksi hyvin, näin neljääkymppiä lähentelevänä naisihmisenä ne mahdolliset kyylääjät eivät oikein enää hetkauta mihinkään suuntaan. Eiköhän ne ole enimmäkseen jotain tyhjäpäisiä teinipimuja, jos ketään. Tykkään myös siitä, että ympärillä on kaikenkuntoisia ihmisiä treenaamassa kovaa, se on inspiroivaa. 

[/quote]Mitä sillä yhteishengellä tekee sitten enää, jos pääset tavoitteisiin ja sut heivataan pihalle..

Vierailija
4/29 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan menisi, vaikka olen ylipainoinen. menen mielluummin tavalliselle salille kuin leimautuisin läskiksi ja menisin jollekin läskien salille. Ja itse saan ainakin treeniin motivaatiota, kun kateellisena seuraan timmien mimmien treenejä ;)

Vierailija
5/29 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin mennä mutten tuohon hintaan. Mielummin maksan sen 55 e muualle, jossa kaiken lisäksi laajempi tuntivalikoima, infrapunasaunaa yms. Mukavaa kuin lähes 100e tuonne..

Vierailija
6/29 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinasin mennä, mutta rupesi sitten mietyttämään se että mitäs sitten tehdään jos paino oikeasti lähtee putoamaan - kuten se on nyt toisella salille ruvennut.

Päädyin fressiin tästä syystä ja paremman ryhmäliikuntavalikoiman vuoksi http://www.fressi.fi/keskukset/kuopio/kuntosali/

Vierailija
7/29 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen suuremmoisesti Alfidoa, itse siellä reilun kuukauden käyneenä :)

Vierailija
8/29 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:18"]

Mä en ainakaan menisi, vaikka olen ylipainoinen. menen mielluummin tavalliselle salille kuin leimautuisin läskiksi ja menisin jollekin läskien salille. Ja itse saan ainakin treeniin motivaatiota, kun kateellisena seuraan timmien mimmien treenejä ;)

[/quote]Ei sun tarvitse mitenkään "leimautua" läskiksi, vaan olet sitä jo, kun kerta ylipainoinen olet.. :D Anteeks nyt vaan, mutta oli vaan jotenkin hassu kommentti sulla. Sun kannattaisi hyväksyä oma ylipainosi, kun et sitä selvästikään tällä hetkellä hyväksy.

Niin itse olen nyt jonkun aikaa salilla käynyt, ja tosi kiva ja rauhallinen paikka. Saa aika rauhassa treenailla, ja avainkortilla pääsee tosiaan 24/7 sisälle. Monipuoliset ja hyvät laitteet. Ainoa haittapuoli on tosiaan hinta, satanen yhteensä kuntosalista ja ryhmäliikunnasta (joita on myös liian vähän) on ihan liikaa..

Vierailija
9/29 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin tuon yhden ilmaisen kokeiluviikon ja ihan hirveästi tekisi kyllä mieli mennä! Senhän saa käyttää 30.6. mennessä, joten ehkä jossakin vaiheessa uskaltautuisin.. Aikooko kukaan mennä noihin avajaisiin? Paljonko itse painat ap, jos saa kysyä? Itse noin 100 kg, 166 cm pitkä, joten muutama kymmenen kiloa ylipainoa löytyy..

Olen aiemmin harrastanut salilla käymistä ja muutakin liikuntaa, joten ei aivan uusi asia olisi, mutta silti jännittäisi kyllä hirveästi tuo sinne meno. Kun muutenkin olen niin ujo ihminen, etten tykkää oikeastaan minnekään uuteen paikkaan mennä, varsinkaan yksin. Kertokaahan jotkut, jos olette siellä sitten avajaisissa ja sen jälkeen käyneet, että millainen paikka ja paljonko ihmisiä jne? :)

Vierailija
10/29 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä idea, mutta mitäs jos harjoitellessa laihtuu alle noiden mittojen? Heivataanko sitten ulos salilta ja saa aloittaa jossain muualla? Se siitä "me-hengestä"... Sitäpaitsi ihan kaikilla saleilla näkee kaiken painoisia ja kokoisia ihmisiä, ei niitä tavallisia saleja tarvitse pelätä...

Vierailija
11/29 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 10:25"]

Ihan hyvä idea, mutta mitäs jos harjoitellessa laihtuu alle noiden mittojen? Heivataanko sitten ulos salilta ja saa aloittaa jossain muualla? Se siitä "me-hengestä"... Sitäpaitsi ihan kaikilla saleilla näkee kaiken painoisia ja kokoisia ihmisiä, ei niitä tavallisia saleja tarvitse pelätä...

[/quote]Luin jostain omistajan haastattelusta, että sitten tosiaan ohjataan toiselle salille. Mutta se lienee pieni haitta siitä hyödystä, mitä on saanut, eli laihtunut niin paljon :)

Minä itse pidän tuota ideaa oikeasti tosi kivana, koska kyllä aina melkeinpä kaikilta saleilta löytyy niitä pitkin nenänvartta-tuijottelijoita. Ainakin itselläni niitä on tullut vastaan, silloin kun vielä salilla kävin, vaikken vielä painanutkaan edes niin paljon kuin nyt. En tiedä sitten miten muita tuijotellaan, eikö sitten, mutta itseäni kyllä.. Enkä varmasti kuvittele, kerrankin jotkut pari miestä puhuivat salilla siihen sävyyn, että varmasti tahallaan puhuivat niin että kuulisin, mutta ei ollut "muka" tarkoitettu minun kuultavaksi.. En halua toistaa mitä sanoivat, mutta loukkaavaa oli.. Aina löytyy idiootteja ihan mistä vain. Siksi tuo lihavien sali olisi vähän kuin turvallinen vaihtoehto! :) Eikä kukaan tuijottaisi tai kiinnittäisi huomiota painooni. T: 5

Vierailija
12/29 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta saliharjottalussaon ollut kivaa juuri se, että ajan kanssa sali ja ihmiset ovat tulleet tutuiksi, eli vähän karsastausin kyllä salia, jossa kunnon noustessa ts. tehdessäni sitä mitä sinne on tultu tekemään, tulisin samalla diskvalifioineeksi itseni... Mut kukin tyylillään ja eiköhän käytäntö näytä, löytyykö tuollaiselle markkinoita vai ei...

Vierailija
13/29 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaassa tapauksessahan tuonne voisi syntyä tiivis yhteishenki ja sellaista vertaistukea ja keskinäistä tsemppaamista. Ja joillekin on varmaan matalampi kynnys mennä tuollaiselle salille. Toivottavasti onnistuu. Itse kyllä viihdyn ihan tavallisella kuntosalilla ihan tarpeeksi hyvin, näin neljääkymppiä lähentelevänä naisihmisenä ne mahdolliset kyylääjät eivät oikein enää hetkauta mihinkään suuntaan. Eiköhän ne ole enimmäkseen jotain tyhjäpäisiä teinipimuja, jos ketään. Tykkään myös siitä, että ympärillä on kaikenkuntoisia ihmisiä treenaamassa kovaa, se on inspiroivaa. 

Vierailija
14/29 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En täytä paikan kriteerejä.. Pahasti pelkään, ettei riitä asiakkaita - toivottavasti olen väärässä!

Vierailija
15/29 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekaan vaan!

Minä olin ylipainoinen kun aloin käydä ihan tavallisella kuntosalilla ja siellä kävi (ja käy edelleen) kaiken ikäisiä, näköisiä ja kokoisia ihmisiä. Kukaan ei siis kiinnitä huomiota esim. toisten elopainoon vaan keskittyy ihan siihen omaan tekemiseensä. 

Vierailija
16/29 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salin kotisivuilta: "Oma rauha harjoitteluun ilman ulkonäköpaineita" http://www.alfido.fi

No minä en sellaisia kokenut edes ylipainoisena treenatessani tuolla tavallisella salilla. Ja ihan rauhassa sai treenata silloinkin, ei kukaan tuijottanut eikä ketään kiinnostanut minä ja minun tekemiset salilla.

T: 3

Vierailija
17/29 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen alfidossa käynyt nyt kuukauden. Suosittelen, eikä se ole vain ylipainoisille. Se on matalankynnyksen paikka. Siellä ei tarvii tuijottaa peilistä omaa olemustaan, jos joku tahtoopi sen voi tehä sitten kotonaan. Kävijöitä on ettei yksin tarvii palloilla siellä tai valitsee ajan kun on vähemmän porukkaa 24/7 luulisi jokaiselle joku hyvä aika sopivan.Ite oon tykännyt ja paikka on upea ja monipuolinen. Parasta että sielä on mukavaa porukkaa treenaamassa, moikataan aina. Nyt olen uusimassa jäsenyyttä, vuoden pätkän otan kerralla. Jos joku tykkää aamuisin treenata niin kuin minä, niin tuu moikkaa.

Vierailija
18/29 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin, enkä tykännyt yhtään. Myös firman mainonta on todella vastenmielistä.

Vierailija
19/29 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei heivata, sanotaan selvästi, että luonnollisesti hoikistuneet voivat jatkaa meillä..

Vierailija
20/29 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöks! Haluan katsella mielummin tiukkavartaloisia ja lihaksikkaita ihmisiä treenatessani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi