Miehet! Milloin on aika erota puolisosta?
Oltiin 9 vuotta kimpassa. Yhteistä oli enää vain osoite. Ero oli molempien tahto.
Kommentit (26)
Vaimo oli keskenkasvuinen mutta kaunis onnenonkija.
Sitten kun loppuu usko, että kyseisessä suhteessa voisi tulevaisuudessa olla onnellisempi kuin sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Heti ero kun seksiä ei ole 10 krt päivässä.
just. mies antaa minulle kerran vuoteen mutta ei suostu eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen suostumusta tarvitakkaan, sen kun vain laitat omasta puolestasi eron vireille.
Jos kirjoittaa tänne et pitääkö erota, luultavasti pitää. Perehdy suomalainen eroseminaari -sisältöön. Sieltä saat vastaukset.
Minun olisi pitänyt vuodessa älytä erota exvaimosta mutta rakastuneena pöhkönä kärvistelin 10v.
Ja sitten minut jätettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei eroon mitään lupaa tarvita. Sen kun laitat vireille ja muutat pois. Kun ei ole 2 vuoteen asunut yhdessä avioliiton voi purkaa pelkällä ilmoituksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aseella uhkaa ja pistänyt sut käsiraudoissa kellariin jemmaan??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei eroon mitään lupaa tarvita. Sen kun laitat vireille ja muutat pois. Kun ei ole 2 vuoteen asunut yhdessä avioliiton voi purkaa pelkällä ilmoituksella.
Niinpä. Besides, avioero on lähinnä ilmoitusasia. Ei siihen toisen hyväksyntää tarvita.
Silloin, ku siltä tuntuu. Miten tähä tulis vastata? Ja miks ees kysyt? :D Eikös se katota tilanteen mukaan?
Joku epävarma "tavis-mies" voi roikkua suhteessa, koska ei tule saamaan enää koskaan yhtä kaunista naista. Antaa anteeksi syrjähypytkin. Mahdollisesti.
Sievät naiset pihtaavat, kun siten voi hallita kumppania.
Ihan muutenkin voisi vaimon vaihtaa 5-7 vuoden välein. Kuten auton. Uusi rakkaus on ihanaa! Mahdolliset lapset saavat kaksi kotia, jos huoltajuus yhteinen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan muutenkin voisi vaimon vaihtaa 5-7 vuoden välein. Kuten auton. Uusi rakkaus on ihanaa! Mahdolliset lapset saavat kaksi kotia, jos huoltajuus yhteinen.
Kannatan yhteishuoltajuutta. Jos pariskunta voi vielä sopia keskenään, ettei elatusmaksuja makseta, niin asia pitäisi olla selvä. Lastenvalvoja voi kuitenkin määrätä (aina miehen) suorittamaan elatusapua. Ainakin silloin, kun vaimo elää sossun tuilla. Jos mieskin on sossun tukien armoilla, niin miten toimitaan?
Paras aika on yleensä vasta yli 6 kuukautta häiden jälkeen. Aikaisemmin jos eroaa, niin jotkut saattavat vaatia häälahjojaan takaisin, eikä seuraavissa häissä tule niin hyviä lahjoja.
Voi olla kerrasta-poikki -systeemi. Uskottomuutta ei juuri anteeksi anneta. Ja mies on taas "vapaa".
Lasten saaminen sekoittaa pakkaa. Joten käyttäkää kortsuja. Tai vaimo ottaa ehkäisypillereitä.
Hyvännäköisellä naisella voi olla aina "haku päällä". Joten eroon semmoisista!
Erota kannattaa kun epkunnioittava puhe ja tiuskiminen tulee kuvioihin, puolin tai toisin.
Tuosta ei ole paluuta.